Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az általam tesztelt 450 SM vége kb 180Km/h. . .
Amiről beszéltem endúrós áttételre vonatkozik!
andrisé hanyas évjárat?
90? hol élünk...én 130akat megyek kényelmesen igaz sm.. de Laci azt mondta hogy neki a sm 130-140et megy nagyon végre...nekem onnan van még egy nem kis löket
hónapokig a drz a szerelőnél? miért?
Szia Milán!
Én hasonlóképpen használom a motoromat, mint Te akarod (kivéve az egykerék, gyorsulási verseny)
(valamint június óta mentem 6000 Km-t
A GG-t akkor tudod sokáig használni, ha aszfalton finoman (kb 90Km/h) nyesed. . .
Terepen vannak igazán otthon. . .
Ha komolyan nézelődsz, csak az újabb (2004 utáni) modelleket keresd, azok már problémamentesek.
Üdv!
D.
525 exc
! én vagy WR 450 et vagy EXC 450 et szeretnék szted?
NYAMI! ! !
Szeretem. . .
ott a válasz mindenre! én vagy WR 450 et vagy EXC 450 et szeretnék szted?
és most?
Spy14 - tess olvas ell teis Először is több WR tulaj van a ismerettségi körömben , egyik vadonat új YZ.-val motózik , egy éven belül volt LC4 SM.-je - Aprilia Sm.-je párhuzamosan , természetesen újan . Az LC4 már garanciába henger le , majd nem indult , meg csöpögések a blokkból. Az Aprilia elektronikai gondok , öniondító hibák , majd kikötött az YZ 450 nél . A tesókája németből hozott egy 426-ost 2001.-ből , szép állapot , gondtalan hang , oszt hetek alatt hajtókar leszakad , és az említett 300 000 Ft .
Másiknak Qwad WR , 450 blokk 2005 . Új . Hajtókar leszakad , görbe . ma nyáron 2x kellett széthúzni .
Én 2003. nyár végi . szép állapot , frsz, stb, normál hang , Yamaha illetve helyi specialisták fülelték , gondtalan hang - mindenki megjegyezte miután egy ilyet vettem henger levesz , és felmérni a belső világát , mert hajtókar, dugó problémát meg kell előzni ...- Jó mentem vele 3 tankot - 500 km poroszkálás - oszt leugrottam róla úgy elkezdett csörögni . Azonnal intenzív. Hajtókar , vezérműlánc , v.mű lánckerék kopott , és csak tengővel együtt cserélhető - 134 000 ft ....- . Nem örültem . Ok 3,5 éves motor , nem új . DE CSAK 3,5 ÉVES MOTOR! Ja de ha nem cserélik a kötelező alkatrészeket csak az olajat ez lesz . És akkor mi lehet a régebbiek belsejébe .
A DRZ E kivitel , nincs apelláta önindításkor . Nincs is berugókar, miért . ... 800 e. ft körül turkálni lehet .
Wr.-ből nincs . Ja az OFF road guruk a SBK újságaba hátra sorolják . Ők igen , civil pilóta aki nem tudatosan bassza szétt , meg nem akar vele mosódeszkát ugratni mind dícséri .
A WR piszok erős, és kontrolálható , durva terepen a futóműve első osztályú - bár szerintem koca pilótának a kétütemú 125.-ösök még simábban mennek durva terepen , szántáson stb . Tehát utcára , erdőbe , sárba rendszámmal drz , nekem azért kellet WR mert kék , ritka , és a végsebességet föl lehet tornászni az ereje miatt . Bár most hallottam az SM DRz is tud 180- körül . Én gyakorta motorozok sportmotorosokkal .
Tehát használt WR ,én úgy tapaszutalom lutri , használt Drz meg fut tovább . Új Wr 2,15 M új drz E 1,3 rendszámmal . Tehát ha veszel , azonnal henger le és hajtókar , dugó , hengerkopás ellenőriz . Ha a nívópálcát kihúzod és olyan mint a mentálfesték , vagy apró csillámot látsz benne , akkor alkudj úgy 200-300.-at ! Mert ha már a blokkot szétszeded nem rakod össze régi csapággyal , stb igy a 33 000 ft.-os dugóból ez a javítási összeg alakul ki .
Én is várom mindenki tapasztalatát , illetve milyen hibák fordultak elő , meg azt hogy felújítás után teljes értékű , és élettartamú maradt-e a gép .
lehet te azokat irsz de én nemigen ! olvasd már el ember a WR fórúmot és magad is látni fogod hogy azt irták a WR ről..........................
drz jo lesz neked,hidd a faluban arra is kapnak a csajok rendesen nem kö oda exc.......
nem vagyok nagy ember,és szakértö sem,csupán te irsz faszságokat.....
Spy14 ! nelégy már nagy ember! a WR Fórúmban olvasd el teis és azt a szöveget nem gyerek irta hanem komolyabb ember mint te meg én ! nekem tartósabb motor kell ! te mitjavasolsz úgyis nagyszakértő vagy ?
aztán meg hónapokig van a DRZ a szerelőnél ! ennyit erről meg nemis valami jól gyorsul a DRZ :(((((((((( szall jobb a 450 es de nemtom mien márkát? szted? miket tudsz? hány kilómétert megy hiba nélkül ? úgy hogy nincs hajtva stb pl WR 450 vagy KTM 450 vagy Gas Gas 450 ?
hát ez jo."a wr-röl dugo gyürü henger kopás"mutass már nekem egy olyan motort amiben ezek nem kopnak ?
nem olyan gyenge az a drz...legalább nincs sok gond vele...és lehet rá kapni 430at hengerszettet is..
DRZ is gondolkoztam de az nekem gyenge! :(((( nézegettem a WR 450 eket ! de sok a rossz hir róla ! pl dugó gyűrű! henger kopás stb! :((( KTM ről meg mindég csörög és állandóan kuplung lamella csere ! szted?
érdekes lesz az tutti, bár jó esetben nem kell megszakadni szombat este ha nincs vihar vagy ilyesmi. Szombat éjszaka nem is dolgoznak a hálózaton(upgrade,stb)
én a helyedben a wr és az exc közül válsztanék, de hogy melyik...
amelyikből találsz jót
Theo,Te hogy fogsz szombaton este melózni ha napközben motorozás lesz? kibírod?
eddig volt 350 es Husabergem és TE 410 es Husqwarnám van ! és nemversenyezni akarok ! de egykerekezni és néha endúró ellen gyorsulni ! 900 000 am van ! enyiért szeretnék szted? legyen könnyű, erős, öninditós, és azé tatós is ha lehet ! terepen 60% ban aszfalton 40% használnám! évi 5000 és 7000 km között jőárok vele ! szted? irj köszi
450-eset
miért pont 405-eset? versenyezni akarsz?