Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ja.. csak akkor vegyük azt h blokkra gyorsban 150 ráugrik, majd jöhetnek a telók meg 2 papucs és már 200nál tartunk
és azért még is tudod hogyan bántak a motorral felújítás elött
eladni általában ilyekor szokták de ha felújitod egy jódarabig fasza lesz!ha ilyen motrot akarsz akkor ne add el mert ha felújitod sokat elmész vele majdnem annyit mint ha új motor lenne
Na az már inkább ide való, még akkor is ha beteg lett!
Küldtem a mail-t!
tőlem beszélhetünk Andris halott GG-áról is
http://www.vatera.hu/ktm_lc4_4... főtengő csapágy meg nem olyan vészes...
Gyurika?

Ez KTM topic?

Rondítod itt az bizniszt nekünk a gépeddel!
dugó 40 körül,lánc 20-30, hajtókar-50?
akkor kezdődik a dilemma...hogy gyűjtögetés vagy eladás. de eladás paraszt dolog lenne, nekem se tetszene ha kibasznának velem
az a baj ha egy ilyen alacsony dugó elkopik könnyem "keresztbeáll"és megszorul. de ha azt cseréled kell a főtengelycsapágyat,hajtókart vez.láncot mert ha ezek megkapják a friss kompótot szétmennek!de szerintem 10 ezer km az már rizikós.
nekem megvolt a forg elsőre
najó,1 hónap
4-5 ezer km az nekem 2-3 hét
ezta az évet még elpöfögi. talán van benne 4-5 ezer km még.de meg is hidetheted
dugóval együtt? de azt mondjátok hogy idén még elpöfög
szar tudni hogy ilyen ramaty állapotban van a blokk már mint tudni jó, csak előre meg van a pénz helye
hát az itt felsoroltak legalább 120-ezer sztem
köcsögök nem lesz idén kórház....
hát én így törött csigolyával is lenyomtam már egy párszáz km.hardendurót zozival!olyankor nem fáj csak utána
vezérműlánc az még nem olyan vészes. de a hajtókarommal mi agond? az mibe fáj?


Rátapintottál a lényegre Zoozee!
vagy vegyen bele utángyártott blokkot


De azért a gerinced diktálja a tempót ne az fejed! Legalábbis addig amíg meg nem gyógyul teljesen!
előttem is bénázott egy srác (páros vizsga )
és a stoptábla is bénázott (bezzeg ezt nemtudják lelopni )