A helyzet az, hogy a GasGas motorjai mind versenymotorok és verseny körülmények között csodaszépen muzsikálnak, minden gond nélkül!
Eddig csak olyan motorokkal volt gondunk amiket nem arra használták amire azokat megtervezték! (Lásd: VForce ex motorját, neki mindig gondjai voltak, de amióta arra van használva amire kitalálták azóta semmi baja, pedig megjártuk vele Erdélyt is!)
Andris FSE-je hamarosan elkészül, de tudni kell, hogy az Ő motorja az volt amit előtte Én használtam a túrák folyamán itt a Csiki-Begé-ben és bizony nem egyszer mentem vele hard (sziklás) enduro terepen, beleértve azt a bizonyos folyóban elmerülésemet is amikor kb. 20 percig volt a kicsike víz alatt! Mégis beindult!
A mostani FSE amit használok már közel 4000 kilométert elment idén velem és semmi gondom sem volt vele, pedig Ő is kapott Erdélyben egy folyót és mégis......ja és persze azt sem kell elfelejteni, hogy az előző gazdi sem kegyelmezte! (Beer Gáborunk)
Szóval Én 15 motormárkával vagyok napi kapcsolatban és érdekes módon a KTM-ről soha senki nem írja, hogy gonja volt vele, pedig a szervízünkbe hetente kb. 4-5 db befut! Azokkal ugyan miért nem dicsekszik senki! Miért csak a más motormárka esetleges gondját tudja mindenki rögtön felhánytorgatni!?
De megvan a megoldás........lemegyek a szervízbe és közzéteszem a szervizelendő motorok márkáját és gondját a neten, hogy mindenki valós képet tudjon alkotni!
Kíváncsi leszek akkor mi lesz a vélemény!?
(természetesen ez magánvélemény, tisztelem becsülöm minden motormárkát és az általuk elért sikereket a KTM-től az OSSA-n át egészen a BSA-ig!)
Helló
Sajna ez a hétvége nemfog összejönni,mert edzőtáborom van,aztán meg következő hét irány ki Barcelona,aztán haza 2nap és utána Lengyelország............szóval sűrű lett a program.....
És az edző valahogy aztis megtudta h motorozom,s majdnem infartust kapott ......mondta h nagyon gyorsan lekéne álni....(persze csak bólogattan,,de egy biztos amíg élek és mozgok addig motorozni fogok.....)
Szóval sajna ez a szombat most nemfog összejönni,de döme azért nagyon köszi h rögtön mondtad h leviszel (kezdem érezni,amiről idáig beszéltetek GasGas CSALÁD )
Nekem és Tóth Gerinek (dftgeri75) bizony ez a "szar" márka hozta meg azokat az élményeket és eredményeket akár szórakozásban, vagy versenyeken amelyeket más márkával nem tudtunk elérni! pedig megjártunk pár motormárkát az alatt a majdnem 10 év alatt mióta versenyzünk! És jövőre már nem csak a triálban hozzuk az eredményeket hanem az enduro sportban is!
Már most szépen bővül és növekszik azok száma akik az I osztályban fognak jövőre GasGas-t terelgetni!
Tehát jövőre meglátjuk milyen eredményeket tudunk felmutatni a triál és enduro OB és nemzetközi futamokon! Az biztos, hogy gőzerővel készül mindenki a dobogó legfelső fokának meghódítására!
bocs, de nekem soha nem jöttek be a dögnehéz endurók...az új 990-es superenduró sem...
MNegnézem azt, aki mindennap 10x emeli fel a földről....Erzbergben sem látsz BMW HP2-est a Hare Scramble-én...
kéne egy uj henger a kawámra...vagy egy jó nicasilozós kapcsolat....ugyanis gatya lett a hengerem..nicasil leugrott pár helyen,meg 2 vagy 3 helyen olyan vállak vannak benne hogy beszarás
valaki valami ötlet?
Olaszba?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Láttál már olaszból behozott motort?Még az úgymond jó is egy kalap szar!
És ha nem csak az a baja?Lehet hogy vettél egy rakás szart, ki kellett menni érte oda, plussz még vissza sem mehetsz, mert messze van.....
Írta: Pásztor Ottó
2007. szeptember 28. péntek 19:53
Enduró Terepmotorosok Baráti Egyesülete
Az egyesület célja:
Az egyesület célja a terepmotorosok és quadosok által elkövetett természetkárosítások számának csökkentése, illetve megszüntetése. Ennek érdekében az egyesület az illetékes hatóságokkal, tulajdonosokkal egyeztetve útvonalakat jelöl ki, amely útvonalak Természetvédelmi területeket elkerülve kerülnek kijelölésre. (Nemzeti Parkok, Természetvédelmi területek, Natura 2000 élőhelyvédelmi területek)
Legfőbb követelmények, amelyeknek a motorodnak meg kell majd felelnie, ha tagja szeretnél lenni az egyesületnek (ezáltal használva a kijelölt útvonalakat):
- forgalmi engedéllyel rendelkezik *
- Enduro FIM gumival van felszerelve mindkét kerék *
- a hangtompító dob maximális zajszintje 94 dBA, 13 m/s-os dugattyú középsebességen mérve *
- azonosító számot tartalmazó egyesületi matrica felragasztása a vázra *
* Az egyesületi tagsági kérelem benyújtása után ezeket a követelményeket ellenőrizni fogjuk, példának okáért a hangtompító dob zajszintjét egy IEC651/EN 60651 Class 2 szabványnak megfelelő, CE (Conformité Européenne = európai megfelelőség) jelzéssel ellátott zajszintmérővel le is mérjük!
Az azonosító számot a műszaki vizsgálat után ragasztjuk fel. (lásd "Követelmények" menüpont)
Ha a motorod megfelelt a követelményeknek, a szabályzatot elfogadtad és alá is írtad, kapni fogsz egy fényképes tagsági kártyát, amelyre fel fog kerülni az összes fontosabb adat. Ezzel a kártyával tudod majd igazolni, hogy a kijelölt útvonalakon jogosan közlekedsz, motorod megfelel a követelményeknek és a szabályokkal tisztában vagy.
Hamarosan útjára indul az Egyesület, minden további fontos dolgot - szabályok, stb. - rövidesen közzé teszünk.
Addig is...
Becsüld a Természetvédelmi értékeinket és tégy annak érdekében, hogy évek múltán a gyermekeid, unokáid is élvezhessék!
bocsi ,hogy elloptam a honlapjukról de olvasátok el ti is
Eddig csak olyan motorokkal volt gondunk amiket nem arra használták amire azokat megtervezték! (Lásd: VForce ex motorját, neki mindig gondjai voltak, de amióta arra van használva amire kitalálták azóta semmi baja, pedig megjártuk vele Erdélyt is!)
Andris FSE-je hamarosan elkészül, de tudni kell, hogy az Ő motorja az volt amit előtte Én használtam a túrák folyamán itt a Csiki-Begé-ben és bizony nem egyszer mentem vele hard (sziklás) enduro terepen, beleértve azt a bizonyos folyóban elmerülésemet is amikor kb. 20 percig volt a kicsike víz alatt! Mégis beindult!
A mostani FSE amit használok már közel 4000 kilométert elment idén velem és semmi gondom sem volt vele, pedig Ő is kapott Erdélyben egy folyót és mégis......ja és persze azt sem kell elfelejteni, hogy az előző gazdi sem kegyelmezte! (Beer Gáborunk)
Szóval Én 15 motormárkával vagyok napi kapcsolatban és érdekes módon a KTM-ről soha senki nem írja, hogy gonja volt vele, pedig a szervízünkbe hetente kb. 4-5 db befut! Azokkal ugyan miért nem dicsekszik senki! Miért csak a más motormárka esetleges gondját tudja mindenki rögtön felhánytorgatni!?
De megvan a megoldás........lemegyek a szervízbe és közzéteszem a szervizelendő motorok márkáját és gondját a neten, hogy mindenki valós képet tudjon alkotni!
Kíváncsi leszek akkor mi lesz a vélemény!?
(természetesen ez magánvélemény, tisztelem becsülöm minden motormárkát és az általuk elért sikereket a KTM-től az OSSA-n át egészen a BSA-ig!)
Török Jani
U.i.: hamarosan jönnek a képek a szervízből!
Sajna ez a hétvége nemfog összejönni,mert edzőtáborom van,aztán meg következő hét irány ki Barcelona,aztán haza 2nap és utána Lengyelország............szóval sűrű lett a program.....
És az edző valahogy aztis megtudta h motorozom,s majdnem infartust kapott ......mondta h nagyon gyorsan lekéne álni....(persze csak bólogattan,,de egy biztos amíg élek és mozgok addig motorozni fogok.....)
Szóval sajna ez a szombat most nemfog összejönni,de döme azért nagyon köszi h rögtön mondtad h leviszel (kezdem érezni,amiről idáig beszéltetek GasGas CSALÁD )
most jó fűtött helyen parkol...
Már most szépen bővül és növekszik azok száma akik az I osztályban fognak jövőre GasGas-t terelgetni!
Tehát jövőre meglátjuk milyen eredményeket tudunk felmutatni a triál és enduro OB és nemzetközi futamokon! Az biztos, hogy gőzerővel készül mindenki a dobogó legfelső fokának meghódítására!
MNegnézem azt, aki mindennap 10x emeli fel a földről....Erzbergben sem látsz BMW HP2-est a Hare Scramble-én...
valaki valami ötlet?
Láttál már olaszból behozott motort?Még az úgymond jó is egy kalap szar!
És ha nem csak az a baja?Lehet hogy vettél egy rakás szart, ki kellett menni érte oda, plussz még vissza sem mehetsz, mert messze van.....
előbb lemaradt a címük
2007. szeptember 28. péntek 19:53
Enduró Terepmotorosok Baráti Egyesülete
Az egyesület célja:
Az egyesület célja a terepmotorosok és quadosok által elkövetett természetkárosítások számának csökkentése, illetve megszüntetése. Ennek érdekében az egyesület az illetékes hatóságokkal, tulajdonosokkal egyeztetve útvonalakat jelöl ki, amely útvonalak Természetvédelmi területeket elkerülve kerülnek kijelölésre. (Nemzeti Parkok, Természetvédelmi területek, Natura 2000 élőhelyvédelmi területek)
Legfőbb követelmények, amelyeknek a motorodnak meg kell majd felelnie, ha tagja szeretnél lenni az egyesületnek (ezáltal használva a kijelölt útvonalakat):
- forgalmi engedéllyel rendelkezik *
- Enduro FIM gumival van felszerelve mindkét kerék *
- a hangtompító dob maximális zajszintje 94 dBA, 13 m/s-os dugattyú középsebességen mérve *
- azonosító számot tartalmazó egyesületi matrica felragasztása a vázra *
* Az egyesületi tagsági kérelem benyújtása után ezeket a követelményeket ellenőrizni fogjuk, példának okáért a hangtompító dob zajszintjét egy IEC651/EN 60651 Class 2 szabványnak megfelelő, CE (Conformité Européenne = európai megfelelőség) jelzéssel ellátott zajszintmérővel le is mérjük!
Az azonosító számot a műszaki vizsgálat után ragasztjuk fel. (lásd "Követelmények" menüpont)
Ha a motorod megfelelt a követelményeknek, a szabályzatot elfogadtad és alá is írtad, kapni fogsz egy fényképes tagsági kártyát, amelyre fel fog kerülni az összes fontosabb adat. Ezzel a kártyával tudod majd igazolni, hogy a kijelölt útvonalakon jogosan közlekedsz, motorod megfelel a követelményeknek és a szabályokkal tisztában vagy.
Hamarosan útjára indul az Egyesület, minden további fontos dolgot - szabályok, stb. - rövidesen közzé teszünk.
Addig is...
Becsüld a Természetvédelmi értékeinket és tégy annak érdekében, hogy évek múltán a gyermekeid, unokáid is élvezhessék!
bocsi ,hogy elloptam a honlapjukról de olvasátok el ti is