Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az okozhat gondot, ha a karbi nem függőlegesen áll?
Fékkart rendelj hozzá
muti meg, mikori kiadás a szár?
aztán ha valaha megérkezik a motor,majd ti is pergessétek meg...kiváncsi vagyok a próóóóóók véleményére
Más baj lesz itt sajnos....csak kicsit több brenyát adtak neki ami nem volt nagy baj, főleg mig hideg volt
Enyim se halad,ma is temetésen voltunk.Eddig elment vele az idjjőőőő
Jadon cíp is jó is,kicsi fííínomságokkal
jók lesznek nekem ezek..
csak már lenne itt a kurva picsába már
Jajjjajj,mindig ezek a könyvek
Oké de,mi volt előtte?
A motoromban pedig:
levegőcsavar 2 fordulatra
alap.fúvóka 35
Schuber-tű felülről 3.
fúvókakód nincs
főfúvókaméret: 430
Húúú hát a yamika mindig a kici csücske volt!
Ha kell VB-s teló 250 irányára öreg Darók eladja,Adrié volt.Szerintem óccsóbban is.
A helyes megoldás a piros körben:
és akkor szárnyasbetét volt a membrán helyén?
Dulai látta,Csega tyuning.yz450 6 órás Kell?
Nem, ha betartotta volna a könyv szerintieket, jó lett volna, de ez freestyle-ozott...
Alapon sokat kapott, és fent keveset, talán?
oksa
Ezé adom el a könyveket,WC papírnak se jóóóóóó
Mi lenne az hozd el nekem
Sziasztok, kibeleztem a karbimat, és egész meghökkentő dolgokat tapasztaltam. Akárki is volt, faszán beállította. Valszeg összeragadt neki két lap a manualban, mert félig mínusz 36 fokra, félig plusz 20 körülre volt állítva, vagy nem is tudom.
Fejnéküli leszek,sanya tuninggal
Mitszámít Pofám,nekem is nagy Azé,ha kell fütyülj.Tuti gép.Elejibe ott lehet lenni vele.
De ne hosszába keresztbe, öreganyám eressz be....utána ha elment ,majd mond6juk majd, úgy loholsz, hogy egyik lábad itt a másik ott