én meg árulom a vasat, ha tudsz rá valakit sikits, 2003-as friss műszakis,rendszámos, törzskönyves, szépen rendbe raktam, also hangon 5 kiloért vihető.
szia bálint .....megcsinálom motoromat és motoroz6nánk egyet .... már 30 centi sár van rajta és úgy van bedobva a garázsba a gép .... szétver az ideg ...szarni sincs időm ..betegállományba is úgy kell elszöknöm....agyvírzís....
olyan szelep ami csak egy irányba engedi a levegőt, vagy a gázokat,
azon a borzasztoan bonyolult elven műkszik hogy egy csövön friss levegőt tud szivni a légszűrőházbol a rezoba a katalizátor elé, igy felhigitja a fűstöt levegővel, és voáláááá, máris jo a kipufogo végén kijövő emisszio....
és végül ki az aki megtudja csinlálni? mert az srs re úgynézem nem lehetne felrakni vasat és a sima crossfire t vezsem majd meg de akkor kéne egy szaki aki meg tudja talpalni
jahh sok kört lefutottam én is cipészekkel, nem egyszerű a talpcserélő sztori...
jopár cipésszel kitárgyaltam a témát, a lényege az a csizma talp cserének, hogy ragasztás után bele kéne rakni 24 orára egy oriási kaptafás satuba, vagy egy jo nagy présbe amire rá lehet huzni a csizmát.
namost a mai cipészek többségének ilyen holmija nincs ezért is nem vállalják el, mert simán préselés nélkűl felragasztva hamar lejön....
van egy axo csizmám van hozzá új talpam is de fel lett ragasztva és leszakdt felcsavaroztam az is leszakadt te hol vagy kivel csináltatod?(én egy cipésszel aki benne van a szakmában már jóideje)
amugy nekem eddig mindig normálisan fel birták ragasztani a talpat, és került 1000 ft-ba.
azért jotanácsként probáld ki azt a csizmát ugy is hogy felálsz vele egy motorra, engem (és másoktol is hallottam ezt már) nagyon zavart az a kiállo csöcs alaku forgo rész....
persze rögtön elnézést is kérek a csajoktol, mert szeretem a csöcsöket, didiket, ciciket, csak ne a csizmám bokájábol álljanak ki, inkább máshonnan....
szerintem meg az srs-t kifejezetten motocrossra találták ki mert van külön oylan hogy sidi crossfire supermoto nekem fontos lenne hogy a talpat is lehessen könyen cserélni mert az kopik el a leghamarabb az a hulladék forma terrain tx ami nekem van 1éves és kb midnene szar talpa elkopott varrások elszakadtak kb 100luk van rajta azért akrok most vmi tartósat venni és ez nagyon tetszik mert felújítható
végűl is van rá némi esély....
mondom némi...
kb annyi mint hogy jövő héttöl a Grillus Dorka szeretője legyek...
arra is van esély..
bin láden szakkör...
legközelebbi talpcserénél nekem is kell keresni valami új versenyzőt...
azon a borzasztoan bonyolult elven műkszik hogy egy csövön friss levegőt tud szivni a légszűrőházbol a rezoba a katalizátor elé, igy felhigitja a fűstöt levegővel, és voáláááá, máris jo a kipufogo végén kijövő emisszio....
félmeztelenűl....
jopár cipésszel kitárgyaltam a témát, a lényege az a csizma talp cserének, hogy ragasztás után bele kéne rakni 24 orára egy oriási kaptafás satuba, vagy egy jo nagy présbe amire rá lehet huzni a csizmát.
namost a mai cipészek többségének ilyen holmija nincs ezért is nem vállalják el, mert simán préselés nélkűl felragasztva hamar lejön....
én nem szeretem azt a motort,nem is tetszik
ugyehogyugye, oda kellet volna figyelni a mosoporra...
azért jotanácsként probáld ki azt a csizmát ugy is hogy felálsz vele egy motorra, engem (és másoktol is hallottam ezt már) nagyon zavart az a kiállo csöcs alaku forgo rész....
persze rögtön elnézést is kérek a csajoktol, mert szeretem a csöcsöket, didiket, ciciket, csak ne a csizmám bokájábol álljanak ki, inkább máshonnan....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_vs_1400_intrude
r-4050372