Na, sikeresen lemaradtunk a nyalásról.
Haver 954-es agregátorja azt mondta hogy nem hajlandó elindulni.
Holnap gyertya csere.(59ezer km-en keresztül sikeresen ütötték a szikrát))
Pedig az annyi.
Téli álom után az otthoni brrr-bzzz fújóval nyomtam fel a gumikat.
St. Iván Ring kettes kanyar "szélesebbre" sikerült.
Gyárvárosi MOL kútnál megnéztem, 2,6 elöl, 2,7 hátul.
Kell a 2,9.
Annál a kútnál 100% profi a fújógép.
A hordozható kis izé (Shell, Agip, ÖMV) nyomásmérője nem pontos.
Illetve gyári gumiméret, profil, stb-re vonatkoznak a matricán lévő nyomásadatok. Ha más méret, profil, stb. kerül fel, nagyon utána kell nézni, mert 5-10% eltérés már sok.
Az is lényeg, hogy a feltüntetett adatok HIDEG gumira vonatkoznak, szóval 100 km után ha megméred, lehet, hogy a 2,9 helyett 3,2 lesz, de nem szabad ereszteni belőle.
Hideg-meleg guminál simán lehet ±10% nyomáskülönbség.
Na...
Tényleg annyi, és annyival a jó.
Ruha érdekel. Jövő héten szerdán vagy csütörtökön mindenképpen beugrom.
Meg lehet, hogy csatlakoznék a nyalizós bandához is.
Nekem is közbe jött egy nem várt családi probléma,de természetesen ott leszek.Jimmy de azért jössz,ugye?ha kell beviszlek,csak csörögj.Meg boyhoska ugorj már oda,most az az 50m csak nem olyan nagy táv Ramirez várunk,Marcsi ha kell téged is kiviszlek,vagy gyere oda,mert a póló nálam lesz,Bogyót meg felhívom mindjárt.Na kit hagytam ki?
fél7-7 között ott leszek,mind2 teló nálam ha netán...valami.
Ezt a gumi dolgot velem is többször eljátszották már. Legutóbb pár hete voltam ott defektet javíttatni.
Srác kérdezi:
- Mennyit fújjak bele?
Mondom:
- Kettő-kilencet.
- Az sok lesz.
- Annyit szoktam.
- Kettő-kettő elég lesz, nem?
- Kettő-kilenc a gyári előírás. Rá van írva.
Megnézi a villán. Megnézi a gumin.
- Tényleg . . . fújok bele kettő-ötöt, annyit szoktunk.
Már fáradt vagyok vitázni:
- Oké.
Gondolom:
Fújjál baszdmeg, első kúton felnyomom kettő-kilencre . . .
Haver 954-es agregátorja azt mondta hogy nem hajlandó elindulni.
Holnap gyertya csere.(59ezer km-en keresztül sikeresen ütötték a szikrát))
Téli álom után az otthoni brrr-bzzz fújóval nyomtam fel a gumikat.
St. Iván Ring kettes kanyar "szélesebbre" sikerült.
Gyárvárosi MOL kútnál megnéztem, 2,6 elöl, 2,7 hátul.
Kell a 2,9.
Annál a kútnál 100% profi a fújógép.
A hordozható kis izé (Shell, Agip, ÖMV) nyomásmérője nem pontos.
Illetve gyári gumiméret, profil, stb-re vonatkoznak a matricán lévő nyomásadatok. Ha más méret, profil, stb. kerül fel, nagyon utána kell nézni, mert 5-10% eltérés már sok.
Az is lényeg, hogy a feltüntetett adatok HIDEG gumira vonatkoznak, szóval 100 km után ha megméred, lehet, hogy a 2,9 helyett 3,2 lesz, de nem szabad ereszteni belőle.
Hideg-meleg guminál simán lehet ±10% nyomáskülönbség.
Na...
Ruha érdekel. Jövő héten szerdán vagy csütörtökön mindenképpen beugrom.
Meg lehet, hogy csatlakoznék a nyalizós bandához is.
már előre félek mi lessz
el tudnék menni de akkor sietnem kéne haza a fagyizás után
ugyhogy inkább nem megyek
Érdekel a ruha?
fél7-7 között ott leszek,mind2 teló nálam ha netán...valami.
Ezt a gumi dolgot velem is többször eljátszották már. Legutóbb pár hete voltam ott defektet javíttatni.
Srác kérdezi:
- Mennyit fújjak bele?
Mondom:
- Kettő-kilencet.
- Az sok lesz.
- Annyit szoktam.
- Kettő-kettő elég lesz, nem?
- Kettő-kilenc a gyári előírás. Rá van írva.
Megnézi a villán. Megnézi a gumin.
- Tényleg . . . fújok bele kettő-ötöt, annyit szoktunk.
Már fáradt vagyok vitázni:
- Oké.
Gondolom:
Fújjál baszdmeg, első kúton felnyomom kettő-kilencre . . .