Nem gondolom hogy azon lovagolok hogy hivatalos legyen... Mindössze azt nehezményezem hogy egy virtuálisan kreált,szervízzel és alapvető raktárkészlettel sem rendelkező, sehová be nem jegyzett "cég" nem lehet rkaképviselet vagy viszinteladó vagy dealer vagy nevezzük bárminek is... Az meg hogy még ilyen team is létezik,egyszerűen nevetséges,és botrányosnak mondható onnantról kezdve hogy megjelenítődik a sportal kapcsolatos médiákban... Pl. Rétsági extrém nap.stb.. Mi azért hogy megjeleníthető nevünk legyen,tartozzunk valahova komoly tagságit fizettünk,és keretek közé szorítva,szabályok szerint működtünk a MAMS kötelékében... Ennek ez a rendje! Lehet másként is csak nem kell csodálkozni ha valaki(k) nevetséges bohócnak néz. És ez még a jobbik eset. A gond akkor kezdődik ha a Szövetség( mint kizárólagos,motorsportokért felelős szervezet) kezd érdeklődni a tevékenység felől... De gondolom ezzel mindenki tisztában van.. Tehát inkább maradnék ZsírFeri,mint Extrem Beta Hungary...
Mai világban szerintem elég sok "cégnév" csak fantázianév a neten, s ezek között a számlát mondjuk egy egyéni vállalkozó nevében kapod, vagy teljesen más cég nevében, volt több ilyen rendelésem már motoros és nem motoros területről is, gondolom ezek hivatalosan tudnak így működni.
A te értelmezésedben a "hivatalosan" nem tudom, hogy milyen állapotban van a dolog, de nem is igazán érdekel.
Annak is biztos vannak feltételei, ha az anyacég (konkrét esetben a betamotor) felvesz valakit hivatalos kereskedői listára, így értettem részemről, hogy hivatalos,
az anyacég szerint, aztán az országban hivatalos-e vagy nem vagy milyen formában erre nem akart utalni a válaszom, így potosítottam, hogy értettem.
Szubjektív véleményem, hogy ha csak Zsír marad a hivatalos importőr, az nem tesz jót a márkának, mivel megosztó személyiség, s az utálói közül azért nem fognak betat venni, mert ő a forgalmazó, míg egy semleges importőrnél ilyen probléma nincs, persze ezt az anyacég nemigen tudja, max ha kap egy rakat visszajelzést, hogy gond van az országon belüli forgalmazóval. Azaz részemről szerencsésnek tartom a BETA szempontjából, ha NEM csak ő fogja itthon forgalmazni.
Jaa.. Van ott cégjegyzék szám? Adószám? Bármi érdemi infó? Tudomásom szerint a Extrem Beta Hungary csak fészen létezik... Meg a szóbeszéd alapján... Javítsatok ki ha tévedek...
Így látom én is, de úgy látszik van aki másként látja ezt
Meg ez a HECA top 6 helyezésben KTM kisebbségben, hát ez mi????
Akkor mondom én mit látok az eredményekben:
1. KTM
2. Sherco
3. KTM
és ebből is kihozza hogy a Beta az isten
Kérem kapcsolja ki!!!
Helló.
Valaki véletlen nem tudja hogy milyen főtengely csapágyak és szimeringek mennek a 06-os ec 300 as GasGas-ba.
Standard méret vagy valami specko?
Köszönöm !
Nem értem ezt a folyamatos KTM savazást, meg hogy csak a Beta a király a többi meg szar. 99%-ban a versenyzőn múlik a jó szereplés mivel ezek a versenygépek úgy fel vannak készítve a versenyre, hogy kb semmi nem gyári bennük. Kicsit unalmas már ez a Beta szopkodás...
Mi néztük élőben. Serko volt a yungen kivul max 1 vagy esetleg 2 a mezonyben. Betat a prologon kb 10-12 db ot szamoltunk. Minden.màs ktm es huski. Volt. 200 folitt volt joval az indulok. Eleg markans ktm.uralom van. Ja es volt egy gasgas is!!
Sziasztok. Nem tud valaki normális minőségű, nem kínai alibabás hűtőt exc-f 350 2015-re, jobb oldali ,a cikkszáma: 78035008400 RADIATOR R/S ''15556U'' Használt jó állapotú is érdekelne. Vagy valakit aki korrekt minőségben javít .
A te értelmezésedben a "hivatalosan" nem tudom, hogy milyen állapotban van a dolog, de nem is igazán érdekel.
Annak is biztos vannak feltételei, ha az anyacég (konkrét esetben a betamotor) felvesz valakit hivatalos kereskedői listára, így értettem részemről, hogy hivatalos,
az anyacég szerint, aztán az országban hivatalos-e vagy nem vagy milyen formában erre nem akart utalni a válaszom, így potosítottam, hogy értettem.
Szubjektív véleményem, hogy ha csak Zsír marad a hivatalos importőr, az nem tesz jót a márkának, mivel megosztó személyiség, s az utálói közül azért nem fognak betat venni, mert ő a forgalmazó, míg egy semleges importőrnél ilyen probléma nincs, persze ezt az anyacég nemigen tudja, max ha kap egy rakat visszajelzést, hogy gond van az országon belüli forgalmazóval. Azaz részemről szerencsésnek tartom a BETA szempontjából, ha NEM csak ő fogja itthon forgalmazni.
Meg ez a HECA top 6 helyezésben KTM kisebbségben, hát ez mi????
Akkor mondom én mit látok az eredményekben:
1. KTM
2. Sherco
3. KTM
és ebből is kihozza hogy a Beta az isten
Kérem kapcsolja ki!!!
Làttàtok màr?
Valaki véletlen nem tudja hogy milyen főtengely csapágyak és szimeringek mennek a 06-os ec 300 as GasGas-ba.
Standard méret vagy valami specko?
Köszönöm !