olyan 7-től egészen 10 ig! Vagy több, gáz függő. az a lényeg, hogy rengeteget, de ha kipróbálnál egy ilyet, akkor megtudnád miért eszik ez ennyit, de ez már részletkérdés, amit le kell szarni! %"% EXC lóereje van benne! CSak 2t-ben!
Na ezért sajnálom a gépet eladni, mert ha megy ismétlem: HA MEGY akkor nagyon! Meg a hangja, semmihez nem fogható! Kellene nekem is tuning dob, de nem tudok honnan venni, ha meg megrendelném az Ebay-en akkor horribilis összegek jönnének ki, nekem meg nincs hozzá kedvem, mert igy is ugy is beszarik!
Igen a 250 is 50, de a furat löket nagyobb a 300-nál, szóval power alatt gyönyörűen el lehet endúrózni vele, és akkor jol is fogyaszt, de ha jön a power akkor HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ Bitang!
aha a 250 is 50 le ? halottam meg a 1 tesztbe is benne volt hogy az a kipu ami rajta van azza hátsókeréken 50,6 le és ha kicseréled a dobot akkor60,6 le
enyém 50-55 ló között mozog, de egy srác azt mondta ha tuning dob van rajta például FMF akkor 60 vagy felette is teljesít, csak akkor már naponta kellene dugózni! Legalább is az enyémet!
Persze, nyílt terepen üvegeled, de ahol már vannak dimbek dombok, plusz enduró pálya a fák kozott ahol a kormány épp hogy elfér, plusz 30 siratóval van 10 méteren, majd kiderülne ki az erősebb!
na mindegy de akkoris ha 250 veszek azt bisztos nem hajtom szt mert haverom mikor ide adta a 125 exc (40le)akkor terepen minden sebeséget üvegeltem és én azt mondtam jó de azért kiváncsi lennék egy 250 re
tudom nekem sem volt jo! 20 ló? Az azért sszép, de akkor is ég és föld,a két gép! Enduró-robogó! Érted. Az en Malagutim 100 köbcentis, de csak 12 ló! Jolvan az végül is gyári!
? és menyit eszik átlagban?
?,