nagyon jó....ha krosszozol vele.
Endurónak nem ok......
Könnyű, erős, de sokat zabál....
Inkább pörög a kerék, mint tolja a motort..(huzamosabban, ösvényen felfelé)
Spy, itt nemcsak az erőről van szó....
Próbáltál már egy félnapos siratózás után felállítani egy böhöm 450-est?
A te KX-ed kb 98 kg...egy 450-es meg kb 18-20 kg-al több...
Az is fontos hogy mennyit mész aszfalton..ha inkább terep,akkor 2T...
Egy 4T sokkal job aszfaltra, de terepen (szerintem) hamarabb elforrja a vizet....Erdélyben is ez volt..
Plussz egy 2T kevesebbe kerül, igénytelenebb..
Viszont néha kurva jól jön a 4T nyomatéka....
dehogyenm,csak vigyázni fogok nagyon,mert saját géppel leszarom milesz,nekimegyek innen-onnan a siratonak,nem baj ha 20adszorra megyek fel és addig 22szer dobom el a gépet,de miel ez enms aját,ismét csak ismétlem magam,vigyázni fogok ennyi
Ööö, zsír a terep
De felmerül a kérdés, hogy ilyen körülmények között hogyan vállaljak anyagi felelősséget a motorért?
Nekem nem para a siratót megpróbálni, meg szerkóm is van, de NEM MEREK nekivágni ilyen terepnek, ha az lebeg a szemem előtt, hogy lehet hogy félúton visszaesek és monnyuk 1 kormány+dekli+háccsósárvédő combó bánja. Ezzel kapcsolatban mi az álláspont?
ahogyan gondolod szerintem,ha ugy érzed tucc parancsolni magadnak és jo társ lehet egy 450sc,nemfox minden 10méterben esni mert örült modjára rángatod nekia kkor szeirntme simán....
25ös kx után bármikor ráülnék egy 525exc-re ha lenne geppám
Endurónak nem ok......
Könnyű, erős, de sokat zabál....
Inkább pörög a kerék, mint tolja a motort..(huzamosabban, ösvényen felfelé)
Nem vagyok gyönyörű?
Tegnap este megborotválkoztam. . .
Próbáltál már egy félnapos siratózás után felállítani egy böhöm 450-est?
A te KX-ed kb 98 kg...egy 450-es meg kb 18-20 kg-al több...
Az is fontos hogy mennyit mész aszfalton..ha inkább terep,akkor 2T...
Egy 4T sokkal job aszfaltra, de terepen (szerintem) hamarabb elforrja a vizet....Erdélyben is ez volt..
Plussz egy 2T kevesebbe kerül, igénytelenebb..
Viszont néha kurva jól jön a 4T nyomatéka....
kishapsi tudna mesélni
De felmerül a kérdés, hogy ilyen körülmények között hogyan vállaljak anyagi felelősséget a motorért?
Nekem nem para a siratót megpróbálni, meg szerkóm is van, de NEM MEREK nekivágni ilyen terepnek, ha az lebeg a szemem előtt, hogy lehet hogy félúton visszaesek és monnyuk 1 kormány+dekli+háccsósárvédő combó bánja. Ezzel kapcsolatban mi az álláspont?
pénzbe sok kül nincs de eröben annál inkább
25ös kx után bármikor ráülnék egy 525exc-re ha lenne geppám
lefárasztott a suli