nemvagy te egy kicsit "kabbe a f@szom" ?
múltkor is kérdezted és akkor is mondtam h azért kezdtem el fékezni (na meg indexelni) mert félre akartam állni a buszmegállónál és időben lassítottam h ne az legyen h azt veszed észre h egyszercsak állok az út mellett te meg ezerrel tova suhansz
Hali hát igen pl ezért is jó hogy láttam magam kívülről már mi is kielemeztük Baluval h nagyon sok dolgot rosszul csinálok
Visszanézve szinte fékeznem se kéne néhány kanyarban de közúton inkább" biztos ami tuti ziher" téma van
Mikor visszanéztem van az a kanyar pl a csesznek tábla a lehajtó rész előtt, az a jobbos, az folyamatosan elszarom mer mindig nagyobbra emlékszem
Hát a kiülős dolgot én nem azért csinálom mer látányos vagy mert menő, hanwm mert így érzem biztonságosabak illetve jobbak... jó most ha nme kamerázunk lehet fele kanyarban inkább csak felsőtestel mozgok ki egy kicsit az is igaz
Fék témával kapcsolatban csakannyit hogy sokszor panaszkodtam már a fékemre és pl nemtok vele hirtelen rohadt nagyon fékezni, ezért van h néha nagyobbat fékezelk kanyar előtt nehogy aztán a kanyarban legyen gáz..
Amúgy valamikor 8 fele csináltuk már a videót szal nem nagyon húztam már neki de nem is jön át a sebesség rendesen
Mert ő egy kaszkadör csak a látvány a fontos , de sztem biztonság érzetet ad azért, egyedül a fékezéssel nem értek én sem eggyet a multkor kérdeztem is tőle miért fékez bele a kanyarba
ez így nem egészen igaz, ha lenne kicsit nagyobb mocid motorral jöttél volna az aszonnyal, de ez a cigány mindenhova kocsival akar jönni sőt egy kocsi a háttere, és hogy ne legyen kocsibuzi csak sima buzi ezért kell az hogy Bogyó hozza motorral Szerecsenybe, jut eszembe te nem jösz?
Fa*a a videó, bár elég lightosan nyomtátok . A videó elején a nyújtott kanyarokban kb. mi volt a sebesség? Nagyon nem jön át .
Néhány kérdés, ill. észrevétel:
Simo szerintem indokolatlanul ülsz ki sok kanyarban... a motor súlya és a tempó sem kívánta meg (pl. 3:13)... bár látványosnak látványos .
Azt sem értem miért fékezel az ív közepén ? Sokszor emiatt felegyenesedett a motor & "billegősen" sikerült csak bevenni a kanyart (1:30) .
Azért a sok "ringezés" után kicsit vadabb menetre számítottam .
múltkor is kérdezted és akkor is mondtam h azért kezdtem el fékezni (na meg indexelni) mert félre akartam állni a buszmegállónál és időben lassítottam h ne az legyen h azt veszed észre h egyszercsak állok az út mellett te meg ezerrel tova suhansz
Visszanézve szinte fékeznem se kéne néhány kanyarban de közúton inkább" biztos ami tuti ziher" téma van
Mikor visszanéztem van az a kanyar pl a csesznek tábla a lehajtó rész előtt, az a jobbos, az folyamatosan elszarom mer mindig nagyobbra emlékszem
Hát a kiülős dolgot én nem azért csinálom mer látányos vagy mert menő, hanwm mert így érzem biztonságosabak illetve jobbak... jó most ha nme kamerázunk lehet fele kanyarban inkább csak felsőtestel mozgok ki egy kicsit az is igaz
Fék témával kapcsolatban csakannyit hogy sokszor panaszkodtam már a fékemre és pl nemtok vele hirtelen rohadt nagyon fékezni, ezért van h néha nagyobbat fékezelk kanyar előtt nehogy aztán a kanyarban legyen gáz..
Amúgy valamikor 8 fele csináltuk már a videót szal nem nagyon húztam már neki de nem is jön át a sebesség rendesen
Pumukli bácsi.
Jössz (jöttök) Ti is?
Néhány kérdés, ill. észrevétel:
Simo szerintem indokolatlanul ülsz ki sok kanyarban... a motor súlya és a tempó sem kívánta meg (pl. 3:13)... bár látványosnak látványos .
Azt sem értem miért fékezel az ív közepén ? Sokszor emiatt felegyenesedett a motor & "billegősen" sikerült csak bevenni a kanyart (1:30) .
Azért a sok "ringezés" után kicsit vadabb menetre számítottam .
szerintem meg ezt direkt nekem írták ki