90? hol élünk...én 130akat megyek kényelmesen igaz sm.. de Laci azt mondta hogy neki a sm 130-140et megy nagyon végre...nekem onnan van még egy nem kis löket
Szia Milán!
Én hasonlóképpen használom a motoromat, mint Te akarod (kivéve az egykerék, gyorsulási verseny)
(valamint június óta mentem 6000 Km-t
A GG-t akkor tudod sokáig használni, ha aszfalton finoman (kb 90Km/h) nyesed. . .
Terepen vannak igazán otthon. . .
Ha komolyan nézelődsz, csak az újabb (2004 utáni) modelleket keresd, azok már problémamentesek.
Üdv!
D.
Spy14 - tess olvas ell teis Először is több WR tulaj van a ismerettségi körömben , egyik vadonat új YZ.-val motózik , egy éven belül volt LC4 SM.-je - Aprilia Sm.-je párhuzamosan , természetesen újan . Az LC4 már garanciába henger le , majd nem indult , meg csöpögések a blokkból. Az Aprilia elektronikai gondok , öniondító hibák , majd kikötött az YZ 450 nél . A tesókája németből hozott egy 426-ost 2001.-ből , szép állapot , gondtalan hang , oszt hetek alatt hajtókar leszakad , és az említett 300 000 Ft .
Másiknak Qwad WR , 450 blokk 2005 . Új . Hajtókar leszakad , görbe . ma nyáron 2x kellett széthúzni .
Én 2003. nyár végi . szép állapot , frsz, stb, normál hang , Yamaha illetve helyi specialisták fülelték , gondtalan hang - mindenki megjegyezte miután egy ilyet vettem henger levesz , és felmérni a belső világát , mert hajtókar, dugó problémát meg kell előzni ...- Jó mentem vele 3 tankot - 500 km poroszkálás - oszt leugrottam róla úgy elkezdett csörögni . Azonnal intenzív. Hajtókar , vezérműlánc , v.mű lánckerék kopott , és csak tengővel együtt cserélhető - 134 000 ft ....- . Nem örültem . Ok 3,5 éves motor , nem új . DE CSAK 3,5 ÉVES MOTOR! Ja de ha nem cserélik a kötelező alkatrészeket csak az olajat ez lesz . És akkor mi lehet a régebbiek belsejébe .
A DRZ E kivitel , nincs apelláta önindításkor . Nincs is berugókar, miért . ... 800 e. ft körül turkálni lehet .
Wr.-ből nincs . Ja az OFF road guruk a SBK újságaba hátra sorolják . Ők igen , civil pilóta aki nem tudatosan bassza szétt , meg nem akar vele mosódeszkát ugratni mind dícséri .
A WR piszok erős, és kontrolálható , durva terepen a futóműve első osztályú - bár szerintem koca pilótának a kétütemú 125.-ösök még simábban mennek durva terepen , szántáson stb . Tehát utcára , erdőbe , sárba rendszámmal drz , nekem azért kellet WR mert kék , ritka , és a végsebességet föl lehet tornászni az ereje miatt . Bár most hallottam az SM DRz is tud 180- körül . Én gyakorta motorozok sportmotorosokkal .
Tehát használt WR ,én úgy tapaszutalom lutri , használt Drz meg fut tovább . Új Wr 2,15 M új drz E 1,3 rendszámmal . Tehát ha veszel , azonnal henger le és hajtókar , dugó , hengerkopás ellenőriz . Ha a nívópálcát kihúzod és olyan mint a mentálfesték , vagy apró csillámot látsz benne , akkor alkudj úgy 200-300.-at ! Mert ha már a blokkot szétszeded nem rakod össze régi csapággyal , stb igy a 33 000 ft.-os dugóból ez a javítási összeg alakul ki .
Én is várom mindenki tapasztalatát , illetve milyen hibák fordultak elő , meg azt hogy felújítás után teljes értékű , és élettartamú maradt-e a gép .
Spy14 ! nelégy már nagy ember! a WR Fórúmban olvasd el teis és azt a szöveget nem gyerek irta hanem komolyabb ember mint te meg én ! nekem tartósabb motor kell ! te mitjavasolsz úgyis nagyszakértő vagy ?
aztán meg hónapokig van a DRZ a szerelőnél ! ennyit erről meg nemis valami jól gyorsul a DRZ :(((((((((( szall jobb a 450 es de nemtom mien márkát? szted? miket tudsz? hány kilómétert megy hiba nélkül ? úgy hogy nincs hajtva stb pl WR 450 vagy KTM 450 vagy Gas Gas 450 ?
DRZ is gondolkoztam de az nekem gyenge! :(((( nézegettem a WR 450 eket ! de sok a rossz hir róla ! pl dugó gyűrű! henger kopás stb! :((( KTM ről meg mindég csörög és állandóan kuplung lamella csere ! szted?
érdekes lesz az tutti, bár jó esetben nem kell megszakadni szombat este ha nincs vihar vagy ilyesmi. Szombat éjszaka nem is dolgoznak a hálózaton(upgrade,stb)
eddig volt 350 es Husabergem és TE 410 es Husqwarnám van ! és nemversenyezni akarok ! de egykerekezni és néha endúró ellen gyorsulni ! 900 000 am van ! enyiért szeretnék szted? legyen könnyű, erős, öninditós, és azé tatós is ha lehet ! terepen 60% ban aszfalton 40% használnám! évi 5000 és 7000 km között jőárok vele ! szted? irj köszi
Amiről beszéltem endúrós áttételre vonatkozik!