Vetélkedők háát voltak elég durvák a meglepetés vetélkedő számháború volt asszem az utolsó este meg végig ivós vetélkedők de a csúcs valami gépészvetélkedő féle volt :D!
szerintem van aki szereti a nyomatékot,meg van aki nem ismeri
a busában azért még akad belőle,de egy sornégyes literes vagy 600as nem csinál olyat 6. 100tól mint egy jó turbódízel.és ezt hiányolom
nem is az erőt hiányolom,hanem a nyomatékot.tévedésben vannak azok akik azt nézik hogy 300lovas kocsi,120lovas motor,5szörös súly,motor győz.
az erő az fordulat x nyomaték.
így nézve:egy 600as 70Nm,egy 300lovas dízel akár 600Nm,egy 300lovas benzines talán 400Nm.
ha 5szörös a súlykülönbség,akkor bizony 350Nm-től már veszélyes lehet a kocsi,és ezt mind2 tudja hozni.
persze más dolgoktól is függ,ezért van a motor még előnyben,de csinálj egy 6. 100tól rajtot,lehet meglep az eredmény.
szóval nekem csak annyi a kérésem,hogy gyártsanak olyan motort ami 2000nél leadja a max 150-200Nm-es nyomatékát(600asban),és a fordulatot ugyanúgy kiengedik tizenezerig
vagy 100ig csak 150 lovat engednek,100tól már mehet a többi is a kerékre,mert ott már hasznát veszed újra.
szerintem meg vigyázni kell,nehogy csak 70ig tartson az előny...mert könnyebb súly könnyebben megindul,de ha felvált 2be egy dízel kacat...
szóval egy 600as már összeszedheti magát egy 740es bmw ellen,városon kívül.
kár hogy a motorok leragadtak a 120(600ccm) ill 200(1000ccm) lónál,mert az autóknál lassan még az 1.4esek is turbósak lesznek és 130-150lovat tudnak(ami már egy mz-nek ellenfél )
Mink Pusztavacsorázni megyünk. Limonádéparty felejtős.