Ja igen: a szakember itt most nem "motor szerelőt" jelöl, hanem olyan embert, akinek ducati szerelésben / szervizelésben van tapasztalata, ismeri és lehetőleg szereti is a márkát!
Hali sting,
Az árkategóriát neked kell érezni. A legocsóbb 600-ast a hasznaltauto.hu-n most 360e-ért látom Neked kell tudni, mennyit szánsz rá. Nyilván az ár valamennyire az állapot függvénye is.
Álltalánosságban pedig ugyan azokra kell figyelni mint minden használt motornál. Telók, váz, sérülés nyomok és történetük, hogy indul, hogy jár (a zajok ugye mások egy ducatinál, ehhez lehet "szakértő" fül kell), valamint a szerviz története. Szakszerviz vagy szakember szervizelte-e? Ha nem, az nagyban növeli annak a rizikóját, hogy roncsot veszel.
Végezetül pedig ajánlom figyelmedbe a saját klub oldalunkat: ducatiklub.hu Ott mostanában nagyobb a pörgés.
Remélem segítettem!
Konkrétabb leszek, az lenne a kérdésem hogy ha most szeretnék venni használt 600-as Monsters-t, mik azok a részletek amit feltétlen figyelemben kell venni a vásárlásnál, egyáltalán mit javasolnátok egy első ducati-ját vásárló embernek?
hali nekem vagn egy v2-es 350-es ducati motoros kadzsiva elephantom és ma ahogy szerelgetem akor elkezdet egy kopogos hangot adni a dlok mintha verné valami a blokkot belüröl és agy időután meg emgragadt, nem ar megmozdulni a berúgókar de viszont a főtengejnél nincsen semmi gáz és az ősszes sebeséget veszi de nem fordul át a kerék ha tudok segíteni akor kőszi és ha megvan a baja akor ha tudnátok véletlen alkatrészt hozzá akkor az jo volna
Üdv minden Ducati őrültnek!
Még az idén szeretnék venni egy 600s-Monstert.
A dilemmám az hogy vajon érdemes e 800-900 e ft-os kategóriában gondolkozni?
Köszönöm a segítséget!
A motor line-naál néztem már, de ott 6900 forint, ennyit pedig nem ér meg nekem. A szegediek sajnos messze vannak na majd lesz valahogy...
Hejj, de rég is volt, hogy írtam ide a fórumra, bár gondolom nem hiányoztam Látom eléggé megcsappant a lelkesedés, mióta nem írogatok (inkább a kluboldalon megy a diskurzus gondolom), úgyhogy gondoltam megkérdezem, hogy nincs-e valamelyikőtöknek esetleg eladósorban "ferde" szelep kerékhez. Vagy tudtok-e egy helyet, ahol be lehet szerezni? Úgy láttam, hogy a Ducatikon rendszeresen előfordul ez a megoldás...
Biztosan igazatok van, de én jobban szeretném ha csendben lenne. Ha versenymotorrol lenne szo, ott más a történet, ott a cél érdekébe bármilyen kompromisszumra hajlando vagyok. A szárazkuplungnak meg lenne a helye, és van is helyette monster-é olajos, csak az lenne a kérdésem, hogy fel tudom- e rakni rá, blokk szétsz. nélkül, mert feleslsgesen nem akarom bolygatni, többnyire azért sem, mert még bontatlan.
1098 szinkódot a ducati.com-on találsz az alkatrész katalógusban.
A szárazkuplungról meg: hááát, mit nem adnék érte! javascript:smile(document.frmmsg.body,'50');do
cument.frmmsg.body.focus() Ilyet még én sem hallottam, hogy Ducati tulaj meg akarna tőle szabadulni...
Köszi a választ.