persze érhető, de az én sztorimra nem lehet alapozni, már nem úgy hogy hazudok hanem ez egy egyedi eset.... először is ne vegyél olaszból behozott motort....főleg ne Pápán
Miatyánk, aki a vázban vagy , szenteltessék meg a TE karburátorod, jöjjön el a TE karbantartásod ,és legyen meg a TE benzined ,miképp a tankban ,
aképpen a karburátorbanban is . Mindennapi motorozásunkat add meg nekünk ma , és bocsásd meg a mi elesésünket, miképpen mi is megbocsátunk ha defekt miatt kell félreálunk .És ne vigyél minket a trafipax elé , de szabadíts meg a sünöktől , mert tied az aszfalt, a murva és még sokmás!
Most beszéltem Gyulabácsival, 1994-1996 kb a gyártás kezdete...
3 széria volt, az egyik a négyszögletes tanksapkás, majd jött a kerek tanksapkás fekete kipufogós krómlap borítással és végül a króm kipufogórendszeres Twister változat...
Ami biztos, hogy 10-12 évig gyártották és 2006-ban jött ki az utolsó....
Ennyit tudtam meg...
Ha holnap is ilyen idő lesz, akkor is pörköltözés lesz?
Miatyánk, aki a vázban vagy , szenteltessék meg a TE karburátorod, jöjjön el a TE karbantartásod ,és legyen meg a TE benzined ,miképp a tankban ,
aképpen a karburátorbanban is . Mindennapi motorozásunkat add meg nekünk ma , és bocsásd meg a mi elesésünket, miképpen mi is megbocsátunk ha defekt miatt kell félreálunk .És ne vigyél minket a trafipax elé , de szabadíts meg a sünöktől , mert tied az aszfalt, a murva és még sokmás!
Mindörökké MOTOR
3 széria volt, az egyik a négyszögletes tanksapkás, majd jött a kerek tanksapkás fekete kipufogós krómlap borítással és végül a króm kipufogórendszeres Twister változat...
Ami biztos, hogy 10-12 évig gyártották és 2006-ban jött ki az utolsó....
Ennyit tudtam meg...