szóval akkor nincs egy alap méret amit utána a felhasználó módosítgat
akkor marad a 0,5 méret aztán majd vágunk a nők lapjából hézagolást ha vékony lesz
általában mekkora hengertalp tömítés van a 2t gépeken?
a 200ast lassan meg kellene generálozni aztán csak ez hiányzik aztán ne kelljen napokig várni rá amikor szétszedjük
Melegites: amíg nem langyos a hűtő sapka ne indulj el vele. Szivatot vissza kell nyomni ha már elbírja és nem áll le kb 10-15masodperc. Utána szépen normálisan nem tulporgetve kb 1 km aztán mehet a normális üzem.
Unimaxon szokták akciozni az utmeroket. Én is onnan rendeltem .
Ugyanígy nyomatom én is, leszurasnal gyorsacel, bár én oldalazasra is kezdek visszaallni a gyorsacelrra mostanában.
Gasgas: enduropuro.it. sokkal normálisabb áron,mint itthon,minden van, pár nap alatt ideer. De van a németeknél is.
RIEJU megvette, alkatrész van hozzá onnan, gerecsétől lehet szerezni mindent itthon, külföldön is szerintem ugyanez a helyzet.
Még a legújabb vasakban is sok alkatrész ugyanaz mint 2006 ban volt.
Érdeklődnék hogy egy 2006-os GASGAS 300-asnál van még lehetőség alkatrész beszerzésre? Pár évig még esélyes a dolog? Neten van sok alkatrész, de kérdéses, hogy mennyire macerás itthon beszerezni?!?
Ismerős árulna most egyet, lehet akkor akár érdekes is lehetne...
Van több féle késem, leszúrónak a gyorsacél nagyolónak a váltó lapkás jött be, az még a TOS tokmány pofát is vitte. Útmérő kellene inkább, sokat nem akarok a gépre költeni, szerszámban így is benne van már egy motor ára.
Tiszteletem!
Eccerű kérdésem az volna h szabad-e munkába járásra használni ilyen időben ec300-at (6km 20-40 km/ó közúton sík útvonalon? Hogy minek a szöcske? Van négyszáz méter mással megoldhatatlan. Kell-e melegíteni ha 3km-ig gurulós szinte alapjáraton. Szívatóval induljak v nem kell. Úgy érzem h még a célnál sem üzemmeleg. Egyáltalán milyen procedúrával küzdenék le a napi 2 penzumot?
Pedig jó az az olasz kestarto. Gyorsabb a munka vele.
Nekem is van rajta utmero, az Unimaxos lengyel vagy kínai. Teljesen jól teszi a dolgát. Cserélhető lapkassal színész le vagy gyorsacellel? Ezek nem bírják ezeket a szerelhető lapkákat, nem ehhez a fordulathoz és merevseghez van tervezve
Az előző gépeimmel nem ment a leszúrás (EU400, TosR5), ezzel boldogulok. Háromszor szedtem szét a motorját (szar csapágyat adtak hozzá) de most már jó. Az olasz késtartót nem szerettem meg, visszarakom rá a gyárit, veszek az árából útmérőt.
1955 körüli német gép, skoda motorral. Felújítottam rajta mindent. 750-es 320 fordul elbenne. A cég marógépeket gyártott az eszterga nagyon kis darabszámban készülhetett. Ami megmaradt az is a kohóban végezte már, pedig hálás gép, nekem kifejezetten tetszik hogy nincs rajta 10 forgó kapcsoló mint egy e215-ön. A súlya és a mérete is barátságos. A Tos R5-öm kétszer ekkora volt pedig az is 750-es.
Szali! Csend van mert nem nagyon motorozunk. Néha ha kicsi plusz ,van kis homokbànya. Kis dombozàs.Betàm még mindig jó, mondhatom versenyképes. Kap most egy kis futómű tuningot. Eljött az első szerv ideje. Így még jobb lesz. Meló itt is ezerrel....Viktor gondoskodik róla, hogy az épitő ipar szàrnyaljon. Úgy hogy még nem jön a jó idő, meló ezerrel...hogy tavasztól ne keljen.Remélem nyittjàk a hatàrokar àprilistol, Pàrom a covid osztàlyon àpolja a betegeket, màr ott is bolondok hàza. Van esély, hogy 2-3 hónap és vissza tér mi den oda ahova kell.
Kibaszott nagy csend van itt. Ki hogy élei meg ezt a tetves vírus hisztit? Engem.rendesen befordít màr. Melom van ,de mocsok draga lett minden. Vendeglatosokat kicsinàljàk fullon. Persze biztos van aki jol kaszàl ebből de szerintem nem ez a jellemző.
akkor marad a 0,5 méret aztán majd vágunk a nők lapjából hézagolást ha vékony lesz
a 200ast lassan meg kellene generálozni aztán csak ez hiányzik aztán ne kelljen napokig várni rá amikor szétszedjük
Ugyanígy nyomatom én is, leszurasnal gyorsacel, bár én oldalazasra is kezdek visszaallni a gyorsacelrra mostanában.
Gasgas: enduropuro.it. sokkal normálisabb áron,mint itthon,minden van, pár nap alatt ideer. De van a németeknél is.
RIEJU megvette, alkatrész van hozzá onnan, gerecsétől lehet szerezni mindent itthon, külföldön is szerintem ugyanez a helyzet.
Még a legújabb vasakban is sok alkatrész ugyanaz mint 2006 ban volt.
Érdeklődnék hogy egy 2006-os GASGAS 300-asnál van még lehetőség alkatrész beszerzésre? Pár évig még esélyes a dolog? Neten van sok alkatrész, de kérdéses, hogy mennyire macerás itthon beszerezni?!?
Ismerős árulna most egyet, lehet akkor akár érdekes is lehetne...
Köszi!
Eccerű kérdésem az volna h szabad-e munkába járásra használni ilyen időben ec300-at (6km 20-40 km/ó közúton sík útvonalon? Hogy minek a szöcske? Van négyszáz méter mással megoldhatatlan. Kell-e melegíteni ha 3km-ig gurulós szinte alapjáraton. Szívatóval induljak v nem kell. Úgy érzem h még a célnál sem üzemmeleg. Egyáltalán milyen procedúrával küzdenék le a napi 2 penzumot?
Nekem is van rajta utmero, az Unimaxos lengyel vagy kínai. Teljesen jól teszi a dolgát. Cserélhető lapkassal színész le vagy gyorsacellel? Ezek nem bírják ezeket a szerelhető lapkákat, nem ehhez a fordulathoz és merevseghez van tervezve