Kösz a választ.
Még 2007 nyarán vettem, 11 ekm-rel, állítólag (és szervizkönyv szerint is) megvolt az esedékes szervize 10 ezernél a Wolfnál.
Akkor csak az olaj öregedése miatt kéne egy olajcsere, gondolom.
Hát igen, bitang egy hangja van, reggel úgy tolom ki, csak az ucán merem beindítani. :-)
Viszont néhány tapasztalatot megosztanék veled szervíz ügyben: 20e km-el vettem a 900-as Monsteremet Olaszországból, nagyon korrekt kereskedőtöl. Nem igért semmit, műszaki ember lévén olajcserével kezdtem (elnézést kérek a Borgo Panigale-i mérnököktől, de ne erőltesd gépkönyv szerinti ásványi 20w-50-es viszkozitású olajat, inkább legyen teljesen szintetikus 10w-50-es, a váltó is jobban szereti, stabilabb a termikus hatásfoka, hidegindítás után is és kánikulában haver).
Ha még nem tetted volna meg, mindenképpen vedd le/vetesd le szakemberrel a vezérműszíj fedelet és legalább szemre nézesd meg. 2e km-el mentem túl (óra szerint) a nagyszervízen és az egyik szíj hosszában el volt szakadva. Nem sok volt hátra.
Úgyhogy ne halogasd a szekemberes vizitet, Ő meg tudja saccolni a valós futásteljesítményt is.
Olajmárkát, nevet nem írtam, lejjebb találsz okosságot.
Még egyszer balesetmentes, hosszú gurulásokat kívánok nektek!
--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:22.000.- ft..
Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
---karbon (eredeti) Ducati verseny performance fejidom. 69.000.- ft
---karbon hátsó sárvédő, 29.000.- ft
---karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
a Monster cuccok egybe 100e ft
Ez mind tok jo hir (hogy minden rendben van a playa korul) de az illetekesek (motogp szervezok) meg nem cafoltak/erositettek meg a hirt, hogy a futammal mi is a helyzet. Es amig ok nem foglalnak allast, addig ugyanugy aggodhatunk a futamert :(
10 ezrenként esedékes a szerviz. Tehát ha a 10e-es megvolt, legközelebb 20e-nél kell. Kivéve, ha nemrég vetted. Akkor egy olajcsere mindenképp elfér rajta, azt amúgy is érdemes 5-6 ezrenként cserélni. Itt meg tudod nézni, hogy mit kell rajta csinálni: http://ducatidibosco.hu/szervi...
Árakat csak becsülni tudnék, nem akarok hülyeséget mondani. A diBosco óradíja bruttó 6000, meg amiket cserélni kell. Esetleg felhívhatod Gál Tomit is. 06209170442
Egyébként állat a motor! Még egyszer nyáron állt mellettünk a Szentendrei úton békáson a lámpánál. Egész piros alatt bambultam ki a kocsiból és hallgattam a hangját. javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');do
cument.frmmsg.body.focus()
Sziasztok!
Van egy 2004-es 1000-es Monsterem, szervizkönyves. Kb. 15 ekm van benne, állítólag esedékes a szerviz. Mit kell ilyenkor elvégezni? Mennyibe kerülhet márkaszervizben ill. van-e egyéb javaslat?
De állítolag tényleg tartoznak a spanyolok Pécsnek és a vállalkozoknak. Egy ilyen gazdasági helyzetben a vállalkozok nem csinálják megadomra. Minden estre én már kezdek agodni! De ne legyen igazam.
Sziasztok
Elsősorban Desmodokihoz lenne kérdésem.
A motoromban 9000e km van most. Tavasszal mit tegyek?
Elvigyem a 10 ezres szervízre vagy elmegy még azzal az olajjal 1000 km- ert ?
Szia Szalacsi.Szét kell szedni az orád mert valoszinü a mutatót elengedte a ragasztás,vagy tönkre ment az ora az eséskor.pl megrepedt a panel,vagy az ora meghajto motorja kifingott.
Természetesen tréfáltam az árral kapcsolatban (ott a szmájli is). Tavasszal lesz esedékes a kupplung felújítása, keresni foglak.
Viszont segítségedet kérném: tegnap nálunk 16 fok volt, 4 hónap után karikáztam egyet, kb. 80km-t. Az élvezkedés végén azt vettem észre, hogy a km óra mutatója vissza-vissza esik. Mire hazaértem, függetlenül a sebességtől, 40 és 60 km/ó között lebegett a mutató, tovább nem ment.
2002-es Monster 900 i.e-ről beszélünk.
Még 2007 nyarán vettem, 11 ekm-rel, állítólag (és szervizkönyv szerint is) megvolt az esedékes szervize 10 ezernél a Wolfnál.
Akkor csak az olaj öregedése miatt kéne egy olajcsere, gondolom.
Hát igen, bitang egy hangja van, reggel úgy tolom ki, csak az ucán merem beindítani. :-)