Utána könnyen indult csak ki kellett szellőztetni
a motort, és kifacsarni a légszűrőt!
Egyébként elég üdítő dolog, mi is röhögtünk
mint az állat, csak utána volt még kényelmetlen
dolog míg visszamentünk az autóig.
Legalább lessz mit mesélni az unokáknak!
ZSakfos barátom a következményét mutatta be a
motrozásomnak . Én most megmutatom a kiváltó
okot ami miatt ki kellett szellőztetni az én kis
drágaságomat .
FIGYELEM!!!
SZIGORÚAN CSAK ERŐS IDEGZETŰEK,
ÉS 18 ÉV FELETTIEKNEK TEKINTHETŐ MEG!!
Látom ügyesek voltatok... .Mi is voltunk,de mi videókat csináltunk, azokat meg nem tudom ide felrakni . Tegnap mentünk 120 km-t, wazze kemény volt. Mondom egyik haveronak(nem endúrozott még soha) megszólal csak 120at? .
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Az RMC-ben elvileg kapható kézvédő "olcsón" (kb.10eFt). Érdemes belefektetni vagy inkább vegyek acerbidet 20-ért??? Sima műanyagot nem akarok, és ha már ennyit ki kell érte adnom, legalább megérje.
Előre is kösz
Minnél többen vannak a csapatban annál jobb ! Egyedül viszont gáz nagyon...Történik valami sérülés vagy valami műszaki dolog azt annyi ...Volt már rá példa: egyszer félúton elszakadt az egyik haverom lánca(túl laza volt valszeg).Szerencsére csak a patentszem ment gajra, úgyhogy csőgáz haza, leszedtem a másik mocim láncát, és elvittem neki abbol. Annyi is volt a túrának akkor...
általában ha a zemplénbe megyünk a kkor 4-6 minimum, de volt már 12 is. Itt a környéken változó. Itt rengeteg az enduro motoros kb 25 haveromnak van. De ebből a "FANATIKUS" 4-5 ember
A kemény mag nálunk a következő : 2 DRZ 400, meg 2 Kawa KDX (a haveromé 25ös, az enyém 200as).Aztán általában jön még velünk néhány ember, de ez a 4es mindíg megy(2 hete pl 8an voltunk ).Van még egy csapat a környéken, csupa KTM, de velük ritkán találkozunk sajna . Ti csak ketten nyomultok?
Ha időben cseréled az olajat és az olajszűrőt,
na és a légszűrőt is lelkiismeretesen tisztítod,
akkor az meghálálja magát.Ja és a rendszeres
szelepállítás is fontos !
De ez az összes motorra érvényes egyaránt.
Kawaman milyen géped van és hanyas évj.
naés a csapatotokban ált.ban milyen motorok
vannak ?
A karbantartás a csavarok újrahúzását jelenti? Srác a krosszpályáról azt mondta hogy motorozik egy keményet és utána krova megy nyomatékkulcs... (neki is exc-je van asszem 450es). Ez nállatok is megy?
Ez a tulajtól függ, ha karbantartod nem lesz gond. Persze ha kroszpálylán kened ez is megfő. A kétüteműek(itt az ujabb évjáratokról beszélek) elég jól bírják. A négyütemű exc-k is jók 15e km-t biztosan elmennek felújítás nélkül. Legalábbis szasza haverom ebbe reménykedik
exc , olyat akaork én is. mentem egyszer 300assal(asszem olyan csak 2üteműbe van),nem volt rossz, csak egy kicsit fura hangja volt, meg olyan kompresszió volt benne hogy alig bírtam berúgni a 80 kilommal wazze (mondjuk az is sokat számított hogy a bal oldalon volt a berúgó, míg az enyémen jobb oldalt van). De megfogadtam hogy a következő mocim 4ütemű lessz, mert ezekkel a powerszelepesekkel rengeteg gond van.Mondjuk a KTMekről is azt mondják hogy sokat kell szerelni. Ez igaz?
Nos igen . Azzal indítunk Zsakfos barátommal együtt hogy teli tank,
+ nálam 2 liter(525 EXC ), nála pedig 5 liter(2ütemü 300-as EXC ),
aztán ha még hosszabbra sikerül a túra akkor még plussz tankolás.
De igazából nem is a táv ami lényeges, hanem a motorok amortizációja,
nem beszélve arról ha még besikeerül 1-2 nagyobb borulás is .
baz, az durva... azalatt már tankolni is kell . Eddigi rekordom 220 km, de az aszfalton. Az is fárasztó volt hard-enduróval wazze. Terepen kb 70 km-t szoktunk motorozni vasárnaponként. Az kb egy tank benya.
(legalább megtaláltad???)