én nem néztelek amatörnek,
,,, de attol senki nem fog felmenni sehol hogy miilyen rendszer van a motorján, amitöl felmegy az az hogy érzi a motort, és űgyes, ennyit mondtam,és ezt ezután is fenntartom,,
-mellesleg nekem nem sok ujj dolgot tudsz mondani, ezt a két vége bedug, felfuj, és gázzal melegit dolgot már 15 éve is csináltuk,
ami a baj vele, :
1 , elszinezödik a krom, amig a kemény műanyag kalapácstol nem,,,
2 m a nyakban megronyott rezot nem szedi ki csak a horpaszokat, és utána ugyan ugy vágni kell,,
3 , ha AVI-val hegesztik össze a vágást akkor a kromozás is szinte nyom nélkűl marad, 1-2 milliméteren láthato csak a hegesztés,
ez nem sok lofaszt ér a balos kanyar ugyan ugy behorpad , ideiglenesen jo, a semminél mindenképpen jobb,
szerintem ráférne már a motorodra egy ujj dugo,,, esetleg,,
ok 7végén lekapom a hengert ránézek
És szerintem hétfön jelentkezek tömítésért nálad
Nah mit mondasz rája.
Azt csak akkor látod, ha lehúzod a hengert!
bedugtam az ónt elöször 1 1.5mm est és nem érte
végül 4-essel tudtam megmérni
méret 3mm
a dugot pedig megnézem
A dugattyúdat pedig érdemes lenne megnézni, pláne a búvárkodás után!
,,, de attol senki nem fog felmenni sehol hogy miilyen rendszer van a motorján, amitöl felmegy az az hogy érzi a motort, és űgyes, ennyit mondtam,és ezt ezután is fenntartom,,
-mellesleg nekem nem sok ujj dolgot tudsz mondani, ezt a két vége bedug, felfuj, és gázzal melegit dolgot már 15 éve is csináltuk,
ami a baj vele, :
1 , elszinezödik a krom, amig a kemény műanyag kalapácstol nem,,,
2 m a nyakban megronyott rezot nem szedi ki csak a horpaszokat, és utána ugyan ugy vágni kell,,
3 , ha AVI-val hegesztik össze a vágást akkor a kromozás is szinte nyom nélkűl marad, 1-2 milliméteren láthato csak a hegesztés,
lehet a 7végén belekukkantok
szerintem ráférne már a motorodra egy ujj dugo,,, esetleg,,