Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En egy roman versenyen lattam.kipaKolva. volt egy verseny valtozat is. Àrakat nem.irtak ki.
ezt az ajp motort senki sem forgalmazza a környéken?
egész jó áraik vannak
Shercok mennek idén? Tavaj még nyomultak az elejébe. Egesz jo pilotakkal. Betaval megy valaki? Ennyire nem.merultem bele hogy olvasgassam az indulokat meg hogy ki mivel indul. Tavaj keavay is volt meg ajp . 2 t vel megy még az a csavo aki vegignyomta 125 ossel.
Nézi valaki a dakart? Durvan bekemenyitettek nekik az elejen. Esnek.ki a jók. A yamahasok.jol toljak. Honda is. Ktm eket lehet megszoritjak iden. A gasgas ktm et mutattàk tegnap. Egesz jol halad. En Svitkonak drukkolok. Szerintem még eztan indul.be. a ralisabb terepen huzni fogja neki. A dünes gondolom nem izlett neki annyira. Sanderland kuvaitban él. Az rendesen ràgyurt a sivatagosra jol is haladt benne de valami serulest beszedett. Mocsok jol mennek az elsők. Helikopterrol kurvajo videok jonnek. Rendesen kibaszottul tetszik ahogy ismeretlen terepen is milyen temposan dinamikusan mennek. Voltak tok jo kis extrem koves lepcsos fellepok leugrok. Ezek ugy kuldtek lefele ismeretlenbe mintha 10 edjere menne ugyanott. Volt olyan lefele ahol szerintem en le se mernek menni. Ezek.meg siman belementek . Mondjuk volt amelyik szajra is esett az aljaba.a durva aztan jott mikor ugyanott az autok es a kamionok is lementek. Az a Laller csavo azert rendesen benezi ezt a dakart . 1-2 nap utan elolvad. Jo neki hogy megengedheti ezt maganak. Nekem furcsa hogy parhuzamosan megy afrikaban a regi dakar is. Lehet lallernak elsobb ott kene gurulgaszni. Bar nem biztos hogy az konnyeb. A csajszi ( Laila Sainz ) brutal.mit megy. Siman bejohet elso tizben. Azert mikor mutatjak az arcokat . Nekem inkabb az jon le hogy 45-50 koruli vagy az fölötti gazdagok meg celebek indulgatnak. Nem.olcso moka ez... Aki meg okozhat meglepetest az Andrew Short. Mx legenda. Az a csavo ha raerez kurvajo lehet. Mar most belejott az elso napok utan. Pedig ez az elso dakarja. Nyilatkozott is hogy most megnezi mi a stajsz aztan bekemenyit jovore. Lehet mar az iden is az elejebe lesz nagyon. Neki nem.kell megtanulnia motorozni is ....mint ennek a lajlàsz gyereknek.
Eladó gasgas EC új és használt alkatrészek.

Az idomok 2007-2011 ig jók szerintem a többi alkatrész meg bármire, de nézz utána az a biztos. A használt idomok karcosak, de nem töröttek, a két új első sárvédő bontatlan.
Egyben minden 40eFt ért vihető.
Postázni tudom őket, vagy privátban egyeztetett helyszín.
Képek: https://photos.app.goo.gl/nRO5...

Használt Oldalidom 3000
Használt Farokidom 4000
Használt Első sárvédő (KTM) 2000
Használt Légszűrő csonk+ház 5000
új Első sárvédő 5000
új Első sárvédő 5000
új szívótér növelő 3000
használt powerkamra növelő 5000
új 12 lánckerék JTF715.12 4000
használt VForce3 15000

A VF3 működő motorból lett kivéve, cseréltem VF4 re.
Kérésre privátban részletesebb képet küldök, ha nem elég a linken megtalálható.
Adatlapomon van telszám, email cím.
Köszi, megnéztem a youtubon.
az volt a bedoglott is. exide.
Kocsiba akksi ....Exide.....6 évet bír... Még pont megfizethető...
gondolom......de nagyon gyors leálltak a forgalmazásával valami hiba csak lehetett vele....
a forex forgalmazta egyedül ezt a típust, kicsivel 10 alatt volt az ára
spiralcellanak ez a lenyege nem?
a ténérébe a 12ah helyett egy 6ah spirálcellás gagyi kínai akku volt(azt hiszem topin nevű), olyan bika indítóárama volt hogy hihetetlen simán jobban tekerte mint a hagyományos savas yuasa akku. és villámgyors fel is tudott töltődni
ellenben a 6 ah mégiscsak 6ah volt mert szörnyen gyorsan le tudott merülni, pl 20 -30 perc féklámpázás után(lejtőn lefelé ereszkedés) már be kelllett tolni ha csak a vészleállítóval volt leállítva
nezd meg youtube-n. pukkan, szikrazik es eg. ehhez azert kell a komoly kulso behatas.

szerintem siman felesleges a lithiumos.

2016os excnek is gyenge a toltese szerintem, mert a husqvarnaval volt okyan h lemerult akkuval indult a nap(nincs rajta berzgokar, be kellett tolni), de nap kozben siman indult pedig 2 venti is volt rajta. es leboffenos cross motor.

en a vartat neztem meg de annak ebben a meretben kissebb az inditoarama. a yuasa volt 8ezer, a varta valami 10. amannyit erre a sportra koltok ez nem tetel meg ha evente cserelni kell is.
sajnos ma mar a draga se biztos, kocsimba a legdragabb 95amperoras agm-est vettem 2016 novemberben. 2017 decemberben beszart. 1 ev gari volt ra.

motornal a nagy inditoaram kell, ahogy irod is, illetve azert kell a jobb akksi hogy ne csak egyszer tudjad inditani a hegyen hanem egymas utan sokszor ha epp ugy adodik. a mostani akkum amit cserelek a ktmben meg siman indit egyszer , de ha megy a venti akkor nap kozben nem biztos, illetve ketszer biztos nem. ez igy mar nem konfortos,
szúrj ki egy telefon akkut amiben áram is van, aztán meglátod
ami kellőképp zárt fel is tud robbanni
a telefon akkukknál ezt kiküszöbölték egy nagyon vékony külső burokkal ami inkább felfújódik mintsem elpukkanjon, bár attól még simán ki tud gyulladni
Mi az hogy "heves regálás"..?? Nekem is egy pöcsöm van.
a gyári 8 évig ment utolsó év ősszel olyan volt hogy ha berúgtam reggel akkor indított egész nap de mésnap reggel ismét rúgni kellett
mondjuk a töltés se volt gyári mert fel lett téve egy vadabb hűtő venti ami azért eszegette az áramot(pl az 530 ventije lezabálta úgy az akkut hogy napközben is rugdosni kellett)
az új akku nem volt addig nálam hogy bármi hiba megjelent volna

drága vs olcsóbb
minden akkunak van egy x indítóárama a jónak több a gagyibbnak kevesebb, a nagyon gagyinak meg kurva kevés
aztán az akku minden évben veszít némi erőt, és a jó akkunál eltellik 4-5 év mire észre lehet venni a fullgagyi meg 1 tél után nem tekeri rendesen az önindítót
pl a sík pusztán kb tökmindegy hogy indul-e gombra a motor, de a hegyen amikor az összes kezed lábad fékez mert különben le-fel csúsznál akkor az igazi szopás a szar akku...mert lehet rugdosni de mivel
a hondával jártam így ketten tartottak 2 oldalról én meg rugdostam, és a honda még 45 fokos emelkedőn is beindult, haver drz-je meg csak akko rindult ha vízszintesen állt a motor
nekem ez van, eddig is ilyen volt es jol mukodott amig jo volt. nem folyt es inditotta a motort akarhanyszor..
En nemet ebayrol mar tobbszor vettem a piros lithiumost ami evekig hibatlan. 35 euro volt. Kis ledes kontrol ledekkel a tetejen. Nem a szetesos zoldet. Piros a teteje es fekete a test. Nevere nem emlekszem.
Megéri a legdrágább márkát megvenni?Menyit szokott bírni?Ennyiért már kb litiumost is kapni.
nekem ilyen arany színű volt a huskyban gyárilag. utána ugyanaz a szám de ilyen ezüst betűset küldtek
teljesen zárt savval feltöltve érkezett, bármilyen állásban beépíthető
alig találtam olyan boltot ahol volt ilyen
ez tuti a hosszu fektetes miatt volt
normál üzemi kürülmények között semmi
de ha kap egy izmos túltöltést vagy sérülést akkor van heves reagálás
ami igen ritka, de mivel csak egy pöcsöm van nem vigasztalna hogy a többi 3 millió motorosnak nem lett baja
epp most vettem yuasat, nem zartan van a dobozban hanem savval.
Mi a baj a lítiummal..??
A yuasa xtz ytz meg mittudomén melyik még full zárt ha fejjel lefelé van a motorban úgy is üzemel
Ezek gyárilag zártak nem az a fajta amit az ember otthon feltölt savval és úgy zárja le( ezek max túltöltéskor folynak)
Az a gyárilag zárt elég drága de egész jó cucc
Nekem a huskyba 8évet bírt a gyári
A cserés is olyan volt hogy állt fél évet és pöccre indította nem kellett töltögetni
Igaz valami 25ezer környéke volt
Én azért nem lennék nyugodt fél kil lítiummal a tököm alatt....