Azért egy ST4s-t kipróbálhatna igaz az nem Monster viszont két személynek is baromi kényelmes és ha vannak hozzá gyári dobozok igazi sporttúra gép. Erre még lehet felülnék én is pedig rohadt nagy "ablak" van rajta!
Ha az ezresre ül is megbánja , hacsak nem lett közbe Duci fan ! Pocsesnak adhatnánk egy 10 literes sornégyet , az is csak bicikli a Ducihoz képest ! Egy SRAD után elég jó fajta Duci kell hogy legalább azt tudja , ha annál nagyobb élmény kell , akkor bizony egy pirosruhás 1299 a minimum !
Szép jó napot az Uraknak ! Érdekes dolgok ezek a teljesítmény adatok ! Valamelyik nap a 76-os úton poroszkálok 95-el , a motorral , és az audis nem tudta elnézni, hogy előtte megyek ,ezért meg kellett neki előzni engem. Én meg hagytam, menjen, ha neki ennyire sürgős, aztán a kanyarban meg világít a féklámpája ! Pedig azt a kanyart még a motorral is be lehet venni fék nélkül ! Az audis meg beveheti az enyémet ! Koppanásig.
Csak egyet fogsz kipróbálni , még az 1000-es monstert is keresztbe lenyeled a 750 SRAD-dal , föleg ha az ereje aggaszt , ki se kell próbálnod ! Ez csak a fanatikus Ducisoknak alkalmas típus mint Pocses és Zsolesz barátom !
köszönöm az infót! a hely miatt nem esek kétségbe max az asszony többet használja a sajátját szerencsére a kedvezménnyel se lenne gond! de ez szerintem a következő szezonban lessz esedékes,addig igyekszem 1-2 darabot kiprobálni
Hy!
Akkor inkább válaszd a 620-at az már befecskendezős és nagyobb teljesítményű. Nem igazán való két személynek mivel nem sok hely marad az utasnak elég kicsi az ülés hátul, mindenképp próbáljátok ki ketten. 2 személlyel is simán viszi a 180-at a kis blokkos. A kuplungja idő előtt megcsúszhat asszem ezt korrigálták a későbbi kiadásokban, nem drága hozzá a lamellakészlet ha van jó kedvezményed vagy ismerősödnek. Gyenge pontja maximum ha csak ütve-vágva volt amúgy nincs. Az olajat csipegetheti vagy csepeghet a kuplung kinyomópálcánál az egy tömítéscsere azt kész. A futóműve nagyon kemény a nyelved elharaphatod, de cserébe nagyon jó vele kanyarokat vadászni e mellé a legnagyobb fékek vannak rajta, az S2R-emen már fogott a piros ceruza ott spóroltak a digók de bőven elég így is. Ha nagyon belebolondulsz akkor inkább válassz egy ezrest azzal nem lősz mellé, vagy vedd meg az enyém karcmentes itthoni forgalomba helyezésű, bár nem egy kategória azokkal amiket keresel, én meg veszek egy ST-t.
Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek! Felvetődött bennem a gondolat,hogy lecserélem a motoromat egy 600/620 monster-re! A legnagyobb visszatartó erő a teljesitménye! Általában utassal megyek,mennyire elég ehez ez a teljesitmény? Van valami gyenge pont? Köszönöm előre is a segitséget! Robi
Akkor inkább válaszd a 620-at az már befecskendezős és nagyobb teljesítményű. Nem igazán való két személynek mivel nem sok hely marad az utasnak elég kicsi az ülés hátul, mindenképp próbáljátok ki ketten. 2 személlyel is simán viszi a 180-at a kis blokkos. A kuplungja idő előtt megcsúszhat asszem ezt korrigálták a későbbi kiadásokban, nem drága hozzá a lamellakészlet ha van jó kedvezményed vagy ismerősödnek. Gyenge pontja maximum ha csak ütve-vágva volt amúgy nincs. Az olajat csipegetheti vagy csepeghet a kuplung kinyomópálcánál az egy tömítéscsere azt kész. A futóműve nagyon kemény a nyelved elharaphatod, de cserébe nagyon jó vele kanyarokat vadászni e mellé a legnagyobb fékek vannak rajta, az S2R-emen már fogott a piros ceruza ott spóroltak a digók de bőven elég így is. Ha nagyon belebolondulsz akkor inkább válassz egy ezrest azzal nem lősz mellé, vagy vedd meg az enyém karcmentes itthoni forgalomba helyezésű, bár nem egy kategória azokkal amiket keresel, én meg veszek egy ST-t.
ha a gep adatait megirnad ide, pl: gyartasi eve, hogy tudnam -e hasznalni öket