minden motort szét lehet baszni. ez itt kezdődik. nincs olyan, h szar motor. csak max rosszabb wan. . és egy percig se hidd, h az ec, meg az exc ugyanazt tudja!
gondolom anyaghibás volt a dugó...
ez a boncterembe írta egy srác a gasgasról...de gondolom ez is anyaghibás...de nagyon
A hogy megbízható e a márka, biztos az, de az enyém nem. Akik istenítik a márkát biztos joggal teszik mert az övék tökéletes, a kereskedő is fújni fog rám vagy már teszi is, mindegy nem érdekel mert Tavaly Juliusban vásároltam egy 300 EC-t ami első ránézésre tökéletes volt, könnyű, gyors, erős, tele extrával...stb Igen olyan is, csak ha megy, már pedig az ritkán van, 1800-2000 kilométer alatt irreálisan sokszor volt már szervízben!
Volt már rajta váz csere, a blokk is beállt, kipufogó is eltört, a kilométer óra is elromlott többször is, most a változatosság kedvéért megint szervízben van, mert hengerfejes lett! Plusz egyszer még a motort is elhagyták, vagyis se Dorogon nem volt se a Csiki-be, szerintük, közben pedig majd egy hétig a kisbuszban maradt. Kérdezgetem a kereskedőtöl, hogy miért lehet ennyi gond, de kitérnek a válasz elöl, vagyis az ő szavaival élve „majd javítják” hm... köszönöm szépen. A motort pedig mindig olajoztam, melegítgettem...stb! Ennyi idő alatt nem lehet tönkre tenni, szándékomban sincs, miért lenne? A törlesztőt meg fizetem, motor meg sehol, legalább egy csere motort adnának, ha már ennyi gond van, hogy ne a nagy semmire fizessek, de hiába. Bízom benne, hogy ha visszakerül hozzám, akkor már több gond nem lesz vele!
20üzemóra van benne és el tör egy dugot ugy h hengert is kell rajta cserélni most naon le tettem a ktmről meg itt ahol lakom van 6 ktm és egyikse vált be mindegyik rossz!
De nekem meg haveromnak van egy és most tört benne el a dugó és igy le tetem a ktmről a gasgasról meg nem halotam még ilyen dolgot h ilyet csinált volna!de erőbe meg ugyananyi szval nem tom melyik legyen!a 200as menyibe kerűl és hány LE?
Szasztok srácok!
Bocs hogy csak most ugrok be, de idáig dugni voltam.. Húú, alig maradt erőm, hogy fogok én holnap csapatni?
Köszi Döme, remélem meglesz a vasad erdélyig!Különben kifel fogunk serezgetni esténként a tűz körül?
Gyuri, azé" néha majd kölcsön adom, ha akarod...
Na megyek hunyni, mingyá" kelnem kell hogy tankoljak oszt" találkozzak Janival....és aztán CSAPATÁÁÁÁÁÁS!
Hát aki járt már ugy hogy elfáradt és még motorozott tovább.
Az tudja milyen sok a 40 le amikor csak kapaszkodc a kormányba és nem bírod vissza engedni
a gázt. Vagy még csak én jártam igy 125 2t-vel?
Az endúró versenysportban a motorok teljesitményszintjét úgy állitják be, hogy azok kb. 40 és 55 LE között legyenek, ez azért van mert a 40 alatti teljesitmény még gyengécske az 55-60 LE feletti teljesitmény pedig már túl nagy erő és a lassú fákat kerülgetős, köveket is megjáró endúrósportban az a teljesitmény már túl extrém, igy olyankor a motort elég nehéz lenne kordában tartani!
Hát sztem minden szentnek magafelé hajlik a keze..Én akkor hinném el ha aza agyauristen mondaná hogy keréken negyven lóerő...Volt a motorrevübe teszt a Dirtbikbe 525exc-nek meg 500akárhanyas husqvarnáknak mértek 48-52 lovat keréken..! De nem is ez számít hacsak nem vagyunk versenyzők az átlagmotorosoktól mindig többet tudnak ezek a motorok!
ez a boncterembe írta egy srác a gasgasról...de gondolom ez is anyaghibás...de nagyon
A hogy megbízható e a márka, biztos az, de az enyém nem. Akik istenítik a márkát biztos joggal teszik mert az övék tökéletes, a kereskedő is fújni fog rám vagy már teszi is, mindegy nem érdekel mert Tavaly Juliusban vásároltam egy 300 EC-t ami első ránézésre tökéletes volt, könnyű, gyors, erős, tele extrával...stb Igen olyan is, csak ha megy, már pedig az ritkán van, 1800-2000 kilométer alatt irreálisan sokszor volt már szervízben!
Volt már rajta váz csere, a blokk is beállt, kipufogó is eltört, a kilométer óra is elromlott többször is, most a változatosság kedvéért megint szervízben van, mert hengerfejes lett! Plusz egyszer még a motort is elhagyták, vagyis se Dorogon nem volt se a Csiki-be, szerintük, közben pedig majd egy hétig a kisbuszban maradt. Kérdezgetem a kereskedőtöl, hogy miért lehet ennyi gond, de kitérnek a válasz elöl, vagyis az ő szavaival élve „majd javítják” hm... köszönöm szépen. A motort pedig mindig olajoztam, melegítgettem...stb! Ennyi idő alatt nem lehet tönkre tenni, szándékomban sincs, miért lenne? A törlesztőt meg fizetem, motor meg sehol, legalább egy csere motort adnának, ha már ennyi gond van, hogy ne a nagy semmire fizessek, de hiába. Bízom benne, hogy ha visszakerül hozzám, akkor már több gond nem lesz vele!
gasgasról meg halottam pár érdekes dolgot...
nyalogatom sebeimet
Azért nektek jó csapatást!
Bocs hogy csak most ugrok be, de idáig dugni voltam.. Húú, alig maradt erőm, hogy fogok én holnap csapatni?
Köszi Döme, remélem meglesz a vasad erdélyig!Különben kifel fogunk serezgetni esténként a tűz körül?
Gyuri, azé" néha majd kölcsön adom, ha akarod...
Na megyek hunyni, mingyá" kelnem kell hogy tankoljak oszt" találkozzak Janival....és aztán CSAPATÁÁÁÁÁÁS!
Neked mi volt a baja a gasgasodnak?
te milyen olajat ajánlaszhozá?
Az tudja milyen sok a 40 le amikor csak kapaszkodc a kormányba és nem bírod vissza engedni
a gázt. Vagy még csak én jártam igy 125 2t-vel?
Zsirkirály lesz, együtt lesz a dreamteam! Hú vazze mi lesz ott!