Hát sajnálom,pedig nagyon jókis gépezet lessz belőle
meg a sok meló,utánafutkozás, sztem jobb lenne ha megtartanád...mert ezt is bánni fogod mint a másikat,meg ezt tudod h 1 darabig motor lessz
téged sem értelek..miért kókler az én motorom?
Azért mert 250-ből 300 lett?
Attis haverom GG-jét is így csinálták meg a Mikiék...akkor az is kókler?
Most írtam hogy minden cucc minőségi rajta...csak a kormány 48 ezer ft itthon,amit rátettem...új csapágyak, szimmering, felújított hátsó teló, új láncszett....új hajtókar, csapágyak, új dugó, felújított henger...mi ebben a kókány?
nem értelek..miért nem gyári az én KTM-em?
Annyi lett módosítva rajta hogy a 250-ből 300-ast csináltak....új henger+dugó...ennyi..
Az enyém nincsen széttuningolva+ ez 2t...no szelepek,vezlánz, veztengely, meg az összes többi faszság.
Most is gyári benne minden: csapágyak, hajtókar,stb...az enyémhez bárhol kapsz csapágyat, dugót...eddig volt gány, most vissza lett állítva eredeti állapotába.
hát legalábbis felteszem a netre...ha nem veszik meg nyár elejéig, kiviszem magammal...de akkor viszont már nem adom el..
Az a baj hogy muszály kimennem februárban...Azért remélem h januárban még én járathatom be...
A geciség meg az hogy egy 300 ft-os gumigyűrű hiányzik csak és mehetne is a gép.
nem láttam még ilyen idomos yzt lehet hogy a tank miatt?
meg a sok meló,utánafutkozás, sztem jobb lenne ha megtartanád...mert ezt is bánni fogod mint a másikat,meg ezt tudod h 1 darabig motor lessz
és köztudott, hogy a legjobb a bontatlan blokkos crossmotor
Azért mert 250-ből 300 lett?
Attis haverom GG-jét is így csinálták meg a Mikiék...akkor az is kókler?
Most írtam hogy minden cucc minőségi rajta...csak a kormány 48 ezer ft itthon,amit rátettem...új csapágyak, szimmering, felújított hátsó teló, új láncszett....új hajtókar, csapágyak, új dugó, felújított henger...mi ebben a kókány?
Mesélj....
Annyi lett módosítva rajta hogy a 250-ből 300-ast csináltak....új henger+dugó...ennyi..
Az enyém nincsen széttuningolva+ ez 2t...no szelepek,vezlánz, veztengely, meg az összes többi faszság.
Most is gyári benne minden: csapágyak, hajtókar,stb...az enyémhez bárhol kapsz csapágyat, dugót...eddig volt gány, most vissza lett állítva eredeti állapotába.
Az a baj hogy muszály kimennem februárban...Azért remélem h januárban még én járathatom be...
A geciség meg az hogy egy 300 ft-os gumigyűrű hiányzik csak és mehetne is a gép.
tokodra csolnokra dorogra meg a környékre ne menjetek motorzni!