Ne tedd vissza , ha ez is olyan rozsdás lesz mint a régi , fog az csörögni mint az eszcájg a kredencbe Berhidán a földrengéskor / nem tudom hányba , talán 82-be /
Faj lett drakula! Ne törőggyé semmivel, egyél zsömlét kiflivel.
Ennél még a vázon van fixen a tankkitámasztó na ezt sajnálom, hogy az enyémnél már külön van az ülés alatt a kis bazbiringyó pálcika.
Na kész lettem. Sajnos közben más dolgom is volt meg dolgozni is kell valakinek,de kész.
Ígértem képeket meg videót. A vidire még várni kell de a képek itt vannak.
Azt hittem ez nem az a fajta fikázós veszekedős fórum de úgy látom tévedtem így nem is írnék regényt csak annyit hogy....
Lehet sufni műhely,de bocsi hogy nem vagyok milliomos hogy padlólapos műgelyem legyen Zsír új szerszámokkal.
De szerintem nem attól függ hogy ki hogy szerel!!!!
A másik. Pengetni a gitárt kell. Eddig is be tudtam állítani gond nélkül ezután is be fogom pengetés nélkül.
Ja és az idő meg ette a benzincsöveket így azt is kicseréltem a tankban is. :-)
Értelek és letojom a marketinget. Nekem ez tetszik így mást nem veszek de nem is kötök bele milyen technikát alkalmaznak adott motornál (más márkák típusok) a hengerelrendezés sem érdekel nekem pont ez a jó. Ducati motort az vesz aki azt akar. A 620-as 10500 nál szabályzott, az S2R meg 9250-nél na ezt még szokni kell mert nagyon hamar ott jár meg ugye egyel több 6sebes azt is. De el nem cserélném semmire majd egyszer...
Pocses, most őszintén, a 10ezret talsn forgó motorodnál kell számolni az ellebegésnél míg a 15ezer fölé forgó r6-nál nem ? Kisebb erőt kell átvigyen a szíj mivel nincs rugó(van de ugye az mas) egy pd motorban 1szíj elbír 8-16szeleppel plusz a 4pd elemmel.
Szép meg jó dolog ez, de semmivel sem jobb mint egy hagyományos nem kényszervezérelt motor, csak picivel bonyolultabb és a duci jó marketinget kreált mellé.
Eddig mivel jártál dolgozóba?