Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen Új betàt. Milyen kérdés ez?
Mit vettel helyette?
Kuplungja se bírja jól...
Volt egy rossz szériàs csapàgy. Amúgy japàn. De elég hamar kiderült ha rossz.Az enyém 13 órànàl hangot adott. Garanciàba minden kaptam. 2 napon belül. A javítàst se én àlltam. Utàna mentem 50 óràt, eladtam. A gyerek is ment 50 óràt...eladta. Azóta màr 200 óra van benne. Hibàtlan. Egy fém porvédős csapàgy volt a rossz. A jó csapàgy màr müanyag porvédős volt. Valami kérdés még?
Az érdekes mert nem egy forgós motor hírében áll !
Neveket.
Itt is van olyan tag,aki el sem érte az 50 üzemórát...és behányt a főtengely csapágy a híres xtraineren
Szia! Van! Gas Gas TXT pro 300! +363055852egy 4 hívj ha érdekel! ;)
Amit hírtelen találtam 18,19,20-as modelleknél előfordulhat a főtengely csapágy hiba kis százalékban, és talán az első 50 üzemóra alatt ez ki is bukik.
Ok, mondjuk ha valakinek van erről infója azt megoszthatná. Az xtrainer eléggé új típus ,talán 16-tól gyártották, volt közöttük csapágyhibás széria?
Köszönöm! Egyébként mi is 93-at mértünk a ktm-en meg egy gas-gas on is.
3cm negatív rugóútnàl, 89cm.Viszonyitàs alapnak a fiam fc 350 ese 93 cm. Annak kicsit több a negatív....
nézze meg melyik széria volt csapágy hibás.
Ok, köszönöm. Az egyik motoros haver akar visszatérni endúrózni, ő is alacsonyabb és nagyon gondolkodik az xtraineren.
Holnap lemérem. De én 166cm vagyok....és teljesen ok. Extrembe szó szerint verhettlen. Rövidebb is a motot....igaz csak 4 cm. De mégis az erdőbe nagyon könnyed érzés vele menni a szűk helyen.
Sanyi, megtudnád mondani hogy hány centiméter az xtrainer ülésmagassága?
igen ezért nem kopott el a kuplungom se :-)
Kimerült=kiderült
Az általad leirtakból kimerült már, hogy mi nem ugyanazt a sportot üzzük.
Én meg a két év alatt nem cseréltem belsőt. Tegnap elvitték a motort. Ha valakinek van triál gépe megvenném.
nekem egyszer a szelepnél fáradt el a tublis belső, lehet valami megütötte, vagy a felni kicsit megbántotta
utána az újat már úgy tettem bele hogy egy kb 3 centis tiptop foltba ütöttem egy 8mm lyukat és felragasztottam a szelephez
utána nem volt ilyen gond vele
Èn is 170 orat hasznaltam az első tublissom,sokszor nulla nyomàssal ef 07 el.
Kb 140 ora van a tubliss-ban, egy belsot kellett cserelnem. Amerre mi jarunok sokszor a 0,5-0,8 szoba se johet. Nem szivatom magam feleslegesen.
Amióta Zarándolék kifejlesztették a cigó tublist, (rá pár évre) azóta azzal járok, még sosem hagyott cserben terepen.
Nagyon ritkán piszkálom, 1-2 évente lecserélem, de szinte még új a bicó külső benne,
pedig nagyon kicsi szinte 0 nyomással járok és van verve rendesen kövekhez is, a külsőt sokszor előbb kicsípi a kő, mintsem ennek legyen baja.
Kívülről fújom, nincs berakva teherautó szelep, megfúrom egy 3 as fúróval a külső gumi oldalsó bütyköt, belehajtok egy lecsípott végű gipszkarton csavart és annyi,
nagyon puha 2 zöld csíkos gumikból sem fordul ki innen. Amíg nem csípi ki kő a külsőt, állítható a nyomás, utána meg letojom, megyek 0 val, míg el nem kopik a külső.
Az ebike külsőt vékony 19 es fémszelepes motor belsővel használom belül, 3 max 4 báron.
Focilabda fújó tűvel lehet fújni, leereszteni.
Az persze fontos, hogy van megfúrva a külső, ha nem jó a szög, nem lehet fújni, mert nem megy be a szövetbe, ha meg túl meredek, rövid lesz a "menet" és kifordulhat.

Aki még nem próbálta, annak csak ajánlani tudom.