Volt egy rossz szériàs csapàgy. Amúgy japàn. De elég hamar kiderült ha rossz.Az enyém 13 órànàl hangot adott. Garanciàba minden kaptam. 2 napon belül. A javítàst se én àlltam. Utàna mentem 50 óràt, eladtam. A gyerek is ment 50 óràt...eladta. Azóta màr 200 óra van benne. Hibàtlan. Egy fém porvédős csapàgy volt a rossz. A jó csapàgy màr müanyag porvédős volt. Valami kérdés még?
Amit hírtelen találtam 18,19,20-as modelleknél előfordulhat a főtengely csapágy hiba kis százalékban, és talán az első 50 üzemóra alatt ez ki is bukik.
Holnap lemérem. De én 166cm vagyok....és teljesen ok. Extrembe szó szerint verhettlen. Rövidebb is a motot....igaz csak 4 cm. De mégis az erdőbe nagyon könnyed érzés vele menni a szűk helyen.
nekem egyszer a szelepnél fáradt el a tublis belső, lehet valami megütötte, vagy a felni kicsit megbántotta
utána az újat már úgy tettem bele hogy egy kb 3 centis tiptop foltba ütöttem egy 8mm lyukat és felragasztottam a szelephez
utána nem volt ilyen gond vele
Amióta Zarándolék kifejlesztették a cigó tublist, (rá pár évre) azóta azzal járok, még sosem hagyott cserben terepen.
Nagyon ritkán piszkálom, 1-2 évente lecserélem, de szinte még új a bicó külső benne,
pedig nagyon kicsi szinte 0 nyomással járok és van verve rendesen kövekhez is, a külsőt sokszor előbb kicsípi a kő, mintsem ennek legyen baja.
Kívülről fújom, nincs berakva teherautó szelep, megfúrom egy 3 as fúróval a külső gumi oldalsó bütyköt, belehajtok egy lecsípott végű gipszkarton csavart és annyi,
nagyon puha 2 zöld csíkos gumikból sem fordul ki innen. Amíg nem csípi ki kő a külsőt, állítható a nyomás, utána meg letojom, megyek 0 val, míg el nem kopik a külső.
Az ebike külsőt vékony 19 es fémszelepes motor belsővel használom belül, 3 max 4 báron.
Focilabda fújó tűvel lehet fújni, leereszteni.
Az persze fontos, hogy van megfúrva a külső, ha nem jó a szög, nem lehet fújni, mert nem megy be a szövetbe, ha meg túl meredek, rövid lesz a "menet" és kifordulhat.
utána az újat már úgy tettem bele hogy egy kb 3 centis tiptop foltba ütöttem egy 8mm lyukat és felragasztottam a szelephez
utána nem volt ilyen gond vele
Nagyon ritkán piszkálom, 1-2 évente lecserélem, de szinte még új a bicó külső benne,
pedig nagyon kicsi szinte 0 nyomással járok és van verve rendesen kövekhez is, a külsőt sokszor előbb kicsípi a kő, mintsem ennek legyen baja.
Kívülről fújom, nincs berakva teherautó szelep, megfúrom egy 3 as fúróval a külső gumi oldalsó bütyköt, belehajtok egy lecsípott végű gipszkarton csavart és annyi,
nagyon puha 2 zöld csíkos gumikból sem fordul ki innen. Amíg nem csípi ki kő a külsőt, állítható a nyomás, utána meg letojom, megyek 0 val, míg el nem kopik a külső.
Az ebike külsőt vékony 19 es fémszelepes motor belsővel használom belül, 3 max 4 báron.
Focilabda fújó tűvel lehet fújni, leereszteni.
Az persze fontos, hogy van megfúrva a külső, ha nem jó a szög, nem lehet fújni, mert nem megy be a szövetbe, ha meg túl meredek, rövid lesz a "menet" és kifordulhat.
Aki még nem próbálta, annak csak ajánlani tudom.