S.O.S. magasnyomású mosóba miylen oaljat töltsek? Lehetőségek:lökésgátlóolaj,hajtóműolaj 80w90es esetleg castroll 10w40es váltóolaj de azt nem szeretném beletölteni
már meg ne haragudj de ez egy elég szar hasonlat volt 2t, vs 4t űgyben,,
azt azért nyugodtan kalkuláld már bele a sztoridba, amit autoszerelö első évben megtanitanak a két motor felépitési-működési elv között,, hogy a 4t-ben kb háromszor annyi, forgo kopo alkatrész van mint a 2t-ben,,,,
és azért azt elég gáz kimagyarázni hogy a háromszor annyi cucc kevesebb szerviz igényel,és költséggel jár,,
ezt azért ugye te sem hiszed el,?
a 4t nagy elönye hogy sokkal kezesebb, simulékonyabb, könnyebb vele motorozni, és van nyomaték is dőgivel, valamint a fogyasztása is jobb,,
cserébe többe kerűl a fenntartása szervize,,
ezt már a multkor is kibeszéltűk ,
előfordul hogy a minőség ellenör visszakűldi a hengert a szallagrol mégeggy honolásra akkor már B-s lessz, vagy a méret alapján ugy itéli meg akkor is , ennyi.
az a gázolajos nagy nyomásu piros robix-os?
akkor ezt mennyiben méred,
akkor már inkább reális az elfogyasztott benzin utáni ora számlálás,
szerintem,
de fordítva nem igaz
Aranyszabály!
azt azért nyugodtan kalkuláld már bele a sztoridba, amit autoszerelö első évben megtanitanak a két motor felépitési-működési elv között,, hogy a 4t-ben kb háromszor annyi, forgo kopo alkatrész van mint a 2t-ben,,,,
és azért azt elég gáz kimagyarázni hogy a háromszor annyi cucc kevesebb szerviz igényel,és költséggel jár,,
ezt azért ugye te sem hiszed el,?
a 4t nagy elönye hogy sokkal kezesebb, simulékonyabb, könnyebb vele motorozni, és van nyomaték is dőgivel, valamint a fogyasztása is jobb,,
cserébe többe kerűl a fenntartása szervize,,
gondolkozz ,,, máshova nem tud menni,,
előfordul hogy a minőség ellenör visszakűldi a hengert a szallagrol mégeggy honolásra akkor már B-s lessz, vagy a méret alapján ugy itéli meg akkor is , ennyi.
4 vagy 6 sebességes?
Nem kötekedni akarok, csak furcsállom