Na akkor eloszlatom a kételyeket gyermekeim! Az EC 125 keréken mért teljesitménye kereken 40LE! És ez nem az internet adat hanem a gyártól kapott információs cd-n van amit mi kereskedők kapunk meg! Az a szentirás, ha valahol mást olvasol akkor az téves!
De, a 40 LE teljesitményt úgysem fogja kimotorozni csak az aki már egy tapasztaltabb hegygerinc vakargató!
Én mentem EC 125-el és bizony nagyon bitang kis jószág, könnyű és ha kell iszonyat gyors! Én nem vagyok nagy endúrós de nem ilyedek meg semmi extrém helyzettől (ezt szerintem már tudják azok akikkel együtt csapattam) de ez a kis vadmacska még akkor sem adta le az erőt magából amikor már azt hittem, hogy hú de menek!
Brutál kis gép, elképzelhető, hogy az idei Erdélyi kalandtúrára egy ilyen kis szörnyeteggel nevezek be, pont a súlya miatt!
100ezer alatt lesz neki és azzal a féknyereggel ami az EC-n van! Nem kell neki nagyobb mert úgysem fogja kihasználni!
Tegnap már leirtam az endúrócross topicban, hogy nem a fék mérete számit! Azon a tudásszinten ami neked, nekem meg még sok más motorosnak is van (itt gyorsan hozzáteszem, hogy ez nem leszólás hanem egyszerű fénygyújtás) szóval ide még abszolút felesleges csicsa a hú de nagy átmérő és a 26 dugattyú......a Kis Kökénynek már elkél hasonló, de még Ő sem gondol holmi peremtárcsára vagy extrém méretekre.......higgyétek el, hogy NEM a féktárcsa mérete vagy a dogattyúk száma az ami a lényeg! Ha raksz a motorodra nagyobb és több cumót azt sem fogod kihasználni, max úgy jársz mint nálunk az a gyerek aki azt mondta, hogy Ő milyen nagy supemoto-s és hogy neki csak egy játékszer az Aprilia SXV 450 aztán amikor elvitte tesztvezetni hirtelen kiderült, hogy a tudást otthon hagyta mert az első pánikreakciója rögtön egy 4 újjas elsőfékbehúzás volt amit egy gyakorlott motoros tudja, hogy soha-de soha nem szabad alkalmazni! Természetesen gyönyörű fejreállás és motortörés lett a dologból, ja és egy több sebből vérző és lelkileg is megtört "motoros"!
Szóval hidd el nekem, hogy nem az extra méretekben rejlik a titok!
Köszönöm, mégegyszer!
Hmm...indián...érdekes..én eddid csak a távolba vesző sziluettedet láttam a porfelhőn túl, amit magam után hagytam...
Különben is...mintha a multkor kicsit sáros lettél volna...
RESSZKESSETEK!ITT JÖN FSE ANDRIIIIIS!
Andriskám, Én már üdvözöltelek ma egyszer a GasGas családban, de szeretnélek mégegyszer köszönteni
Ja, és holnap ünnepi csapatásban lesz részed, a sisakom hátulján van egy indián Jól nézd majd meg reggel mert egész nap csak azt fogod majd látni
Srácok, csak épp beugrottam...
Szóval...bejelenteném hogy viszatértem a Gasgas családba!
Most dumáltam le Janival hogy megveszem a híres FSE 450-est!
Úgyhogy ha az isten is úgy akarja, jövő hétvégén már azzal csapatok!
Nemzetközi triálmotor verseny és MAMS magyar triálmotoros bajnokság első forduló 2007.04.28-29
Két napos rendezvény a GasGas rendezésében, mindkét nap kaja, pija, nők és igazi triálverseny hangulat, sok eséssel és látványos akadályokkal
A lényeg,hogy már jol vagy!Ez a pöcs motor eddig mindenkit elintézett akinek odaadtam,és annakidején amikor megvettem velem kezdte! Aztán rájött,hogy jobb gazdája ugyse lehet! ...és megbékélt!
De, a 40 LE teljesitményt úgysem fogja kimotorozni csak az aki már egy tapasztaltabb hegygerinc vakargató!
Én mentem EC 125-el és bizony nagyon bitang kis jószág, könnyű és ha kell iszonyat gyors! Én nem vagyok nagy endúrós de nem ilyedek meg semmi extrém helyzettől (ezt szerintem már tudják azok akikkel együtt csapattam) de ez a kis vadmacska még akkor sem adta le az erőt magából amikor már azt hittem, hogy hú de menek!
Brutál kis gép, elképzelhető, hogy az idei Erdélyi kalandtúrára egy ilyen kis szörnyeteggel nevezek be, pont a súlya miatt!