Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok először is meglátom milyen a gugattyu aztán majd megmérem hogy melyik kell.
Nem elég éles a kép! 1est kapsz rá!
15 század legyen biztonsági tartalék!
aha
Hmmm ez zsíros te csináltad?
mi rendszerint csak 03-as tömitést teszünk be!
Akkor a 0,5-öst haggyam ki.
ok 7végén lekapom a hengert ránézek
És szerintem hétfön jelentkezek tömítésért nálad
Tegyél alá 1db0,3as és 1db0,15 ös tömítést!
Azt én is tudom.
Nah mit mondasz rája.
Az nem jelenti azt, hogy a dugattyú szar!
Azt csak akkor látod, ha lehúzod a hengert!
van a tenger alatt vagy kb 2mm tömítés
Igen
bedugtam az ónt elöször 1 1.5mm est és nem érte
végül 4-essel tudtam megmérni
méret 3mm
Annyira jön föl a dugattyú?
jójó de 3mm az nem sokk?
jaja mind a 3 tömítés alatta van
a dugot pedig megnézem
Aluggyálel!
na elmentem aludni,,
Mivel nem Racing, több hengertalp tömítés van berakva.
A dugattyúdat pedig érdemes lenne megnézni, pláne a búvárkodás után!
én nem néztelek amatörnek,
,,, de attol senki nem fog felmenni sehol hogy miilyen rendszer van a motorján, amitöl felmegy az az hogy érzi a motort, és űgyes, ennyit mondtam,és ezt ezután is fenntartom,,
-mellesleg nekem nem sok ujj dolgot tudsz mondani, ezt a két vége bedug, felfuj, és gázzal melegit dolgot már 15 éve is csináltuk,
ami a baj vele, :
1 , elszinezödik a krom, amig a kemény műanyag kalapácstol nem,,,

2 m a nyakban megronyott rezot nem szedi ki csak a horpaszokat, és utána ugyan ugy vágni kell,,

3 , ha AVI-val hegesztik össze a vágást akkor a kromozás is szinte nyom nélkűl marad, 1-2 milliméteren láthato csak a hegesztés,
Úgy ahogy a Miki mondta forrasztóónnal
Most pont ezen gondolkodom én is
lehet a 7végén belekukkantok
Hogyan mérted?
ez nem sok lofaszt ér a balos kanyar ugyan ugy behorpad , ideiglenesen jo, a semminél mindenképpen jobb,
szerintem ráférne már a motorodra egy ujj dugo,,, esetleg,,