olivér te nézd meg előtte, hogy mennyi a munkaútja ennek a cuccnak....mert többféle van belőlük...
de előtte a te motorodon nézzed és mérd meg mennyi a munkaút lent......... addig ne kótyavetyélj !
az a helyzet, hogy meg lehet csinálni mint mindent kérdés mennyi a mennyi....mondtad hogy most cseréltetek szimmeringet és nem jó mégse...ez arra enged következtetni , hogy elég leharcolt lehet a teló ez ami képen is látszik nem egy friss darab...
ez szerintem egy régi motor telója talán nem is crossé.. ...mert ehhez a motorhoz amin már ez a henger volt nem ilyen telót adtak ..sőt a több évvel korábbira se...
szóval ilyenkor az a baj, hogy lehet rossz a szár (meg van ütve , vagy kopott , de nemcsak a szár hanem inkább a csúszóperselyek a kopottak ezért ezek együtt azt eredményezik, hogy remeg a szár és ereszti az olajat a vadi új szimmeringel is...
szóval ezt látni kéne nemcsak képen....hogy biztosat tudjunk...de tapasztalatok erre engednek következtetni...
ha a szár van ütve akkor azt lehet krómozni, cserélni, stb nem olcsó...a csúszóóperselyek darabja vagy 4000 van benne 4 db....akkor jön az olaj ha egykamrás a teló akkor 4000-5000....ha kettő akkor többre jössz ki....plussz szimering porvédő....ez is annyi kb....és akkor jön még a munkadíj....
ezért gondoltam előre a múltkor , hogy esetleg jobban tudsz kijönni ebből a gödörből ha például nem mész bele egy nagyfelújításba .....harmincezrekért....
de mindenképp látni kell mielőtt bevesszük rá a mérget...
sziasztok. A hétem sikerült szert tennem egy gas gas pampera 125 re, a kérdésem az lenne, hogy fékbetétből milyent ajánlotok, illetve hol lehet gas gas alkatrészeket onlne kapni vagy vmi tipp.... (2002-es a pampera)
de előtte a te motorodon nézzed és mérd meg mennyi a munkaút lent......... addig ne kótyavetyélj !