Most akkor magadat győzködöd hogy nem.kell az új. Közbe meg irod is hogy ezen agyalsz. Tehat azt szeretnel. Persze hogy el.lehetne költeni azt a penzt màsra. Napi bevàsàrlàsra. Tej cukor kenyer krumpli. Kis parizer. De mivan ha nem szoktàl főzni? Lehet hitelre is venni motort . Kölcsönböl is. Kp ra is . Sok sok megoldàs van ha akarja a paraszt.
Szerintem azok gondolkoznak így akik kemény munkával keresik meg a rávalót, akinek bőven,bőven van mit aprítani a levesbe, azok lesznek az ellenpéldák...
Veszel egy japán cross motort 600-700 ezer ft ért vagy egy új ktm-et 3 milláért.
Motorozási élményben van e akkora különbség mint árban?
2100 000 ft-al jobban érzed e magad?
Sok mindenre el lehet költeni ezt a két millát.
Ahogy tos 500 is írja, lehet műhelyt fejleszteni stb.
Bárhogy is van ezt a pénzt máshonnan veszed el.
Én is motor vásárlás előtt állok és napi szinten azon agyalok hogy újat vagy használtat vegyek e.
Ha újat vennék biztos nagy lenne az öröm de határozottan idegesítene hogy annyi pénz áll a vasban.
Írom ezt úgy hogy voltak már új motorjaim és persze eladáskor elég nagyokat buktam rajtuk.
Pl 2006 husqvarna cr 125 1250 000 ft. Másfél év és 80 óra után sikerült eladni 500 000ft_ért . HURRÁ!
Új motor vásárlása érzelmi dolog.
Elmész a szalonba és ott a csili vili dög,rögtön azt érzed hogy kellesz nekem baby.
Hatalmas öröm felülni rá,minden a helyén van.
Kiviszed a hegyekbe és elkezded hajigálni?( Tudom azért van.)
Lehet hülye vagyok de én egy 3 millás motort nem szívesen dobnék el.
Mindegy,nem vagyunk egyformák. Van aki az utolsó pénzén is új motort vesz és van aki bőven megengedhetné magának az újat de mégis használttal nyomul.
Igen így is fel lehet fogni de a legszebb az amikor jönnek csak itt hegeszd meg az alu szaromat meg ilyen alkatrészt kellene esztergálni meg sajtolód ki a csapágyat stb. de motorozok is persze olcsón neeeem
Ejj sgacok...lehet en komplikalom el a dolgokat,de valahogy nem jon,hogy a megbizhato 17 es 300 ast eladjam egy 18 as injektorosert...ez ki van csiszolva,finomitva,es most megint egy uj retket meg venni es kezdeni a mokolast szerelni,bele verni par szaz eurot csak azert hogy ugyanaz a motor csak ujabb evjarat legyem egy olyan technikaval ami meg szerintem jool varat magara....hat nem is tudom.Amit tudok,hogy mikor melegszik az ido akkor egy napra adnak kolcson egy 350 es 17 est es elmegyek es beleverem patakba meg cikicakiba meg minden hol megyek egy napot,hogy lassam,hogy fekszik,mit erzek cikicakiba stb mert a 2T jovoje a ktm-nel elege setamotorozas teren jar.Foleg,hogy mostanaba nem kivanom a cikicakit,azt a sok buzi patakot ,hanem motorozni ,huzni a gazt,feljarokba akasztani a gazt....nem versenyszinten motorozunk,szoval hobbi szintre kell...a javitasok nem erdekelnek,mert 2 ev utan ugyis megy a jargany,szoval 2T vagy 4T fentartas az nem szamit.
Azert a dakaron sem az indul aki akar,es lehet akarmannyi loveja,azelott kell legyen jo par rangos verseny befejezve amin bizonyitja is kepesseget,barki nem mehet csak ugy siman a sivatagba megdogleni:)).A darkarnak most a forditottja megy,az eleje nagyon nehez aztan majd jon a konyebbik fele..
a sok fasz lifan és társai szörnyet is vették anno mint a cukrot
a blokk mindig valami kb működöképes régebbi motorokbül van belemókolva
de nem láttam még csak képekről, olyan amilyen........
Lattad màr élőben ezt a markat? Mert kb ugy nez ki mintha egy szombat esti garazsbuli bebaszaskor raktuk volna ossze a haverokkal a sufniban fellelhető alkatreszekbol. Bar ez ket eve volt. Lehet azota sokat csiszoltak a minőségen.
Személyesen nem ismerem a ridert,de tudom kiről van szó!
Jól megy s nem keveset.