Aham értem köszi szépen,akkor majd keresek vmi honda márkakereskedést neten,ha szerencsém van megírják.
És még 1* is köszi
azért megnézem az a kis könyvbe is hátha...
Ezt szerintem egy Honda szervizben megmondják.
A lényeg, hogy 1mm nél kisebb rés ne legyen a dugattyú felső állásánál a hengerfej eés a dugó között. . .
GG nál 0.5, 0.3 és 0.15mm a választási lehetőség a tömítéseket illetően.
Nem tudom mondták h van több méretben is 0.2-es 0.3 as nem tudom
de van 99 es cr hez könyvem sztem sok eltérés nem lehet a 95 öshöz képest méretileg,amúgy azt sem tudom h gyárilag mekkorával jön ki vagy mekkorát szokás alá tenni.
Én mindig cserélem.
Szar dolog pár Km után újra szétszedni. . .
Ha az új tömítés szívat, akkor csak káromkodom, de ha a használt megy szarni, a pluszmunkát magamnak köszönhetem. . .
az a baj szerintem hogy néhányan nem azt gondolják kókányolásnak amit látnak , hanem azt amire mások azt mondják, én pl ha nem szakad el akkor csak akkor cserélném ha ránézésre nagyon szét van ha nem akkor minek?
lehet az után gyártott tömítés hamarabb fog szétmenni mint ami benne volt, sőt nekem olyan is volt már hogy elszakad tömítést tettem vissza és semmi gond nem volt vele. kókányolás? ha egyszer ugyanúgy ellátja a feladatát mint egy 3000 forintos tömités akkor mitől kókányolás...? ja és 3000 forint M nemtudom mi kerül anyiba egy papírcsíkban
Hello Döme!
köszi szépen,még 1 kérdésem lenne,hogy mondtak nekem olyat h ha lehúzom a hengert akkor ha a tömítés nem szakad szétt akkor azt nyugodtam rakjam vissza...nos ez sztem kókányolásnak tűnik.
vagy ha széttszakad akkor vágjak alá vékony klingeritből... nem tudom h ez milyen megoldásnak tűnik
Jó helyeken jártál ma is.
Szóval azt mondod felesleges rá a rendszer?
A tieden is rövid dob van,jobb?