Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ez az én véleményem is.... ha 20-szal többel megyek, az plusz 4 liter anyag - és kábé 10 perc, télleg... amit az Egérúton simán behozok pofátlan sávváltásokal

Viszont volt olyan útépítés itt Kaposvár közelében, h szigorúan véve kb 15 (!) km-en keresztül volt érvényben 40-es tábla... mert se feloldás, se útkereszteződés nem volt előbb.... még jó, h ott nem lézereztek, mert senki se tartotta be
Mondta szerelo talan 4 ken jo lesz mocim
latod ezzert jo haborus helyeken ott nincs sebeseg meres sot jobb ha tovig nyomod a gazt
Nem tartom valószínűnek, hogy azt hitelesíteni fogják... bár a MaSzoP-tól bármi kitelik
Japanoknal stb orszagokban nem is kivitelezhetetlen,
őszintén, egy Balaton-Budapest távolságon mennyivel előbb érsz az M1-M7 közös dugóhoz, ha 160nal hajtasz pont emiatt semmi értelme kockáztatni
csak az idegeskedés van belőle és ráadásul ugyanúgy sorba kell mindenkinek állni 10 perccel előbb elindulni nem nagy kaland, csak kicsi odafigyelést igényel

a "kint felejtett" 30as, 40es táblák tényleg sokkal kellemetlenebbek és azokat sokkal kevésbé tartják be az emberek... kár, hogy sokszor olyan helyen is kint van, ahol pedig semmi értelme nincs
majd eljutunk oddaig hogy muholdrol lesz a bemeres stbjovobe tekintve
Egyébként, igen, ósztriában a radar a menő... az ellen meg egy jó detektor kell
Ez lemaradt valamiért
hu uj ev erdekes temak
Egyébként a pályán nem igazán éri meg rohanni sztem... Balatonlellénél szoktam felmenni az M7-re... volt már többször olyan, h nagy fekete ótó majdnem letépte a kasznit az enyémről... az Egérúton meg utolértem

Inkább lakott terület, vasúti átjáró meg útépítés után "kinnfelejtett" 40-es tábla az, ami engem aggaszt....
próbálok odafigyelni, meg tényleg csak 140-el vánszorgok, csak néha kell jobban sietni, akkor meg vonatozok... beállok valaki mögé aki siet... általában az első a hunyó, nekem meg van időm 130-ra lassítani, ha éppen drágafénykép készül. Jobban a labanciában kell figyelni, mert ott egyszerűen a szalagkorlátra teszik a radart, a rendőrbácsik meg a pálya melletti gazdasági úton ülnek az autóban, és fényképezgetnek.... na azt nehéz időben észrevenni
ez a beszéd csak semmi rohanás, kapkodás
Csak óvatosan... Ausztriával már működik a kölcsönös kiadatás... ez nem vicc
nem megyek gyorsan... csak 180-at megy az ótó
Te még hiszel ezeknek?
Az oké... de a gyorshajtást meg fogod kapni
Ez így van... viszont akinek nem sikerül (pl én), annak marad a blokkoló
Ezért jó nekem, hogy labanc rendszámmal járok (céges kocsi) sose állítanak meg
szerintem egyszerűbb beszerezni valami közép afrikai ország rendszámát, aztán bekaphatják...
most majd lesz tábla, hogy hol mérnek
csak legyen elég messze kitéve, elég nagy betűkkel, hogy észrevedd
szeretett nagy fiam.
Van hátul is blokkolód? Mert ugya jönnek a mozgó traffik... Meg aztán nehoz a következő zéró tolerancia legyen a blokkolók tiltása, mint NY-Eu-ban.