Én a tavalyival nyestem 6000 Km-t, az új is 800 körül van és semmi baj az injektorral. . .
Sőt Erdélyben 1600 méter megasan csak ezzel lehetett rendesen menni, mert önmagát hangolja.
Tartotok raktáron ilyen alkatrészeket ?
A szerelőm most vett tőletek egy gumicsövet a torokhoz,mert a régi szakadt volt.Szívta a farsot,addig nem csinállta ezt a hibát.Most meg kiakaszt,ezzel vizsgáznék,de így nem merek,mert városban minden lámpánál leáll !
Jó lenne,de még jogsim nincs,(már csak a városi vizsga hiányzik),(meg sztem kín lenne felvinni ebben az állapotban)ezért lábon nem menne,előző motorom meg 40E-ért vitték fel pestre.
Kell. . .
Ha gondolod, megbeszéljük és Pesten összefutunk valamikor ha dolgozom (Budán), így spórolhatsz kb 100 Km-t. . .
Éjszaka is dolgozom, nappal is, megdumálhatjuk. . .
Szia Döme !
A segítségedre lenne sükségem.Mivel nem tudom elvinni hozzátok a vasam (FSE 450 SM 2003) küldenél nekem az injektor beállításáról vagy az állítási lehetőségeiről valami infót ?Vagy szerinted mi a hiba?
Hibajelenség :
-be van állítva az alapjárat,semmi gond álló helyzetben,de menet közben visszakapcsolásnál behúzott kuplungnál leáll,és beindítani is kurva nehéz utána.Van amikor kibaszott nagyokat puffog is.
Szinte úgy kell vele közlekednem mint egy crosszal,amin nincs alapjárat,gázhuzogatósan.Csak ennél előfordúl,hogy akkor is leáll.
A gyertya az zsír,mert most cseréltem.Előszőr egy CR8EVX gyertyát tettem bele,ez egy platina versenygyertya,erre gyanakodtam,de utána beletettem egy simát,ugyanaz a szitu.
Jó lenne,ha tudnál valami okosat...
Köszi előre is....
Hali!
110/90-19 mindkettő....meg van egy elsőm is, nagyon jó állapotban...a bütykök még majdnem élesek...
Ha valakit érdekel, a két hátsóért és az elsőért kérek egy tizest.Boltba egy új 18 környékén van, de gondolom nem kell magyarázni az árakat...
Ha valakinek kell, most szóljon...hétvégére már van egy figura, aki elvinné.Csak nekem nincs kedvem messzire cincálni...
Sőt Erdélyben 1600 méter megasan csak ezzel lehetett rendesen menni, mert önmagát hangolja.