http://foto.sportmotor.hu/g591...
ahogy vettem a motoromat ahhozképest ez a légszűrő tiszta volt...
tag azt magyarázta hogy lekell venni a segédvázat hogy kilehessen szeddni a légszűrőt vagymár meséltem?
igazad is van ebben,mert ezeket ütni kell hogy élvezetes legyen a használat.csak ha bemegyek a garázsba és látom hogy ott a lemosott csilli villi ,akkor mondom is neki, hogy a hétvégén szétkúrlak de szerintem szereti mert mindíg indul elsőre hogy menyünk már!
tök fölösleges ilyenekkel fgalkozni azt a pénzt amit idomszettre matricára költenék vagy festékre azt inkább ráköltöma a motorra mert arra viszont odafigyelek h csapáyak ne lógjanak olaj mindig elég friss benne láncot karban tartom meg mindig kell tankolni meg gumiznifékbetét mega többi kopó szarság amíg nem melózok nagyon nehéz ezekere is megteremtenia a pénzt
legdizájnosabb elem a mocimon az a fejidom verseny előtti nap csináltam nem volt időm szarakodni veéle úgyhogy ahogy volt rozsdásan felraktam egy perforált lemezt
én meg azt szeretem ha jó karcosak a műanyagok a matrica szakadt a vázról le van kopva a festék (mert enyémre az előző tulaj ráfestette a gyárira...) a rezó horpadt rozsdás így úgy néz ki mint egy enduro amit rendeltetés szerűen hazsnálnak
egyedit szeretnél? hát én is csináltam csak én magamnak meg tudtam oldani. van pár képem csak nem digitális,és nem tudom berakni. a legjobb a lila HONDA volt.mentem vele gyorsulásin és mindenki kérdezte van ilyen szín?most is kisérletezek a KTM en.kerekeket arany efektre kipufogót titániumra csináltam,,de még valamit kitalálok
azért majd tudasd hogy hogyan sikerült.meg mennyibe?egy a lényeg ne műanyagoztass le semmit! az olyan mint egy zacskót húznál rá,nem tapad a felülethez ezért nem védi konzerválja.megsérül alámegy a víz és oxidálódik.de te tudod kire halgatsz
de én szerintem meg kell csinálni a fémeket és nem szabad rákölteni a műanyagok festésére mert elvár egy minőséget, amit meg is kell fizetni és ha eséskor meg gyűrődik akkor meg lepattog és rájön hogy kidobta egy valódi ÚJ elem árát a festésre.
egy agresszív plasztik primer,elasztikus füller és egy csiszi, meg amit akar rá szint.de ezeknek összeilőknek kéne lenniük,akor lenne a leg tartóssabb.meg kell nézni a műanyagba bele van öntve de azthiszem ABS az anyag és ehhez kapcsolódó rendszerű festék kéne. na kicsit amerikaiul van?
nem annyira vészes csak ha már nem töltődik fel sztatikusan mert ennek az a lényege a+- vonzás,akkor van egy spéci folyadék amiben feloldva kell felhordani hagyományos szórással a szint,és akkor a kemence.de ezektöl szarbb nincs leválik bármiröl!nekem a váz gyári szinter volt,le akartam mosni higítóval és lehozott mindent hát ahol egy kis karc is volt ott bizony csupa rozsda volt,tehát ha valaki nem akar magának ártani az elhiszi hogy ez csak egy szar de igen gyors festési eljárás ha meg nemhiszi akkor meg saját kárán megtapasztalja
ahogy vettem a motoromat ahhozképest ez a légszűrő tiszta volt...
tag azt magyarázta hogy lekell venni a segédvázat hogy kilehessen szeddni a légszűrőt vagymár meséltem?