ja.dobon úgy alakítasz h kiheréled.azaz kiszeded a fojtást,a furulyát,a gyapotot meg ilyen fasságokat ami nem kell.akkor lesz 1 full üres dobod mint gedeonnak és olyan kurva 1 hangja lesz .meseszép .írj gedeonnak emilt.arra válaszolni fog.
ha katalizátoros akkor azt le szokták vágni a helyére toldanak 1 sima csövet aztán go.az egyik Hornetos tesónak katalizátor levág-sportdob és ugyan akkora hangja volt mint a másik tesónak aki meg katalizátor fenthagy de dob leszed.annyira nem üvöltött sztem.persze hangosabb.katalitátor kivágásnál mondjuk nem tudom h módosul a fogyasztás .én ezért oldom meg majd a CB-t úgy h a dobot átszerkesztetem és olyan fojtás lesz benne ami könnyen kivehető.sportdoboknál van 1-2 ilyen.persze ha ezt meg tudják nekem csinálni
nah jó és a dobon hogy alakítok?most olvastam a gs fórumot és ott írták hogy kiszedte a katalizárt meg hogy a helyére valami gyapotot tettek vagy a mi a tököm marha jó hangja van meg minden de hogy 120 nál már zavaró.... túrázásnál meg ez nem előnyös
egyszer már elmondtam h ha csak a dobon alakítasz az csak nagyon minimálisan befolyásolja a fogyasztást.de ha ezt a gedeontól is akarod hallani akkor kérdezd meg tőle.ért a motorokhoz .ennyit tudok róla.és amit kérdeztem arra mindig tudott válaszolni
ahova ha eddig nem hívtalak most mondom hogy jössz
inkább ezt nézd ne kamikázézz megin
gyertyárol nem lehet levenni a bumszlit