hali
sorry hogy tegnap nem firkálam,de levegőt venni alig volt erőm..nem hogy ideülni és irni
Verseny jó volt..13. és 14. hely jött össze...
motor jó volt kurvára..de szokatlan is volt kurvára
első futamban az utolsó körömben mentem a legjobb időt..akkor kezdtem rájönni hogy hogy kell használni a motorféket a rövidebb féktáv érdekében
sebaj...nekem tetszett
Tévedsz,nem a világ egyik,hanem A LEGJOBB MOTORJA
idáig:2ngk,1champione,és most van benne a denson.........de foggalmam sincs hogy miért csinálhatja ezt
üdv! én még mindig a gyertyánál vagyok leakadva... a gyári gyertyája EC 200-nak nem NGK ? vagy abból evett meg eddig 3-at... vagy már Denso-val próbálkoztok?
Az odáig rendben is van,csak az egy "kicsit" bosszantó,hogy elviszed a szervízbe,kifizetsz egy kalap pénzt és utána 1óra motorozás után kifekszik
De ettől függetlenül imádom,és egy nagyon jó motor.....(leverte a 400-as drz-t! szóval menni bitang jól megy.......!)
Kérdezgettem már motoros ömberkéket h vajon miért csinálhatja,de csak a vállukat vonogatták
DE reméljük mostmár nemlesz gáz.......
de annyi
lemértem ma
Hiba nélkül végigmentem lendületesen, és megsugom még 10 se volt csak kerekítettem nagyjábol mert azért most probáltam huzni neki. Így ugysem lehet sokáig menni körbe ezen a pályán
egész pontosan 8.55 volt
sorry hogy tegnap nem firkálam,de levegőt venni alig volt erőm..nem hogy ideülni és irni
Verseny jó volt..13. és 14. hely jött össze...
motor jó volt kurvára..de szokatlan is volt kurvára
első futamban az utolsó körömben mentem a legjobb időt..akkor kezdtem rájönni hogy hogy kell használni a motorféket a rövidebb féktáv érdekében
sebaj...nekem tetszett