Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na látod a 2 ütem eggyetlen baja a picsa magas fordulat meg serbli dugeszok
figyu van rajt egyántalán kiegyenlítő ,tágulás tartály mert ha nincs ezek szerint vagy levették vagy sxed van ! a probléma sztem ha lenne tartályod oda nyomná a vizet majd ha visszahűlt szépen átvándorol a kiindulási pontba a radiátorokba ! vagy ez egy sx azaz versenycross és nincs neki devizson ezért egy csövön a feles vizet kilöki a szabadba ezért a crossok hűtőjét csak 80 % ig kell tölteni !
Hallottam egy olyan mondást,nem tudom ismered-e,Olcsó szarnak híg a leve
Az én motoromon nincs fordulatszámmérő, de biztos, hogy szinte csak melegítésnél van 7ezer alatt, mivel kb ott nyit a power...
nem tom mi minek felel meg nekem ezt mutatja a kijelző.... de független jól ketyeg és kész
az üzemóra az 7000 rmp felett lép úgymond életbe !
Na van itt még 1 kis probléma:
Na ma a következő történt mentem az erdőben megijedtem mert nagy pocsoja volt azt csatt belementem a pocsolyába nem estem el de volt vagy 40 50 centis viz aztán kijöttem a vizből már dadogott
azóta meg nem akar menni ha félgázt húzok úgy ahogy megy de ha lenyelezem lefullad mi lehet a baj?
Lehet csak simán "beázott" vagy víz került valahova?
27 500 de a vas 2600 ami még többet bír mint a titán 5 titán szelep 12 ezernél cserélik ki ha 2600 bír egy 2t dugesz akkor számolj csak utánna ! ja és ami benyát olajat megeszik
Sziasztok Gas Gas-osok lenne 1 problémám vettem 1 mocit (ktm 520 sx? exc? nem tom pontosan:S) a lényeg az hogy mentem vele 50 km-t és utána 1 liter vizet kellett öntenem nem tudom hogy miért lehet nem látszik hogy valahol is engedné de szerintem ha hengerfejes lenne annak lenne más látszatja is az olaj meg nem vizes benne legalábbis úgy vettem észre ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném
A tiédben pont 2x annyi ütem van, mint kellene...egy üzemóra=1 óra folyamatos működéssel...az zoozee tempóban lehet 10km-er, de akár 120 is lehet, használattól függően...
ahoj most nem a gas gas let lehúzva hanem a 2t-s teknika vs 4t párharcra sasoltam rá
A híres 2ütem? Majd jön Keme, és kapsz
Mennyibe is kerül egy titánszelep a wr-be?
a kódexben 100 km felel meg 1 öórának azaz 1000km 10 üóra az olajcser de baz az én dugeszomban 5 év és kurvasok üóra van
Nálunk kb 50-60km-er egy üzemóra, meg párszor kapta crosspályán is. Egyébként meg bármelyik motorral előfordulhat, nem tudom miért kell a Gas Gas-t egyfolytában ócsárolni...
2600 km sztem több üóra vagyis magamból kiindulva 3500km van a gépben és az most 80üóra(csak terepen ment)
híres 2 ütem ! 2600 km ez normális az kb 26 üóra !

elnézést a tegnapi apuciért ! nekem is segített csak én 65% apuci 35 %
Ja, és emlékszem Show még régebben panaszkodott, hogy az állítólag bontatlan blokkjában B-s dugó volt...hát az enyémben is B-s van, pedig ez 100%, hogy nem volt bontva, most lett széthúzva először.
A kipuff nyílásánál lett benne egy húzás, azt is le akartam fotózni, de mondta, hogy szaladjak haza a gyertyáért meg a dugóért és mire visszaértem már szinte teljesen kipolírozta, szóval feleslegesen fotóztam volna le, mert akkor már szinte semmi nem látszódott.
Na,jó legyen.
amit én raktam az viccesebb
Ez is egy Bimbo :
a henger nem lett ovális egy kicsit?
Na megjöttem a Győrfitől (Alen apja). Főtengelyszimering csere, mert lehet, hogy falsot szívott...álljak át 98-asra, mert hazudnak az oktánszámban, túl sokat futott a dugó (2600 km). Magától detonált egyébként...szóval nem nagyon bírta a nyomást a benzin. Itt egy kép a dugattyúról, a henger nem komoly azt mondta...kicsit kipolírozza és kész is. 50e-ből megleszünk munkaköltséggel együtt.