Azt ne felejtsétek el srácok, hogy a címeket abban az időszakban nyerték, amikor a 4-esek még csak 750sek lehettek
2004-ben ugyan nyert Toseland, de egyrészt mázlija volt, hogy a Honda szokás szerint csak az év második felében kapcsolt és adott jó motort Vermuelen segge alá, másrészt pedig abban az évben még torokszűkítő volt a sor4-eken...
Tavaly már eléggé elpicsázták őket.
Domenicalli-nak volt jó kérdése, amikor megkérdezték tőle, hogy miért szorgalmazza az 1200 kcm-t.
"A Formula 1-ben sem véletlenül mennek V10-esekkel. Ön szerint mennyi esélye lenne egy 5hengeresnek???"
Kivetelesen egyetertek Torroval
Megdobbentoen jol megy az a csoffadt 2 hengeres az egyenesekben is, teljesen partiban van az S4esekkel, semmi szukseg arra a +200ccm-re!
Nézd ezt nem kétlem, mindenesetre ha a Ducati kapna még 200 ccm fórt akkor kb úgy nézne ki megint az egész SBK VB mint 6-8 éve Fogartyval. És nem tartom fairnek, hogy egy olyan cég kajabáljon szabálymódosítások után (természetesen a saját javára) amelyik az SBK VB történelmében magasan a legtöbb VB-címet nyerte és a jelenlegi helyzetben is simán a VB-cím egyik lehetséges várományosa. Még a szimpla szatellitcsapatai is az élvonalban mennek, az S4-eknél pedig ha nem gyári a masina akkor kb a rajtrácsot kitölteni jó az egész. Néha még gyári géppel is...
Véleményem szerint a Ducati kapjon némi súlyelőnyt, a 3hengeresek vmivel kevesebbet azt annyi! Az meg, h Bayliss mit nyafog egyáltalán nem tud meghatni (kedvenc versenyzőm 1ébként) mikor Corsert a világbajnoki Suzukival eddig mindkét pályán megszorongatta és gyakorlatilag azért nem nyert PI-en két futamot mert keményen elgumizta magát. Arról nem beszélve, hogy a Suzukin (és Corseren) kívűl úgy tűnik szinte senki nem tudná Baylisst megfogni, még a kemény gyári támogatást élvező Ten Kate Hondán menő Toseland sem. Bár az nagyon tetszik, hogy Bayliss tényleg mindig rengeteg időt el szokott tökölni Toseland mögött annyira jól helyezkedik a csávó.
Az egyenletesebb teljesítmény leadás miatt kanyarkijárati íven korábban lehet gázt adni,nagyon szűken kanyarodik,a sulyelosztás miatt féktávon nem emelgeti olyan könnyen a hátulját,nem akar állandóan kerékre állni,aerodinamikai tényezők na meg a Bayliss ezek az előnyei.Hátránya az ára ,a csúcsteljesítménye,asor4hez képest darabos,teljesen más stilusban kell menni vele és utcáta élvezhetetlenül hosszú áttétellel adják ki 6-ban nem nagyon pörgi ki magát .Bár ezen lehet segíteni.
Teljesítményben tutira van vagy 20 lóerő hátránya a Ducatinak.
Az egyenesekben azért tudja tartani a lépést, mert sokkal áramvonalasabb, mint a széles sor4-ek.
Bayliss is arra panaszkodott Phillip Island-en egy interjúban, hogy 2-3-4ben nem tud menni a sor4-ekkel, a végsebességgel nincs hiba.
Egy márkakereskedőtöl hallottam az 1200ccm es szabály esetleges bevezetését 2005 novemberében.Csak a motorblokk létezett akkor ,gondolom a szabály elfogadása elött nem akartak tulsokat beleinvesztálni.Valószínűleg ezért nem nyultak a 2005-ös utcai 999-hez.
Ennek egyrészt örülök, mert totál brutál lehet egy ekkora szupersport V2 , másrészt meg szemétség mert a Ducati így is az egyik (ha nem A) legversenyképesebb csapat a Superbike VB-n. Amikor Bayliss 999R-je bármely egyenesben lépést tart a sor4-es vadállatokkal, nem értem mire fel kérnek további kedvezményt. Kinek hiányzik, ha az SBK újra csak Ducati háziverseny legyen?
Jobbos kanyarokban használják, ahol a hátsó féket nemtudják a lábukkal nyomni, ezért a hüvelykujjukkal csinálják. Versenysportban még csak a ducatinál láttam, de ott előszeretettel alkalmazzák. Streetfighteresek nyomatják még, de ők meg azért, hogy kormányon ülve tudjanak negatívba kerózni.
AMA Superbike
Ez Ben Bostrom gépe bocsi
2004-ben ugyan nyert Toseland, de egyrészt mázlija volt, hogy a Honda szokás szerint csak az év második felében kapcsolt és adott jó motort Vermuelen segge alá, másrészt pedig abban az évben még torokszűkítő volt a sor4-eken...
Tavaly már eléggé elpicsázták őket.
Domenicalli-nak volt jó kérdése, amikor megkérdezték tőle, hogy miért szorgalmazza az 1200 kcm-t.
"A Formula 1-ben sem véletlenül mennek V10-esekkel. Ön szerint mennyi esélye lenne egy 5hengeresnek???"
Megdobbentoen jol megy az a csoffadt 2 hengeres az egyenesekben is, teljesen partiban van az S4esekkel, semmi szukseg arra a +200ccm-re!
Véleményem szerint a Ducati kapjon némi súlyelőnyt, a 3hengeresek vmivel kevesebbet azt annyi! Az meg, h Bayliss mit nyafog egyáltalán nem tud meghatni (kedvenc versenyzőm 1ébként) mikor Corsert a világbajnoki Suzukival eddig mindkét pályán megszorongatta és gyakorlatilag azért nem nyert PI-en két futamot mert keményen elgumizta magát. Arról nem beszélve, hogy a Suzukin (és Corseren) kívűl úgy tűnik szinte senki nem tudná Baylisst megfogni, még a kemény gyári támogatást élvező Ten Kate Hondán menő Toseland sem. Bár az nagyon tetszik, hogy Bayliss tényleg mindig rengeteg időt el szokott tökölni Toseland mögött annyira jól helyezkedik a csávó.
Teljesítményben tutira van vagy 20 lóerő hátránya a Ducatinak.
Az egyenesekben azért tudja tartani a lépést, mert sokkal áramvonalasabb, mint a széles sor4-ek.
Bayliss is arra panaszkodott Phillip Island-en egy interjúban, hogy 2-3-4ben nem tud menni a sor4-ekkel, a végsebességgel nincs hiba.
képek???
Rövid időn belül várható egy 1199-es Ducati...
http://www.motorinfo.hu/news.php?nid=4037&PHPSESSID=c037234cd2e82aa47b6ebb22bf7d4679