Gyurikám a GG 450 is megy többet, de minek?
Döme azt szerette volna mondani hogy ha hosszú időre szeretnél mocit és nem állandóan szerelni, akkor kíméld.
Milan, én ezeket hallottam/személyesen tapasztaltam:
Aprilia= jó, erős, de injektoros (terepre nem ajánlot az injektor)
Gasgas=Jó, erős, pörgős, fasza, de...injektoros
WR=nem tok róla semmit, csak az YZ-*vel mentem...bika erős
KTM= na, ez a sarkallatos pont.Csörög, csattog, fapados - de ez egy ilyen motor. Sokan ott követik el a hibát hogy azt hiszik hogy a KTM mindent kibir, ergo "megy az olaj nélkül is!", meg "ennek nem kell annyi szervíz!"
Aztán meg csodálkoznak hogy megáll. Ha nem titánszelepest veszel (dreága a cseréje, de jó), akkor szerintem minden ok.
Én -ha 4T - ről van szó- KTM 450 EXC-t vennék. Erős, -ha gondját viseled akkor megbízható- , és ami a legfontosabb: nincs túlbonyolítva.
Ja, és KARBURÁTOROS!
Aki szopott már az erdő közepén a túlbonyolított elektronoka miatt, vagy az AC miatt, az tudja miről beszélek.
jó mondjuk neked picit kényes az exc,sokszor kell olajcsere...elmész 2 karikára 800 km aztán már cseréled is...nekem csak 4-5ezrenként kell . És akkor Aprilia Factory? de az nemjó. nincs meg vele a 300 van rokonnak zx9r,picit piszkálva az 300+ fölött megy...én is kiakarom próbálni 1x hog milyen a 300+...
atis tényleg papír jött már neked?
lehet beugrok de csak kocsival megnézni a nagyokat .......amit tegnap elfelejtettem csiki.begébe pestről jövet ...mert elbaszták a malévosok az időmet a reptéren.........nagyobbik gyerek ment egyiptomba és azt kellett rátuszkolnom a gépre .
Zééé. varázsolj sm szettet. Börni a sm topicban árul 2 felnit...behr elől 16,5es hátul 17es 100 pénzért szűzen...tárcsák megállnak 50ből gumi 30 kell még egy nyereg meg egy radiális munkahenger amit árulnak most az apróban 35ért. 2kilóból összehoznád faszára
Sajnállak!Sztem te rossz DRZ-t fogtál ki!Ezeknek 99%-ba nincs gondjuk!Ezt elhiheted,persze ha szakszerüen vannak szervizelve!Ha csak ilyen motorok lennének(sx ktm,yzf yamaha,crf honda nem lennének)a motorkerékpár szerelők éhen halnának!Ezt elhiheted mert ezekből élek!
Ha csak ki nem esik néhány csavar a motor belselyéből!Akkor van csak gond!Mert a káe jelentős!A csavarok nincsenek rögzitve,ezáltal el szoktak szabadulni és az összes fogaskerék és a vezérlés összes alkatrésze sérül!Ez biszti egy DRZ 400 E-nél ha nincs rendszeresen ellenörizve és szervizelve SZakértő által!
Döme azt szerette volna mondani hogy ha hosszú időre szeretnél mocit és nem állandóan szerelni, akkor kíméld.