Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a tavalyival nyestem 6000 Km-t, az új is 800 körül van és semmi baj az injektorral. . .
Sőt Erdélyben 1600 méter megasan csak ezzel lehetett rendesen menni, mert önmagát hangolja.
nemkő valakinek egy rmz250 2006 os 6. olajcserén van túl
fél évet használt,versenymentes
?
Akkor végül is lehet,hogy egy számítógépes állítással meg is oldódna a helyzet?
Nagyon féltem megvenni az injektor miatt,kár,hogy nem karbis !
Valamint gyertyakábelt is találunk.
Azt a részét kell beállítani a számítógéppel!
Van raktáron tömítés, azzal nem is lenne gond. . .
Tartotok raktáron ilyen alkatrészeket ?
A szerelőm most vett tőletek egy gumicsövet a torokhoz,mert a régi szakadt volt.Szívta a farsot,addig nem csinállta ezt a hibát.Most meg kiakaszt,ezzel vizsgáznék,de így nem merek,mert városban minden lámpánál leáll !
Az is egy tízes kb.
aha,és a Htömítés ?
Jó lenne,de még jogsim nincs,(már csak a városi vizsga hiányzik),(meg sztem kín lenne felvinni ebben az állapotban)ezért lábon nem menne,előző motorom meg 40E-ért vitték fel pestre.
Spec gyertyakábel van rajta, legalább 10 rugó. . .
Kell. . .
Ha gondolod, megbeszéljük és Pesten összefutunk valamikor ha dolgozom (Budán), így spórolhatsz kb 100 Km-t. . .
Éjszaka is dolgozom, nappal is, megdumálhatjuk. . .
Gyertyakábel mennyibe kerül ?
Szia !

elvinném szívesen,de Baján lakom,már oda-vissza egy vagyon lenne az út.
Hengerfej leszedésnél kell tömítést is cserélni?
Illetve, volt már gyertyakábel hiba. . . (egy quadon)
Szánj rá egy napot hozd el, egy-két nap alatt szerintem meg is lesz.
Szevasz!
CSAK számítógéppel lehet belőni, bocsika!
Találkoztam már ilyennel lehet, hogy le kell kapni a hengerfejet egy szeleptisztításra. . .
Szia Döme !
A segítségedre lenne sükségem.Mivel nem tudom elvinni hozzátok a vasam (FSE 450 SM 2003) küldenél nekem az injektor beállításáról vagy az állítási lehetőségeiről valami infót ?Vagy szerinted mi a hiba?
Hibajelenség :
-be van állítva az alapjárat,semmi gond álló helyzetben,de menet közben visszakapcsolásnál behúzott kuplungnál leáll,és beindítani is kurva nehéz utána.Van amikor kibaszott nagyokat puffog is.
Szinte úgy kell vele közlekednem mint egy crosszal,amin nincs alapjárat,gázhuzogatósan.Csak ennél előfordúl,hogy akkor is leáll.
A gyertya az zsír,mert most cseréltem.Előszőr egy CR8EVX gyertyát tettem bele,ez egy platina versenygyertya,erre gyanakodtam,de utána beletettem egy simát,ugyanaz a szitu.

Jó lenne,ha tudnál valami okosat...
Köszi előre is....
az új 18,de ez nem új
Hali!
110/90-19 mindkettő....meg van egy elsőm is, nagyon jó állapotban...a bütykök még majdnem élesek...
Ha valakit érdekel, a két hátsóért és az elsőért kérek egy tizest.Boltba egy új 18 környékén van, de gondolom nem kell magyarázni az árakat...
Ha valakinek kell, most szóljon...hétvégére már van egy figura, aki elvinné.Csak nekem nincs kedvem messzire cincálni...
http://www.gatveder.hu/adatlap... Ezt mindenkinek hallania kell ííííssstenem tetves indiaiak...
szopd ki
Szobámban klíma stabil 20 fok sziasztok
basszameg
30 centiről fuj a ventillátor 3as fozoaton..és meghalok olyan melegem van
Csákány.Andris ha leszel firkáld már le lécci milyen méretü hátso gumid van!
na szevasztok megyek úszkálni.....
ja..4t 250 a nemjó...