Hy.Már kitárgyaltátok itt a 600xr-ert,ezért én most kitárgyltatom a 400xr-t is Kiváncsi lennék mit érdemes tudni róla Pl 400xr-ben is sürven kell olajat cserélni,szelepekt ""baszni""" stb..s.tb..
megkímélt,terepen soha nem használt
de amugy nem értem az embereket..odaírják a hirdetésbe hogy csak endurózásra használt...
sokkal jobban amortizálódik a motor egy endurózásnál...mint a pályán...
szal ez tökre tévhit
Azaz a helyzet,h már régóta nézem mocikat,naon szeretnék de suliba járok így kicsit nehéz pénzt szerezni.De alakul.Viszont 1. elképzelésem 125 cross volt, azt mondták h ne mer durva és 2ütem és h csak szerelés.aztmodnták 250 4t cross. utána másik vki aztmondta h 400as enduro.Má énsem tom.És akkor tiéd 250 2t.engem sztem szét nem is tom micsinána. szoval inkább kihagynám
a 250 4T még a cross is nemhogy az endúró kicsit gyenge endúrózni......de a fő baj az az , hogy amatőrbe elkirándulgatod a blokkját hosszú kilométereken keresztül nap nap után mindig nyélen elkopik hamar ezért nem érdemes velük endúrózgatni ....../a versenyzők meg más világ ha kell hetente cserélnek mindent /
de most már csak motocross...
enduró szétbassza rendesen...