Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, tehát gyárilag szinterezett. Köszi mindkettőtöknek, utána nézek hogy itt mik a lehetőségek. Ha nem jön össze a szinter, megy rá 2K Karcálló Lakk.
Hello,

ami rajta van, az nem gyári fény. A gyárit nem sikálod le cipővel.
Gyárilag szinterezve van "alufényű" porfestett. A 620on már fekete volt nekem így vettem az sem volt rossz, lesd meg ha gondolod.
Sziasztok, lenne egy kérdésem: nektek a lábtartó idom sima alu vagy gyárilag fényezett? Az enyémen fényezett és a bakancstól itt-ott már kopott a festés. Az a nagy kérdés, ha gyári állapotút szeretnék csak simán letúrjam róla a festéket vagy fényeztessem újra?
Jól tetted én csak 10 percet elég volt a hibát megtalálnom.
Akkor most pihi van még nem tud fogadni a mester.
Ma gurultam én is egy órányit itt helyben, mióta leszervizeltem csak tologattam ki-be a helyéről. Hát, jó volt, jó is lett, én meg jól éreztem magam rajta. De mivel van itthon tenni való, most csak ennyire futotta. Majd máskor lesz hosszabb karika.
Ja szia Zsóttika én paréj!
Nem tom én csak felhasználó vagyok. Elviszem szarul, visszakapom jól.
Helló Pityu!
Nagyon meg kell bontani a masinát a javításhoz?
Ez nem zavar csak az, hogy a kibebaccott találkozóról lemaradok (!) a többit pont lesz@rom.
Világos
Èn azèrt drukkolok neked
Fel a fejjel ez mèg nem a világ bèke
Nem potyázok senkinél, autóval megy a tököm, örülök ha nem kell beleülni nem mintha nem csípném az öreg táskás szeműt. Pont most javít Gergő egy ilyet ha kész kapok árajánlatot, de nem is reménykedek, hogy nyolcadikáig kész lesz. Így meg nem nagyon szeretnék menni vele 5km után már folyik a blokk oldalán. azt a teszkósmókusrománkúrvaannyát! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Ejjjj kárrámbáá
Vigyek neked olajat? Összedobunk neked 10liter 10w40-et, az csak elèg hogy leèrj a talira, meg vissza...
Vènásan bekötjük az a biztos

Nahhh szombatig houd rendbe, max a bimmerrel gyűssz
Vagy utaskènt, csak jőnnek mèg Győrből
Vagy mégsem.
A vez.szíj görgő mögötti tömítés a ludas így ugrott a szombati parkoló tali na mért is jönne egyszer össze. Tele a fattyom!
Látni a lerakódott olajat majd kitöröltem ezután próbakör ott a friss.
Na ma meglett kis kocog! A kuplungfelöli dekni ereszti a vez.szíjház alatti résznél.
Szia! Ha ezt előbb tudtam volna, akkor lehet megkerestelek volna!
Teljesen jogos!!!! 85A az indítási árama..... Varta mit tom én mi van most benne
Nekem illen idilli nem kő.
Ha nem szivárogn a, oda lenne az idill
Na megvan a hiba. Simán toltam a motort elvileg üresben volt miközben meg nem az már fel sem tűnt mikor próbálgattam, hogy egyszer világít az N eccer meg nem. Gondolom a rózsaszín felhőtől. Csóri ezért nem engedte az indítást, legalább feltöltöttem az akkut. Tömítés faja lett a betöltőnél, de nehogy má jó legyen még valahol szivárog. Holnap de. agyonbaszok húzok rajta minden csavart.
Ebben csal kis mókusok laknak nem kell ide Paks.
Én is úgy gondoltam, de nem feltétlenül igaz: nekem YTX CHBS20 való bele, 14e ért vettem a bannert, a Yuasa 29e lett volna. A suzuki gyári akkuja a spirálcellás Furukawa pedig 39.000,-Ft. A Banner újkorában már alig bírta a 2x 600 cm3 pogácsát megtekerni, 1 év alatt annyit vesztett a kapacitásából hogy 2 x lerohadtam Kiskőrösön, viszont ez a lithium polimer áll. 6 évet bír, és szinte pörgeti... Szten nem sok pénz!
Ebben is labanc van asszem kettő éves. Kizárt, hogy annyit locsoljak akkura, ha kettő évente veszek akkor is olcsóbban jövök ki még 6 év alatt is a kedvezménnyel.
Én ilyet vettem, postával együtt 39.000,- ért, miután a zsír új Banner 1 évet bírt ki . Súlya mint egy bőrkesztyű, de bikán nyomja nagyon, a töltő pedig 7 perc alatt feltölti.