Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyurikám a GG 450 is megy többet, de minek?
Döme azt szerette volna mondani hogy ha hosszú időre szeretnél mocit és nem állandóan szerelni, akkor kíméld.
Milan, én ezeket hallottam/személyesen tapasztaltam:
Aprilia= jó, erős, de injektoros (terepre nem ajánlot az injektor)
Gasgas=Jó, erős, pörgős, fasza, de...injektoros
WR=nem tok róla semmit, csak az YZ-*vel mentem...bika erős
KTM= na, ez a sarkallatos pont.Csörög, csattog, fapados - de ez egy ilyen motor. Sokan ott követik el a hibát hogy azt hiszik hogy a KTM mindent kibir, ergo "megy az olaj nélkül is!", meg "ennek nem kell annyi szervíz!"
Aztán meg csodálkoznak hogy megáll. Ha nem titánszelepest veszel (dreága a cseréje, de jó), akkor szerintem minden ok.
Én -ha 4T - ről van szó- KTM 450 EXC-t vennék. Erős, -ha gondját viseled akkor megbízható- , és ami a legfontosabb: nincs túlbonyolítva.
Ja, és KARBURÁTOROS!
Aki szopott már az erdő közepén a túlbonyolított elektronoka miatt, vagy az AC miatt, az tudja miről beszélek.
Az enyém eladó..
na mentem motorozniii
ebédre jövök
jó mondjuk neked picit kényes az exc,sokszor kell olajcsere...elmész 2 karikára 800 km aztán már cseréled is...nekem csak 4-5ezrenként kell . És akkor Aprilia Factory? de az nemjó. nincs meg vele a 300 van rokonnak zx9r,picit piszkálva az 300+ fölött megy...én is kiakarom próbálni 1x hog milyen a 300+...
és akkor supermotóznánk?...........itt is van a haveromnál 1 supermotoszett........de nem gurulgatom el a gépemet betonon.......

itt van cbr betonra amit már árulok is .........tényleg dobom is fel mindjárt a netre
atis tényleg papír jött már neked?
lehet beugrok de csak kocsival megnézni a nagyokat .......amit tegnap elfelejtettem csiki.begébe pestről jövet ...mert elbaszták a malévosok az időmet a reptéren.........nagyobbik gyerek ment egyiptomba és azt kellett rátuszkolnom a gépre .
Zééé. varázsolj sm szettet. Börni a sm topicban árul 2 felnit...behr elől 16,5es hátul 17es 100 pénzért szűzen...tárcsák megállnak 50ből gumi 30 kell még egy nyereg meg egy radiális munkahenger amit árulnak most az apróban 35ért. 2kilóból összehoznád faszára
reggelt!
atis mikor mentek ki ma oda ahol csak gas gasok mehetnek?
55/56-van!Sajnos elkéstél!
Én lassan húzok aludni,holnap reggel van egy kis dolgom aztán megyeg az ÚJ nyomvonalu pályát kiprobálni!Persze ha lessz kivel!
na de mig elhuzok lefürdneia ddig találjatok ki valamit,10perc
nekem mindegy,csak dumáljunk valmairöl 1folytában mer tigy unom magam
milyet ?
a 8898- ra reagálva:Légszürő,Csavarok,Fékek,Váltó olaj,Gumi nyomás.....stb!
lökjetej valami témát
ÉN EC 300 GG-t javaslok!Erős,gyors és tartos!Ha nem akarsz 200-al száguldozni!
jaja...
Sajnállak!Sztem te rossz DRZ-t fogtál ki!Ezeknek 99%-ba nincs gondjuk!Ezt elhiheted,persze ha szakszerüen vannak szervizelve!Ha csak ilyen motorok lennének(sx ktm,yzf yamaha,crf honda nem lennének)a motorkerékpár szerelők éhen halnának!Ezt elhiheted mert ezekből élek!
átnézted a géped?
Nem sértelek meg ha azt mondom KAPD BE!
Ha csak ki nem esik néhány csavar a motor belselyéből!Akkor van csak gond!Mert a káe jelentős!A csavarok nincsenek rögzitve,ezáltal el szoktak szabadulni és az összes fogaskerék és a vezérlés összes alkatrésze sérül!Ez biszti egy DRZ 400 E-nél ha nincs rendszeresen ellenörizve és szervizelve SZakértő által!
Helló ringyók!