Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így meg tud kopni
nekem a vastag belső jött be a végén igaz minden külsőnél ment a kukába mert az is meg volt rágva
Sosem volt ilyen gondom, kemény falú gumival mint a metzeler vagy mitas 0.3-0.5 bar, puhával mint a michelin 0.7 körül mentem. Ezeknél kisebb nyomásra sosem engedtem, ha muzt teszel még mellé akkor az egyébként is olyan szerintem mintha nagyobb nyomással mennél. Felénk rengeteg a tüske, slime nélkül volt hogy minden 3.motorozás után defektem volt, mióta használtam a slime-ot azóta sosem volt ilyen gondom. Jelenleg csak mousse-t használok, leszarom a kis guminyomást.
Szarra volt zsirozva minden most is. És még nem is nulla nyomason futott...
Ez a slime nem rossz cucc, de mit csinal nekem ott a gumiban ket mareknyi szilikonzsirral? Ugy is mukodik?
inkább csak a biztonság kedvéért van benn hogy ne üsd oda , vagy ha szétszakad a gumi , jól be kell szilikon zsírozni és akkor nem lesz belőle egy marék por
motorozunk
0,5 az az aszfaltos keményrefújt gumi
mit csináltok ilyen kis nyomáson? 0,8-cal megyek.
szerintem a múz azért van hogy ne kopjon ki a tublis
ilyen 0,2-0,3 felé sokszor hozáér a bütyöknél a külső
Slime-ot tegyél mellé ne mousse-t.
Srácok tettem a tubliss mellé fél mousse-t, hogy majd milyen fasza lesz, de 30 óra után darabokban szedtem ki. És csak most hallom, hogy ez állítólag ennyit bír. Igaz ez, vagy valamit én baszarintottam el?
egy utat kibírt már a teflonzsinóros kipufogó, kíváncsi leszek mennyit bír, 130 fokot ír hogy bí de a kompresszoroknál kibírt ettől többet is
de ha lesz új henger akkor megcsináltatjuk mert szarrá van kopva, de előtte lejárjuk teljesen
Szívesen. A régi a kivágás két oldalán, hosszabb 1-1.9 mm-el (dugója válogatja) és a Tpi-be rakva, volt hogy beleért a főtengelysonkába. Lehet hogy a minimális rövidítés miatt erősítették a szoknyát..
lehet erősebb lesz.
Köszi...Gondolom azért változtattak...mert a régi dugónál...a csapszeg kivágás..és az U alak között..alig maradt hús..tehát ez volt a dugó gyenge pontja. ...Igy...most kevésbé tud verödni oldal irányban...az uj dugóval..
Semmit... Cseréltem párat..
Rendeltünk két új gyári dugót a ktm-hez...Az egyik motor 13-as...a másik 19-es...mindkettö 300-as exc...Két egyforma dugót küldtek..mindkettö 19-es...Az eltérés a régebben kivett dugó ami a 13-asban volt..és a 19-es között...hogy a szivó oldalon a szoknya alján levö U kivágás kisebb...Felhivtuk a boltot..és azt mondták...már ezt küldik a gyárból ..mert a régebbi dugó..ami benne volt..annak a gyártása már megszünt...az új van helyette..ami a tpi-ben is van...Még nem lett cserélve..de a rezót levettem..és belenéztem...Ahol ez az U kivágás van...a karbi felöl..ott van két felömlö egymás mellett...Szerintetek..a kisebb kivágás befojásolhat ott valamit..???..
Adtam több kaját neki kicsit jobb lett. A fő gondja nincs benne akku, de ac pumpa az van...
az injeltoros wr450 is mocsok szarul indult ellenben a wr250 meg hibátlan
pedig a 450est állíttgatták bőszen mindenféle +- értékekkel volt teszt de valamiért akkor is szar volt
de ez a tervezés hibája nem az injektoré
nekem a kx450 injektorral hidegen sokkal nehezebben indul mint a régi karbis. Kezelhetősége is rosszabb. Visszasírom a régit.
.ha( te )modelt vesszuk akkor igaza van. De még ket evig volt utana karbis model a tx el. Gyakorlatilag ugyan az a motor lampa nelkul elol egy konnyebb levegős teloval. ..... Elvileg az egy 17 es te 300 volt. Azutan kijott meg a 18 tx es azt kovette a 19 tx az uj kasznival.ami.jelenleg is fut, sot meg a 22 es ki sem.jott te i is igy fog kinezni.
A video elején azt mondja...hogy az utolsó karbis ...és az utolsó tpi...Hasky-ban nem vagyok otthon képröl..de a karbis 17-es...a tpi pedig 20-as nem? A ktm-nél is igy van..ugy tudom...
Kar hogy nem.egy ujabb karbist hasonlitott ossze.
http://youtu.be/yv-g8m9N4S0 Jó kis video...6:30 tól van ami érdekes...
Köszi, ezzel tisztában vagyok, csak azt hittem van valami plussz a gyári beállításon felül, ami a tapasztalatod..
magyarul egy mondatban: az injektor jobb