Pont ez az én véleményem is.... ha 20-szal többel megyek, az plusz 4 liter anyag - és kábé 10 perc, télleg... amit az Egérúton simán behozok pofátlan sávváltásokal
Viszont volt olyan útépítés itt Kaposvár közelében, h szigorúan véve kb 15 (!) km-en keresztül volt érvényben 40-es tábla... mert se feloldás, se útkereszteződés nem volt előbb.... még jó, h ott nem lézereztek, mert senki se tartotta be
őszintén, egy Balaton-Budapest távolságon mennyivel előbb érsz az M1-M7 közös dugóhoz, ha 160nal hajtasz pont emiatt semmi értelme kockáztatni
csak az idegeskedés van belőle és ráadásul ugyanúgy sorba kell mindenkinek állni 10 perccel előbb elindulni nem nagy kaland, csak kicsi odafigyelést igényel
a "kint felejtett" 30as, 40es táblák tényleg sokkal kellemetlenebbek és azokat sokkal kevésbé tartják be az emberek... kár, hogy sokszor olyan helyen is kint van, ahol pedig semmi értelme nincs
Egyébként a pályán nem igazán éri meg rohanni sztem... Balatonlellénél szoktam felmenni az M7-re... volt már többször olyan, h nagy fekete ótó majdnem letépte a kasznit az enyémről... az Egérúton meg utolértem
Inkább lakott terület, vasúti átjáró meg útépítés után "kinnfelejtett" 40-es tábla az, ami engem aggaszt....
próbálok odafigyelni, meg tényleg csak 140-el vánszorgok, csak néha kell jobban sietni, akkor meg vonatozok... beállok valaki mögé aki siet... általában az első a hunyó, nekem meg van időm 130-ra lassítani, ha éppen drágafénykép készül. Jobban a labanciában kell figyelni, mert ott egyszerűen a szalagkorlátra teszik a radart, a rendőrbácsik meg a pálya melletti gazdasági úton ülnek az autóban, és fényképezgetnek.... na azt nehéz időben észrevenni
Viszont volt olyan útépítés itt Kaposvár közelében, h szigorúan véve kb 15 (!) km-en keresztül volt érvényben 40-es tábla... mert se feloldás, se útkereszteződés nem volt előbb.... még jó, h ott nem lézereztek, mert senki se tartotta be