"Na volt időm beállítani a szintet. A tömítés síkjától lejjebb van 3 mm-rel a szint." Sokféle képpen be lehet állítani a szintet, de ilyen adat sehol nincs, szerintem..
Érdemes lenne a gyári karbi beállítással kezdeni, az kiindulásnak jó és azt lehetne finomítgatni.. De ilyen két szélsőséges beállításra kár is időt fecsérelni.. Keress rá a neten, mert ez így nem működik ahogy csinálod..
Köszi Krisz34 a számot ! Ha úgy alakul kereslek. Na volt időm beállítani a szintet. A tömítés síkjától lejjebb van 3 mm-rel a szint. 172-es FF Az alapjárati 35. A tű most is lent van még teljesen . A levegő csavar 2,5-re kitekerve. szép őz barna a gyertya . Ki akartam még próbálni, hogy emelek egyet a tűn. Át is helyeztem, de kipróbálni nem tudtam szakad az eső.
2x csinált olyat hogy 1 percig mentem full gázon és mint ha elfogyna a benzin félgázig vissza jó .. megint horkolás. Ezt megcsinálta vagy 2X utána jó . Nem folyna be annyi üzemanyag mint amit fogyaszt ?(Vagy valami piszok). Na még ezzel harcolok.
Főfúvóka még a helyén van? Ha nincs vagy laza, csinálhatja ezt. Az alapjárati fúvóka beállításod nagyon vad, milyen tű van benne? A klip a legfelső rovátkában? A power nyitást levett deklivel nézted, h nyit rendesen? Úszószint, gyárilag párhuzamos az úszó összetétel a karbi aljával, de ettől sokkal lejjebb szoktam állítani. Hányas a súber? Vehetsz kínai karbit, de ki kell fogni, 3ból 1szar,viszont az csak AS1 es nincs bennük tűre légterelő a légszűrő oldalon.
A fúvókával szerintem nincs baj. Eddig is ezzel nagyon jól ment. A télen egy videó alapján állítottam az úszó szintet. Azóta terhelésen félgáz után nem akar menni . Furatok tiszták power könnyen nyit . A gyertya taknyos picit sokat kap . Az úszó beállítással lesz valami szerintem, ere kéne legjobban valami profi segítség...
Szevasztok 2006-os gas gas ec 300-as motorommal harcolok keihin 38-as karbi van rajta . Nem tud valaki valami jó beállítást fél gázig jó utána egyszerűen alig akar kipörögni . power nyit rendesen ... 172 főfúvóka. alapjárati 58. levegő csavar 3 tekerésre kint . A tű teljesen lent . Az úszó is 60 fokba érinti meg a elzáró szelepet az 16 mm-re belőve mi a baj valaki esetleg Miskolc környékén hozzá értő szakit nem tud. ? köszi (Aliexpreses. karbit vett már valaki ? ) van 10000 körül komplett karbi :O
Forgasd bátran ilyen szinte észre se veszed. Ha jó vagy és gyors akkor fékezés szarabb mert hamarabb meg kerülhet a segge.. Amúgy pl Gomez is az arzenal versenyen 1 nap fordított új michelin ss indult.. Másnap ugyan az a gumi volt jó irányba rakva.. Mi a tanulság
A tavaly Bergmannal hajtottuk a Goden montain versenyen egymast talan a masodik nap utolso 10km mindt a vadak ugy uldoztuk egymast,holen tevedtem,hol o tevedett es igy elozgettuk egymast,aztan ra hagytam mert ngyon kezdett vadulni a dolog de ott mindenen keresztul repultunk,befele muzydakat is egyenesbe vettuk nyelgazakkal,talan egy versenyen se harcoltam senkivel sem ilyen jot mindt vele.A celba mondta is,hogy kemeny meccs volt.Most is meg ismert az arzenalon,csak most en voltam mula es a sokmotoros meg nagyon eros volt,vagyis nagyon utos egy ezony volt es en szokasom szerint a vegere jottem bele.
Sziasztok...reg neztem be ide,sajna a sok futas lefoglal de jo latni,hogy megy az elet ....
addig is van kis versenyvideom ...itt egy kis resze, tobbi az oldalamon. http://youtu.be/sDRRk1KiPGA
2x csinált olyat hogy 1 percig mentem full gázon és mint ha elfogyna a benzin félgázig vissza jó .. megint horkolás. Ezt megcsinálta vagy 2X utána jó . Nem folyna be annyi üzemanyag mint amit fogyaszt ?(Vagy valami piszok). Na még ezzel harcolok.
Metzeler 6day gumija mennyire forgatható ? Próbálta már valaki esetleg hogy milyen?
addig is van kis versenyvideom ...itt egy kis resze, tobbi az oldalamon.
http://youtu.be/sDRRk1KiPGA