akkor menjél ki szépen.told ki a motort.indítsd be.és menj vele egy karikát.ő nem fog tüdőgyulladást kapni .attól h te érzékeny vagy mindenre attól még a motor elmegy nyakig érő hóban is
most dobtam el a havat és hamá kimentem
megnéztem a motort hogy mégis mivan vele
és a vakrozsda má megtámatta a féktárcsákat
nemlessz ez igy jó hogy még mindig esik a hó
az is kell ?az első indítási kísérleten már túl vagyok .szikra van az biztos.már talán egy-kettőt pöfögött is,de nem akarja elkapni .ha autóról bikázom akkor ugyanúgy kössem be a kábelt mintha aksit kötnék v csak az önindítót bikázzam?a benzin ennyi idő alatt nem fárad el ugye?még midig a régi van benne.amúgy ma is igazán meglátogathatnál .
vedd ki a gyertyát aztánn csöcsögtessél egy kevés kenzint a hengerbe aztánn ugy próbáld indittani mer lehet hogy a karbid elvan csesződve
nekem is csak igy indult be a multkor az nsr mer volt minden benzin is meg megtekerte csak nem akart robbanni
Sztem 44-es körüli a méreted, de mindenképp próbálni kell, mert gyártók között is hatalmas eltérések lehetnek a méretek között!
Szal látatlanba ne rendelj be egy 44-est .
Én nem viszem el a balhét, ha utána nem lesz jó .
apuuuuuuuuu .persze h műxik .igaz tökig be kell tekerni az állítócsavart és úgy jó a holtjáték.most azt kéne kiderítenem h mi az anyámér nem akar elindulni.megyek megnézem van-e szikra.ja majd csinálhatnál nekem egy képet a jobb oldalidom hátsóféknél levő felfogatásáról.valami lemez van ott,de h melyik azt nem tudtam kideríteni .
az a baj h nincs motorosruhám és sztem igencsak probléma lenn ha én csak úgy lemotoroznék 70 km-t .enyhén szólva legyilkolnának,ha nem vinne el a tüdőgyulladás
megnéztem a motort hogy mégis mivan vele
és a vakrozsda má megtámatta a féktárcsákat
nemlessz ez igy jó hogy még mindig esik a hó
nekem is csak igy indult be a multkor az nsr mer volt minden benzin is meg megtekerte csak nem akart robbanni
Szal látatlanba ne rendelj be egy 44-est .
Én nem viszem el a balhét, ha utána nem lesz jó .
a mikulás vonulásonn is 6 fok volt oda azér még elmentem