Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mikor lesz már motorod?
Az kint van kereskedésben, most szállítom le az árát, mert 760 irányárba se kell senkinek...
mit firkáljak..neked van 2 géped!firkálj te vmit.... ktm-el mi a pálya?
igen, ezt jelenti és a himba rendszeren keresztűl ez a progressziv rugozás még fokozottaban jön elő,
amugy a progressziv rugo mint fogalom az eggyik irányban egyre szűkebben ,alacsonyabban tekeredő rugot jelenti,,
Nah, valaki firkáljon már ide...megöl az unalom
speciál transport
minél nagyobb erőkar annál könnyebb....
eztán igy cserélek kereket(kamionon) u mekkora téglát+rudat vigyek?
ő izé ja.nemtom
a ktm-es pds-re vissza térve egy egyszerű paraszti példa, :
- meg szeretnéd emelni az autodat oldalrol, de nincs hozzá emelöd, puszta kézzel kell megoldanod a dolgot,,
-1,: pds,, oda állsz mellé mondjuk háttal és megprobálod tiszta eröböl fel emelni, kb hányan kelletek hozzá hogy felemeljétek,,,,?
-2 ,: himbás,,, fogsz egy jo nagy b-30-as blokk téglát oda teszed az auto kűszöbjétöl kb egy méterre, utána fogsz egy két méteres fa kerités oszlopot, amit erökarnak használva betámasztassz a kűszöb alá, a forgo pontja pedig a téglán van, és láss csodát fél kézzel megemeled az autot,
egyszerű paraszti példa, de durván ez a kűlömbség a két rendszer között,,
Progresszív rugó = Az egész rugótartományban fokozatosan keményedik ? Jól gondolom? ebben sosem voltam biztos...
győőőőőő köszönöm szépen a válaszodat....
amugy meg egy csomo japán alkatrészböl van összelapátolva az ec 300 giszgasz, nissin fékek elöl hátul, és például nagyobb az első fék rajta mint a crf 450- emen volt, mindenhol koyo csapágyak, japán gyujtás,felni, karbi,stb, ,,
Az Öhlins tényleg nagyon ott van a szeren, egyébként az első Marzocchiról se tudok semmi rosszat mondani, bírja a szép nagy repüléseket is
nagyon jo gép mindenkinek csak ajánlani tudom, az exc 300-as is jo, van egy jopár barátomnak akikkel romcsiba járok, csak az a gáz vele, hogy az ára, mivel narancs szinű ,ezért az egekbe van,,
amugy technikailag szerintem a gasgas ec 300 ,még jobb is, a futoműve miatt mert az a ktm-es pds faszság egy nagy loszar, nem véletlenűl akar a ktm vissza állni 2010-töl a himbás verziora,,,
gondoljatok bele, nem kell hozzá tul sok ész hogy fogd a telo végét, és direktbe rárakd a lengővillára, igy megsporolod az egész himba rendszert tűgörgöstűl ,kutyacsontostul, mindenestűl, és persze oda az erő karod is amivel kapnád a progressziv rugozást,,a sokkal jobban átvitt hatásokat,, szerinted a japánoktol kezde miért nem csinálja senki ezt a pds megoldást,,,?
arrol nem is beszélve hogy az az öhlins ami a giszgasz hátuljában van az isteni cucc,,,
szasz,semmi csak ugyyyy
indok? szaasz mester
Szia ronis! Megszeretném kérdezni,hogy mi a véleményed a 300-ról idén télen(még 1 kicsit odébb van)szeretnék egy 2t gépet....exc 300,ec 300-on gondolkodom.....köszi!
kell a hűtés a dugonak,,
inkább fagyasztottad
kicsit bejárattam ma az ujj dugomat,