Joe te már megint itt vagy?
Ne húzz fel!
Méghogy megér 8 milliót.
Amúgy tényleg szép.
De szerintem azért csinálták, mert eddig mindegyiket szidták,hogy túl kényelmetlen, kínpad,
hát ennek annyira beeresztették a seggét, hogy az eleje túl elkönnyült.
Az R1-et a királykategória tesztjén ezért hívták csoppernek.
Az arany középutat viszont mindigis a GSXR-ek jelentették.
600-ba is, és 1000-be is, bár 1000-ben 2005 óta bajnok!
Talán a 750-es is ezért van, az arany középút.
Egy Ducati mérnök mondta, hogy direkt ilyen, de aztán lehet, hogy jobb ezt mondani, minthogy elk..tuk gyerekek! Amúgy - és a rajongók most tuti meköveznek - ez az első Duki, ami tetszik. Mondjuk ez viszont nagyon. Már-már MV Agustai magasságokba emelkedik a szépsége (a farokidom majd" ugyanolyan), ami nálam igen nagy szó... Csak az a két kipufogó nem tetszik, de az meg úgysem számit, majd Akra bácsi szerkeszt valami szépet!
Vagy csak túl kevés súly van elöl mint az R1-en is, amit rengeteg tesztbe eldobáltak ez miatt.
Haverom is panaszkodott rá, hogy ezt utálja benne, pont ezért nem is mert igazán döntögetni.
1 kicsit a K5-ösön is volt ez, de csak a gyári gumival, és mikor hátra tettem egy 2mm-es alátétet a teló fölé, már jobb lett, meg a /50 helyett megkapta a /55-ös gumikat totál megszünt az elejének a mászása.
Én azért elfogadnám, de még mindíg azt mondom, hogy csak felét éri annak amit kérnek érte.
Az a citromsárga hátsórugó elég szarul néz ki a piros motorba,
tudom az öhlins versenyszíne a sárga-kék, mivel svéd, mint a király husaberg,
de akkoris 1 piros rugó ütne igazán.
És a legnagyobb gáz, hogy állítólag mászik az eleje kanyarba!!!
1 betanult pályán is elbizonytalanít, de 1 szerpentinen a hegyekbe ahol most jársz először,
1 besokalt kanyarba ahol fékezni kéne, tuti halál.
Talán 1 első ejtéssel, és hátra 1 alátéttel orvosolható.
Elnézést kérek mindenkitől, sajnos a nagy kapkodásban kicsit téves lett az infó!
A 2005-2006-os Ducati készletet természetesen beszerzési áron áruljuk, csak a regisztrációs adót tévesen tüntettem fel, az a felsorolt árakban nem szerepel!
Tehát az akciós ár plusz a köbcentihez tartozó regisztrációs adó!
Mégegyszer elnézést a téves infó miatt!
Viszont a Dudor kolléga tesztelte No.-szágban radar szerint ami ugye pontos 289-et ment óra szerint ez 300 volt mert a nagy kawa óra szerint tilt...punktum...a következő beruházás az utolsó generációs SP2-ő lesz asszem...én nekem nem jön be a soros!!!
De most veszel 999R-t akkor dec 31.-ig betolhatsz mellé a garázsba egy kis 620-as monstert is!!!
benne van az árban!
sajnos hondáéknál is megszünik a V2-Ő!!!
Nem lesz újjonnan csak olasz V2-es...az SV-t nem számolom bele,nekem túl szelíd!
Meg kevés is ja meg nem jön be a formavilág! SV Petee-éktől előre is elnézést mi TL-esek jóban vagyunk az SV-sekkel ,de abban egyetértünk hogy a gömbölyű vonalat kellett volna inkább továbbvinni!
...te amugy egy kérdés....probáltad már a hőn áhított nagy vasat.....azt a dőgőt ....kawa zx14
kiváncsi lennék mit megy a paripa......borzalom az bisztos....nem is tudom 200 le főlőt van.....
semmi gáz bátya...nem beszólsz csak dumálunk.....
viszont........ez asszem az egyetlen ducati....amely:(nem 90°-os)
-989 cm3 L elrendezésű 4 hengeres, iker működéssel.....van ellátva
A motorból 400 db készül évente kézi munkával, ezért a szállítási idő a rendeléstől számított kb. 1 év. A rendeléseknél előtérbe kerülnek azok a Tisztelt vásárlók akik regisztrált 999R tulajdonosok.
A DESMOSEDICI RR vételára 15 800 000 Ft ÁFA-val és regisztrációs díjjal.
Ne húzz fel!
Méghogy megér 8 milliót.
Amúgy tényleg szép.
De szerintem azért csinálták, mert eddig mindegyiket szidták,hogy túl kényelmetlen, kínpad,
hát ennek annyira beeresztették a seggét, hogy az eleje túl elkönnyült.
Az R1-et a királykategória tesztjén ezért hívták csoppernek.
Az arany középutat viszont mindigis a GSXR-ek jelentették.
600-ba is, és 1000-be is, bár 1000-ben 2005 óta bajnok!
Talán a 750-es is ezért van, az arany középút.