Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Most értem csak haza! Velem nincsen semmi kül., veled? Csütörtökön kiállítás!
nm
szevasztok hogy vagytok?
Na vége az órának... lépek.csőcső
halihó. Na van valami Zozi?
6*4 cm! , , ,
bocsi hogy nem mentem de itt is összejöttűnk, és mentűnk 10- töl 17,30-ig, igen jot, keresztbe az erdön, igaz hogy a végén sikerűlt egy aprillia rxv 550-est totálkárosra tenni, mert az alján lett egy 5 centis lyuk,ahol kifolyt minden ami benne volt,
hivlak majd ha elménk gurulni, de a hétvégén meg ide jönnek románia járo szegedi barátaim,,és csinálok nekik egy két napos kis romaniacsot,,
szewa ronis ...tegnap nem jöttél elő....írtam neked ide amúgy ha jöttél volna
ti mentetek valamerre?
na fasza,,, felfűggesztett blokk,,, ohne bölcsö váz,,
mondjuk ez nem adja annyira vissza
jah értem
itt is van hasonló rész
Ohh köszönöm!Most már biztos szép napom lesz!
Ahoj!Nem Tokod mittoménhol,hanem itt várpalota mellett ,,areaÖSKÜ" dombjain készültek!
ide is Jó nagyot
hali
az 1.kép az nem Tokod-Altárón van véletlenül?
sziasztok...szép kanyarvételek
jó napot
Hello PapaKabrasz!
Hát jol odavághatta azt a morot a tesóm.Pont fasza helyen törött el az a retek.Kompletten széttörött az egész alja.Motorolaj+váltóolaj+hűtővíz minden ami folyékony az távozott a blokkbol.Sajnos.Hegeszteni reménytelen szerintem,veszettül néz ki.Hahaha.Bal és jobb oldali blokk felek összesen 147ezer pénz,mínusz a kedvezmény.Meg szerelési költség,csapágyak szimmeringek és egyéb faszságok.Szóval nem kevés lesz.
na mi a stájsz Fecco, nagy a kár az rxv-én,?
MORGEN, ,
Szasz!Bocs,hogy csak most írok választ!Nem nehéz ekkorát dönteni motorral kanyarban.Inkább csak látványos,mint hasznos dolog.Nagy támaszték nem kell neki,mert ha jol megnézed a motort akkor teljesen kiülök a másik oldalára a megfelelő súlypont miatt.Lábrattó végig karistolj a talajt.Hehehe,Néh a kormány is!Annyi az egészben a trükk,hogy kanyarba befelé gázzal megyek,majd mikor beérek a fordulóba egy pillanatra visszaengedem a gázt,közben külső térdemmel nyomom a motort lefelé és kiülök a másik oldalra mint az atom.Könyék magasan fent,belső oldalon kar nyújtva.Láb a kormány alatt nyújtva elől,talp egy kicsit letéve a földre,ez kellő támasztékot nyújt.Szóval miután visszaengedtem a gázt,azonnal húzni is kezdem,mert szabályszerűen be esik a motor a kanyarba.Ha tudsz gázzal forduln és kellően ki tudod használni azt hogy a csizmával egy kicsit tudod támasztani magad akkor nem nagy kunszt.Nehezebb pszihikailag elképzelni mint megcsinálni.10-böl max egyszer csúszok el egy ilyenben.
Reggelt!
Mi volt,supermotózás a viagra kövön ...fostak a kúton,hogy Lenes mikor rántja le a sí maszkot ....mi cséven prüntyögtünk ...de jaúú idő volt
Vegyél rsvt, speed, enduro, triál, 3 az 1ben, tiszta ákciós
baszki az RSV-vel milyet triálozott a két vagon közt Ezt ronisnak látni kellett volna