bocsi hogy nem mentem de itt is összejöttűnk, és mentűnk 10- töl 17,30-ig, igen jot, keresztbe az erdön, igaz hogy a végén sikerűlt egy aprillia rxv 550-est totálkárosra tenni, mert az alján lett egy 5 centis lyuk,ahol kifolyt minden ami benne volt,
hivlak majd ha elménk gurulni, de a hétvégén meg ide jönnek románia járo szegedi barátaim,,és csinálok nekik egy két napos kis romaniacsot,,
Hello PapaKabrasz!
Hát jol odavághatta azt a morot a tesóm.Pont fasza helyen törött el az a retek.Kompletten széttörött az egész alja.Motorolaj+váltóolaj+hűtővíz minden ami folyékony az távozott a blokkbol.Sajnos.Hegeszteni reménytelen szerintem,veszettül néz ki.Hahaha.Bal és jobb oldali blokk felek összesen 147ezer pénz,mínusz a kedvezmény.Meg szerelési költség,csapágyak szimmeringek és egyéb faszságok.Szóval nem kevés lesz.
Szasz!Bocs,hogy csak most írok választ!Nem nehéz ekkorát dönteni motorral kanyarban.Inkább csak látványos,mint hasznos dolog.Nagy támaszték nem kell neki,mert ha jol megnézed a motort akkor teljesen kiülök a másik oldalára a megfelelő súlypont miatt.Lábrattó végig karistolj a talajt.Hehehe,Néh a kormány is!Annyi az egészben a trükk,hogy kanyarba befelé gázzal megyek,majd mikor beérek a fordulóba egy pillanatra visszaengedem a gázt,közben külső térdemmel nyomom a motort lefelé és kiülök a másik oldalra mint az atom.Könyék magasan fent,belső oldalon kar nyújtva.Láb a kormány alatt nyújtva elől,talp egy kicsit letéve a földre,ez kellő támasztékot nyújt.Szóval miután visszaengedtem a gázt,azonnal húzni is kezdem,mert szabályszerűen be esik a motor a kanyarba.Ha tudsz gázzal forduln és kellően ki tudod használni azt hogy a csizmával egy kicsit tudod támasztani magad akkor nem nagy kunszt.Nehezebb pszihikailag elképzelni mint megcsinálni.10-böl max egyszer csúszok el egy ilyenben.
Most értem csak haza! Velem nincsen semmi kül., veled? Csütörtökön kiállítás!