az én EC 250-+emmel semmi gond nem volt..illetve cseréltem benne első kerék csapágyat+ az a kis gumigenyó , ami a karbi meg a blokk között van, elöregedett és elszakadt..de hát egy 6 éves motornál ez ugye nem meglepő...
Nem hiszem hogy feketitené a márkát nekem 2003as vasciuj 450Fese 4000 Km alatt annyi gond volt mint a többi motoromnak együttvéve ha a kopóalkatrészeket nem számítjuk.. Ha akaros elsorolom tételesen de nem lesz rövid..
Nos, Vforce motorja valamilyen furcsa és érthetetlen dolgok miatt sajnos tényleg sokszor kell, hogy szervízbe kerüljön! Most is itt van, de gyorsan ezúton üzenem neki, hogy holnap este viszem ki neki! Minden felmerült problémáról értesítjük a gyárat és várjuk a válaszokat! Az biztos, hogy az EC 300 egy verseny endúró, tehát minden porcikájában arra tervezték, hogy az endúróversenyeken sikeresen vegyen részt! A kerékcsapágy problémát már korábban Én is említettem mint alap gond az endúróknál! A többi gondra még próbáljuk megtalálni a "hibakódot" de már közel járunk ahhoz, hogy megtaláljuk a hibaforrást!
Nem akarom védeni vagy támadni sem az európai sem pedig a Japán márkák megbízhatóságát, de a Motorshow kiállításon tárgyaltunk több hazai importőrrel és ott tájékoztattak minket, hogy hamarosan két Japán márka a Kawasaki és a Yamaha is elveszi a garanciát minden off-road motorjától! A Kawa ezt már meg is tette vagyis a terepmotorjaihoz egy perc garanciát sem ad! Hogy miért nem tudom, de Én is csak néztem mint a moziban!
Szóval lehet, hogy szerelni kell a GasGas-t, lehet, hogy merülnek fel problémák de azért hozzáteszem, hogy eddig Máté még egy fityinget sem kértem el tőlled a javításokért sőt még a szállítást is megoldom!
Ezt a Kawánál (mivel kawasakit, Apriliát és KTM-et is árulok) már nem tudom megcsinálni senkinek, sőt az Apriliánál és a KTM-nél sem! Max. mivel feléd lakok, csak a beszállítást tudnám elintézni, de a cuccok már fizetősek lennének és ha valakinek önerejéből kell megoldani a szórakozásának a finanszírozását (amit tisztele és becsülök) annak ugye nem mindegy, hogy kell-e valamiért fizetni vagy nem?
Szóval, holnap viszem a motor! Csá
Vforce!Szerintem kicsit eltulzod a dolgot!Még egy gagyi kinai enduronak sincs ennyi baja 1/2 évesen!Sztem te csak feketited a márkát!Az enyém 2004-es de eddig összesen nem cseréltem ennyi alkatrészt! Pedig én használom!
Spóroltam én is, de elvertem az összeset van 3000 ezer forintom! Állandoan csavargok, és elmegy hamar! Tankolás... Nem túl jó! Most megint jöhet az, anyu adj egy kis lóvét! Fúú nagyon utálom ezt!
persze nagyon jo motor a gasgas, csak ha szeretsz szerelgetni! Na én nem szeretke főleg egy másfél millás motort, szereljen a faszom! Kereket kiszedem ha defekt van és kész! Eddig japán motorjaim voltak és tankolnom kellet bele, mást nem!
mert ha már megvettem a kereket, nem adnám el, mert beleépíthetem bármibe! Tehát megéri annyiért, legalább is elég baráti 100-ért, mert két kerék gumival, láncszettel, fékekkel! Amugy meg olyan 200-300 kiló!
én nem fikázom a gasgast de például olyan van most jutott eszembe , hogy haverok henteregnek egyet vele/kicsit/ és elmegy a kiflibe a telószár és odaállnak a fához és csapkodják a kereket mint gyerekkorunkban a biciklit mikor eletekeredett az eleje ...ezt azért írom oda mert ez tényleg nem vicc azt is odaírtam , hogy nagyon jó motor az ec300 ...
ja és mielőtt mondanátok meg van húzva a kifli..........és az összes 6 gasgas tudja ezt nálunk
amúgy hibátlanok de ez tényleg vicc
Azzal már jol néz ki! Volt még egy nyáron, hirdette egy srác, fel is hívtam csak mire elindultam volna ellopták! De az gyönyörű volt! Arany felnik...stb
Igen filléres dolgok, csak fél éven belül a hatodik vagy hetedik szervízen esett átt! Ez ami nem mindegy! Na majd a Honda! De várom már, hogy megszabaduljak tőle!
Ez azért nem mindegy!
Nos, Vforce motorja valamilyen furcsa és érthetetlen dolgok miatt sajnos tényleg sokszor kell, hogy szervízbe kerüljön! Most is itt van, de gyorsan ezúton üzenem neki, hogy holnap este viszem ki neki! Minden felmerült problémáról értesítjük a gyárat és várjuk a válaszokat! Az biztos, hogy az EC 300 egy verseny endúró, tehát minden porcikájában arra tervezték, hogy az endúróversenyeken sikeresen vegyen részt! A kerékcsapágy problémát már korábban Én is említettem mint alap gond az endúróknál! A többi gondra még próbáljuk megtalálni a "hibakódot" de már közel járunk ahhoz, hogy megtaláljuk a hibaforrást!
Nem akarom védeni vagy támadni sem az európai sem pedig a Japán márkák megbízhatóságát, de a Motorshow kiállításon tárgyaltunk több hazai importőrrel és ott tájékoztattak minket, hogy hamarosan két Japán márka a Kawasaki és a Yamaha is elveszi a garanciát minden off-road motorjától! A Kawa ezt már meg is tette vagyis a terepmotorjaihoz egy perc garanciát sem ad! Hogy miért nem tudom, de Én is csak néztem mint a moziban!
Szóval lehet, hogy szerelni kell a GasGas-t, lehet, hogy merülnek fel problémák de azért hozzáteszem, hogy eddig Máté még egy fityinget sem kértem el tőlled a javításokért sőt még a szállítást is megoldom!
Ezt a Kawánál (mivel kawasakit, Apriliát és KTM-et is árulok) már nem tudom megcsinálni senkinek, sőt az Apriliánál és a KTM-nél sem! Max. mivel feléd lakok, csak a beszállítást tudnám elintézni, de a cuccok már fizetősek lennének és ha valakinek önerejéből kell megoldani a szórakozásának a finanszírozását (amit tisztele és becsülök) annak ugye nem mindegy, hogy kell-e valamiért fizetni vagy nem?
Szóval, holnap viszem a motor! Csá
Igy azért már tuti a KLX!
ja és mielőtt mondanátok meg van húzva a kifli..........és az összes 6 gasgas tudja ezt nálunk
amúgy hibátlanok de ez tényleg vicc
Kerék csapágy, telószimering, kormány csapágy! Kiváncsi vagyok melyiket NEM cserélik ki megint!