nekem is dugult már el méhozzá a kuplungkosárban lévő rezgéscsillapitó szilentet eldarálta és a gumireszelék okozta a galibát de ennek van előjele mert világít az olajnyomáslámpa.
napot mindenkinek. köszi a segítséget. hát meg gondolom én ezt még, jó lenne tudni mit kell rajta cserélni és h kb mennyiből jönnék ki.mert szart nem akarok venni srácok meló valakinek? nálatok is hirtelen sok lett a munkanélküli? jah és vmi jó melót?
nem eldugult, hanem a pumpa volt megkopva...
Garancia volt rajta, csak a CSB kijelentette hogy nem vállal rá garanciát..még gondolkozom egy peren...csak azzal meg néhány barátomnak okoznék kellemetlenségeket, mert nekik is volt gondjuk velük és őket is berángatnák...úgyhogy ezt beszoptam.
és az kiderült, hogy mitől dugult el? ilyet még nem hallottam, inkább azt, hogy szétment a pumpa... tényleg és garancia nem volt rajta, vagy ezt nem takarja be a gari?
ebben fémből van!
de elég az is ha pl az egyik olajcsöved eldugul...
Az volt a gáz hogy az olajvisszajelző lámpa jelzett, rátöltöttünk akkor meg jó lett...
Ezt eljátszotta egy darabig aztán kész...
hát az tényleg gáz...ugy látom, hogy az injektor meg az olajpumpa elég fájós pontja... de olvastam más forumon is, hogy pl a narancs SXF-eknek is a 2db műanyag olajpumpa elég nagy hibájuk...
Így most kap új hengert, hajtókart és dugót..meg olajpumpát is..effektíve egy új blokkot..
Úgyhogy ez nem gagyi, otthonsufnituning motor lesz...
Ezt csak azért mondom hogy ha eladósorba kerül, nem akarom hogy valaki azt higgye hogy otthon lett összebarkácsolva...
150-ből biztos nem újítod fel...egy hajtókar (gyári) 62ezer pénz körül van...(legyalábbis tavaly még annyi volt)..
Dugó 40 körül, ha hikasil-oztatni is kell, az újjabb 30ezer környéke...+ csapágyak, szimeringek...és akkor még nem beszéltünk arról hogy szelepek, vezérműlánc...
Az enyém is (sajnos) eladó lesz, 0 km-es blokkal..illetve teljesen felújított blokkal...
Garancia volt rajta, csak a CSB kijelentette hogy nem vállal rá garanciát..még gondolkozom egy peren...csak azzal meg néhány barátomnak okoznék kellemetlenségeket, mert nekik is volt gondjuk velük és őket is berángatnák...úgyhogy ezt beszoptam.
de elég az is ha pl az egyik olajcsöved eldugul...
Az volt a gáz hogy az olajvisszajelző lámpa jelzett, rátöltöttünk akkor meg jó lett...
Ezt eljátszotta egy darabig aztán kész...
Úgyhogy ez nem gagyi, otthonsufnituning motor lesz...
Ezt csak azért mondom hogy ha eladósorba kerül, nem akarom hogy valaki azt higgye hogy otthon lett összebarkácsolva...
A csikiBegében később, a szétszedés után azt mondták hogy semmi baja nem volt a pumpának...aztán megnéztük és halott volt...
Dugó 40 körül, ha hikasil-oztatni is kell, az újjabb 30ezer környéke...+ csapágyak, szimeringek...és akkor még nem beszéltünk arról hogy szelepek, vezérműlánc...
Az enyém is (sajnos) eladó lesz, 0 km-es blokkal..illetve teljesen felújított blokkal...
hát ez nagyonnagy......