Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Lehet nekem lesz igazam, de nem hiszem, mert a többség dönt, nekik meg jó a mocijuk! Ha pedig nem jo, nem vallják be, vagy szemet hunynak felette! A GasGas nem arról hires, hogy megbizható, és nem hagy ott sehol, hanem az erejéről, a verseny sportban elért eredményeiről, és legfőképp a Triál sportágról! Tehát senki ne lepődjön meg ha szétesik, EZ ILYEN! Ha megcsinálják, ismét tökéletes! De amig nincs gond, egy márka társ sem tud nagyon a közelébe férközni! Nos, erre jöttem rá, mióta ilyen gépnek vagyok a tulaja!

Janitól pedig elnézést kérek, hogy FELFÚJTAM a dolgot, de mint már korábban említettem, NEKEM NAGYON FÁJ, HOGY GONDOK TÖRTÉNTEK A GÉPPEL! Máshogy nem tudtam levezetni a dühömet, csak itt a forumban! Inkább itt, mint személyesen fújnánk egymásra! Vagy rosszul gondolom?

Mocim most már itthon van, és szerintem ismét tökéletes, csak esik az eső, és nem tudok kimenni, de végül is, minden rosszban a jót kell nézni, tehát TOVÁBB MARAD JO A GÉP!

Sziasztok!
Sztem,csak a elektromikának a csatija szar!
ha gas gas akkor még a végén vforce3- nak lesz igaza ! ? .........
Döme, a motorom sajnos ismét dorogon van mert valamiért nem megy már megint!
Csak, hogy menjen a fórum!
Gábor! Vasárnap kigurulunk a Mikivel és a Janival. Te gurulsz, vagy már kész a dekor és óvod a sárkányt?
Jani az miért van h hidegben kurva jól megy a gép,melegben(10 fok felett) rettentő tré ? sokat kap szerintem
Minek örülsz ennyire?
na nem megy a forum
?
Jót játszottunk gánton a legnagyobb falnál, én 8-szor ugrottam neki de a legteteje valahogy mindíg kifogott rajtam... Mostmár tudom mi volt a gáz, legközelebb megeszem, Ja meg ugye nem is a saját gépemmel vágtam neki azt meg nem akartam tovább nyúzni. Amint nálam lesznek a videók már dobom is fel őket
Gábor!
Mi volt?
Mesélj, vagy hívj föl!
Lécccciii!
aha és ki is próbáltam egy tesztmotort naygon megy
melyiket ? ktm 250 exc 2007?
na kivan halva ez a honlap ! mióta nam irok ja és rendeltem motort el van döntve KTM!
szasztok nezzetek meg soskutijobb vidim a rajt2ot zsir!
Gábor,légyszives tedd fel a Gánti nagy siratonál készült videot ha megvan.Ide vagy az endurocrossba!Köszi!
Bisztos szar lehet,de tényleg sajnálom,higy enyire nem volt hozzá szerencséd!
Sziasztok!

Én a véleményemet mondom el, ha tökéletes lenne a motor, akkor isteníteném, de mivel nem az, igy nem sztárolom! Örülök annak, hogy hozod viszed a mocit, le a kalappal! Persze eltúlzom a dolgot, csak lennétek a helyembe, majd máshogy vélekednétek. Remélem azért nincs harag, nézeteltérés a legjobb családban is megesik!

Sziasztok
szivesen adtam,bár sajnálom,hogy te vagy a harmadik akinek odaadtam és kimutatta a foga fehérjet!rosszabb a pitbulnál!
Jani! Nem tudom mit csináltatok az eresztő hátsó gumimmal,de nem ereszt na a másik....sajnálattal tudatom hogy 100km/10-11 literes fogyasztás kicsit sok nem tudom én mi van ezzel a géppel de már tököm ki van vele
én miattam nem mert én mondtam neked a frankót
na látjátok azért zart itt magyarország ahol tart mert mindenki a más dolgába pofázik bele és én csak kérdeztem ti tartsátok magatokat olyan tapasztaltnak akkor miért nem lehet elmondani rendesen az embernekez !
Vááá! Na végre lehet irni! Atis, mégegyszer köszi a paripááát! Én aztán tudom most (sajnos) mire is képes egy 300-as... Király volt a tura!
A gumi alkatrészek,a porvédök a himba és ennek a G vagy O gyürüi és az első kerék csapágyazása hagy némi kivánnivalot!Sajnos!A csapágy az idiota mérete miatt szar!Az egyik barárom az ötletmágus de azon lehet változtatni,és nem is bonyolult,ráadásul a gyári ár töredékéért!
Pontosan Ez volt az egyik gond hogy gyujtáskapcsolóról lecsuszott a vezeték egy épp bejáratoott motoron asse tuttam hirtelen mi baja...Drotoztam de legalább csak ENNYI lett volna..Bár az enyém szupermotó volt nem terepeztem vele pláne nem bejáratósan.. Aztán hengerfejátégés(Dorogon csak annyit mondtak előfordul hmmm...) Olajeresztés 2 helyen elsőféktartály kilazult magátol lepottyant...a felnit összemarta a nyereg belülről mert a két rögzitőcsavarból 1 kiesett nem vicc! És ha meghalok mert nem fog?A háccsókerék tiszta olaj volt mert annyira folyt onnan vettem észre hogy harmadikba kisgázra kapar a motor aszfalton....Volt 1 bizticsere is...Jah ki kellett cserélni a bilincset a radiátorcsövön mert csepegett a víz 500km-nél..Annyit mondtak hát igen ezek a gyorsrögzítös bilincsek már csak ilyenek...uhhh Hajam égnek áll ha rá gondolok... Pedig négy éve volt..
gerre!Az én haverjaim kőzt 4-5-en 450-el motoroznak,tényleg több gongjuk akad mind a 300-al vagy 250-el vagy 200 -al motorozoknak(van mindegyikből),a leg gyakoribb probléma az elektronika,sőt inkább a gyors csatlakozó!Letörik a rögzitö az első gyertya cserénél aztán jönnek a gondok!pl:meggyürödik a gumitömítés és simán letolja a csatit,eredmény nehezen indul,néha (gyakran) menet közbenleáll,RÉSZLEGES MEGOLDÁS:tömités eltávolitani,jó erősen bezsirozni és a csatit felrögziteni az elektronikára,mondjuk jobb hijján egy drottal,voala egy gondal kevesebb!