igen, ezt jelenti és a himba rendszeren keresztűl ez a progressziv rugozás még fokozottaban jön elő,
amugy a progressziv rugo mint fogalom az eggyik irányban egyre szűkebben ,alacsonyabban tekeredő rugot jelenti,,
a ktm-es pds-re vissza térve egy egyszerű paraszti példa, :
- meg szeretnéd emelni az autodat oldalrol, de nincs hozzá emelöd, puszta kézzel kell megoldanod a dolgot,,
-1,: pds,, oda állsz mellé mondjuk háttal és megprobálod tiszta eröböl fel emelni, kb hányan kelletek hozzá hogy felemeljétek,,,,?
-2 ,: himbás,,, fogsz egy jo nagy b-30-as blokk téglát oda teszed az auto kűszöbjétöl kb egy méterre, utána fogsz egy két méteres fa kerités oszlopot, amit erökarnak használva betámasztassz a kűszöb alá, a forgo pontja pedig a téglán van, és láss csodát fél kézzel megemeled az autot,
egyszerű paraszti példa, de durván ez a kűlömbség a két rendszer között,,
amugy meg egy csomo japán alkatrészböl van összelapátolva az ec 300 giszgasz, nissin fékek elöl hátul, és például nagyobb az első fék rajta mint a crf 450- emen volt, mindenhol koyo csapágyak, japán gyujtás,felni, karbi,stb, ,,
nagyon jo gép mindenkinek csak ajánlani tudom, az exc 300-as is jo, van egy jopár barátomnak akikkel romcsiba járok, csak az a gáz vele, hogy az ára, mivel narancs szinű ,ezért az egekbe van,,
amugy technikailag szerintem a gasgas ec 300 ,még jobb is, a futoműve miatt mert az a ktm-es pds faszság egy nagy loszar, nem véletlenűl akar a ktm vissza állni 2010-töl a himbás verziora,,,
gondoljatok bele, nem kell hozzá tul sok ész hogy fogd a telo végét, és direktbe rárakd a lengővillára, igy megsporolod az egész himba rendszert tűgörgöstűl ,kutyacsontostul, mindenestűl, és persze oda az erő karod is amivel kapnád a progressziv rugozást,,a sokkal jobban átvitt hatásokat,, szerinted a japánoktol kezde miért nem csinálja senki ezt a pds megoldást,,,?
arrol nem is beszélve hogy az az öhlins ami a giszgasz hátuljában van az isteni cucc,,,
Szia ronis! Megszeretném kérdezni,hogy mi a véleményed a 300-ról idén télen(még 1 kicsit odébb van)szeretnék egy 2t gépet....exc 300,ec 300-on gondolkodom.....köszi!
amugy a progressziv rugo mint fogalom az eggyik irányban egyre szűkebben ,alacsonyabban tekeredő rugot jelenti,,
- meg szeretnéd emelni az autodat oldalrol, de nincs hozzá emelöd, puszta kézzel kell megoldanod a dolgot,,
-1,: pds,, oda állsz mellé mondjuk háttal és megprobálod tiszta eröböl fel emelni, kb hányan kelletek hozzá hogy felemeljétek,,,,?
-2 ,: himbás,,, fogsz egy jo nagy b-30-as blokk téglát oda teszed az auto kűszöbjétöl kb egy méterre, utána fogsz egy két méteres fa kerités oszlopot, amit erökarnak használva betámasztassz a kűszöb alá, a forgo pontja pedig a téglán van, és láss csodát fél kézzel megemeled az autot,
egyszerű paraszti példa, de durván ez a kűlömbség a két rendszer között,,
amugy technikailag szerintem a gasgas ec 300 ,még jobb is, a futoműve miatt mert az a ktm-es pds faszság egy nagy loszar, nem véletlenűl akar a ktm vissza állni 2010-töl a himbás verziora,,,
gondoljatok bele, nem kell hozzá tul sok ész hogy fogd a telo végét, és direktbe rárakd a lengővillára, igy megsporolod az egész himba rendszert tűgörgöstűl ,kutyacsontostul, mindenestűl, és persze oda az erő karod is amivel kapnád a progressziv rugozást,,a sokkal jobban átvitt hatásokat,, szerinted a japánoktol kezde miért nem csinálja senki ezt a pds megoldást,,,?
arrol nem is beszélve hogy az az öhlins ami a giszgasz hátuljában van az isteni cucc,,,