ne féljetek ettől az atf olajtól ....mindíg ezt használtuk kétütembe....
sokkal komolyabb mint ezek a zsírok amiket beleraktok a lóba...
elmondom utoljára miért használják ezt akik értenek hozzá és fontos a lóerő meg a jó olajozás magas csúszásgátlással karöltve
szóval a normál olajajal szemben ez 8 as viszkozitású tehát hígabb így reggel nem ugrik ki alólad a motor mikor először berakod egyesbe...utána végig könnyen van üresed.....és jól olajoz mert az automata váltóban is fogaskerekek meg csapágyak vannak ott is olajoz....ezenkívül csúszásgátló adalékkal ellátott mert az automata váltók többségében olyan egységek vannak mint a kuplug a motorban ...tehát ez is kiváló.....és amiért a versenyzők szivesen használják az alacsony viszkozitás miatt meghagy vagy másfél lóerőt a motorozásra mert nem a sűrű zsírt tekergeti a blokkodban.....
a repsol termékeiről meg amúgyse érdemes beszélgetni mert az árkategóriájában csak sokkal jobb olajok vannak tőle
Nálunk minden drágább...kontaktlencsét 12ezerért adják, netről most rendeltem 7190 Ft...(ugyanarról a lencséről van szó). Vicc az egész, rablás megy már mindenhol.
Le akarom cserélni az olajat a motorban és maradt tavalyról 2,5 deci, meg 3 éve is ilyet vettem és abból meg 2 deci van(5 évet írnak rá szavatossági időnek, elvileg beleférek), belerakhatom én ezeket a motorba?
ez hármas akkor szted beletölthetm nem lesz gáz nekem egyszer már széthullott a váltóm csak azért fosok és ok ha majd mész olajért akkor esetleg szólj fórumon vagy valami és akkor adok pénzt és hozhatnál nekem is
hát a boltokban ...
most nincs itthon nekem én szoktam castrolt venni majd hozok neked csak elfogyott ...de ha ezt megvetted beleöntheted nyugodtan ....
az ATF meg az automatic transmission fluid rövidítése...(automata váltó folyadék)
minden olajgyártó cégnek van atf olaja
van dexron II meg III alfaja
a hármast erőltesd
azt hittem h a márkája az h atf akkor lehet h nem töltöm bele am 2300ft volt, volt egy egysezrűb változata ennek amúgy hol lehet kapni oylan castroll atf et, vagy vmi jófélét?
sokkal komolyabb mint ezek a zsírok amiket beleraktok a lóba...
elmondom utoljára miért használják ezt akik értenek hozzá és fontos a lóerő meg a jó olajozás magas csúszásgátlással karöltve
szóval a normál olajajal szemben ez 8 as viszkozitású tehát hígabb így reggel nem ugrik ki alólad a motor mikor először berakod egyesbe...utána végig könnyen van üresed.....és jól olajoz mert az automata váltóban is fogaskerekek meg csapágyak vannak ott is olajoz....ezenkívül csúszásgátló adalékkal ellátott mert az automata váltók többségében olyan egységek vannak mint a kuplug a motorban ...tehát ez is kiváló.....és amiért a versenyzők szivesen használják az alacsony viszkozitás miatt meghagy vagy másfél lóerőt a motorozásra mert nem a sűrű zsírt tekergeti a blokkodban.....
a repsol termékeiről meg amúgyse érdemes beszélgetni mert az árkategóriájában csak sokkal jobb olajok vannak tőle
sose tennék motoromba repsolt
a Spalshba kiesett
Le akarom cserélni az olajat a motorban és maradt tavalyról 2,5 deci, meg 3 éve is ilyet vettem és abból meg 2 deci van(5 évet írnak rá szavatossági időnek, elvileg beleférek), belerakhatom én ezeket a motorba?
Az a jó,én is ezt használom és árba is jó!
Általában azt töltjük a 2t blokkba. . .
10 éve. . .
Még nincs infóm a motorról...
most nincs itthon nekem én szoktam castrolt venni majd hozok neked csak elfogyott ...de ha ezt megvetted beleöntheted nyugodtan ....
az ATF meg az automatic transmission fluid rövidítése...(automata váltó folyadék)
minden olajgyártó cégnek van atf olaja
van dexron II meg III alfaja
a hármast erőltesd