Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem,ez egy hete volt.talán jövő héten,de nincs most 30ezrem erre kéz hetente Ha nem baszta szét a hengert,akkor tökön szúrom magam
a hengert és az új dugót,meg Dundikát
úgylesz
Már szét is szetted?
Tényleg kéne rá a 199-es szám, és akkor tuti sokan összekevernének az öcsémmel Pastranával.
azért 1tankot még pöfékelj el,nehogy így járj!de ha szétszedtük okosabbak leszünk
Ezen most mit kéne látni?
jaj celeb lettem
a 199 es rajtszám meg leesett az ugrás közbe
lehet tovább kellett volna járatni
Az lehet ,gyári hibás volt.
kakukk most hogy ezt mondod énis elkezdtem aggódni
(hajtókar csere dugó csere, perselyes henger szoval henger fúrás is volt) (98' YZ 125)
1 tankot mentem énis finoman télleg power alatt, 1x se nyitott
most kimotoroztam mégegyet power fölé is pörgetve, egy párszor azért odahuztam neki "kicsit" jobban is, hát remélem nekem nem lesz gond
Wössner dugó amugy, benya 1:25-re keverve
de mitől?meg mér niuncs kompresszió?eltört a gyűrű?
Akkor azért sült be, mert az olaj ráéget a henger falára, és megszorult .
csumi szia halli áhoj
Az nem.akor pingvin
Az konkrétan 1:20 keverék...minden, csak nem kevés...
láttalak piros bermudába nyomtad
10literhez 0.5litert nyomtam,az szerintem nem kevés
Ja szevasztok.
Én vagyok a fókuszban?
nem hinném Junti nevü srác yz-t most ujjitott fel Gyálon egy szerelö hajtókar meg mindent és nem emlékszek hogy füstölt volna
Az meg hogy lehet ,kevés volt az oil?
Lehet ez ÖsszefÜggÉsbe van azzal hogy nem fÜstÖlt a gÉp?