Gondolom gyorsul mint az állat ! Az én matuzsálemi korú 750-es motorkámmal is úgy ott lehet hagyni a sort mint az eb a szaharát, nem , hogy egy ezressel amilyen a Tied is !!
Gondolom még egyikőtök sem rakott félre az út mellett a rendőrnek segítve hullákat, hogy ne ülve merevedjenek meg !? Mert én igen ! És utána roppant módon megváltozik a szemlélete! Onnantól kezdve a 'tiltás ' nem igen kerül használatba ! Aztán a nyár elején a Simsonnal kb. 35-el elestem, mert lementem a padkára és menet közben vissza akartam kapatni pedig ez az amit nem szabad, hanem ott le kell fékezni és szépen visszamenni az úttestre ! Bár ezt tudtam mégsem így csináltam így agyrázkódás , bordatörés kulcs-csont törés stb kórház lett belőle! Vén fejjel csináltam hülyeséget , mert az ember ahogy vénül úgy hülyül ! No jó egészséget Nektek !
Nem szeressem kinozni most két és fél hét alatt ment bele 5000 km igaz abba volt egy nagyob tura ami Transzfogaras Transzalpina ami magába volt 2600 km ecske utána meg itthol lógtam vele meg elmentem Nyíregyháza Debrecen cytibe szal hamar belement és mit mondjak nem mai járgány az öreg Bandita de hibátlanul teljesit mindent aszem alattam fog nyugdijba menni
A tiltást tudatosan én sem mívelem de meg kell szoknom, hogy pikk-pakk eléri a 9ezret ami előtt ugye illik váltani, hogy át ne essek majd a kormány felett.
Én egyszer bután megnéztem kétszeméllyel de csak eggyesbe már sajnáltam 125-nél és váltottam de nem tiltott még.,még egyszer ilyen nem lesz tuti hogy pbálgassam
No igen, mindig is tudtam, hogy az olaszok tudnak valamit...
Ennek egyébként egyszerű a magyarázata: mivel naked, arra találták ki, hogy lassan járj vele (Úgy értem hogy megy 200 fölött? Ott már fúj a szél? Naugye )
A CB500-on is tökéletes volt a váltó pl. (egyébként az is olasz...)
Az idomosoknál azért rövid a vége, hogy jól teljesítsen 200-250 vagy afölött is, ahová kell az erő - demiafenének????
(hát csak azért, hogy a Honda a 80-as évek végén megmutassa: van motorja, ami legalább óra szerint megy 300-at... )
Sajnos eléggé hosszú az 1-2-es fokozat.
Ez nagy - talán az egyik legnagyobb - fájdalmam ezzel a motorral kapcsolatban. Ráadásul olyan dolog, amin nem nagyon tudok változtatni.
Elvileg 1-ben 120, 2.-ben már 160 körül menne - persze ezt soha nem fogom kipróbálni, mert nem azért van 1000-esem, hogy forgassam...
Pedig nekem fordítva lenne jó: rövid 1-es, hosszú 6-os...
Most értem haza, meghozták a téli felnijeim, délelőtt hagyatékin voltam aludtam 3.5-4 órát az éjjel meg melózok. Má tököm tele, de még örökség autót is most intézhetem műszaki átírás, utána meg eladni...
Úgy lógok meg ! Velünk is fordult már elő hogy vasárnap délután 2 kor indultunk a kékesre ! Olyan is jött velünk , aki Gyöngyösig azt se tudta hova megyünk !
(és ezt nem is nagyon lehet csökkenteni)
Ennek egyébként egyszerű a magyarázata: mivel naked, arra találták ki, hogy lassan járj vele (Úgy értem hogy megy 200 fölött? Ott már fúj a szél? Naugye )
A CB500-on is tökéletes volt a váltó pl. (egyébként az is olasz...)
Az idomosoknál azért rövid a vége, hogy jól teljesítsen 200-250 vagy afölött is, ahová kell az erő - demiafenének????
(hát csak azért, hogy a Honda a 80-as évek végén megmutassa: van motorja, ami legalább óra szerint megy 300-at... )
600-hoz képest nekem 1-2 hosszú 2. 150
Bár inkább lenne a 6. Hoszszabb 130 6000
De legalább 12.5 forog
Hmm dukika mennyit is pörög?
Áááá 9.5
Nem mondtam semmit
Csak szívooom a viiredet
Ez nagy - talán az egyik legnagyobb - fájdalmam ezzel a motorral kapcsolatban. Ráadásul olyan dolog, amin nem nagyon tudok változtatni.
Elvileg 1-ben 120, 2.-ben már 160 körül menne - persze ezt soha nem fogom kipróbálni, mert nem azért van 1000-esem, hogy forgassam...
Pedig nekem fordítva lenne jó: rövid 1-es, hosszú 6-os...
(vannak szabad esték, de legtöbbször hétvégén is úgy lógok meg, hogy mire felkel a család én már megjártam Dobogókőt )