Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a választ.
Még 2007 nyarán vettem, 11 ekm-rel, állítólag (és szervizkönyv szerint is) megvolt az esedékes szervize 10 ezernél a Wolfnál.
Akkor csak az olaj öregedése miatt kéne egy olajcsere, gondolom.
Hát igen, bitang egy hangja van, reggel úgy tolom ki, csak az ucán merem beindítani. :-)
Kutyajó dög ez!

Gratulálok hozzá, nagyon szépek a részletei!

El ne merj vele perecelni...

Viszont néhány tapasztalatot megosztanék veled szervíz ügyben: 20e km-el vettem a 900-as Monsteremet Olaszországból, nagyon korrekt kereskedőtöl. Nem igért semmit, műszaki ember lévén olajcserével kezdtem (elnézést kérek a Borgo Panigale-i mérnököktől, de ne erőltesd gépkönyv szerinti ásványi 20w-50-es viszkozitású olajat, inkább legyen teljesen szintetikus 10w-50-es, a váltó is jobban szereti, stabilabb a termikus hatásfoka, hidegindítás után is és kánikulában haver).
Ha még nem tetted volna meg, mindenképpen vedd le/vetesd le szakemberrel a vezérműszíj fedelet és legalább szemre nézesd meg. 2e km-el mentem túl (óra szerint) a nagyszervízen és az egyik szíj hosszában el volt szakadva. Nem sok volt hátra.
Úgyhogy ne halogasd a szekemberes vizitet, Ő meg tudja saccolni a valós futásteljesítményt is.

Olajmárkát, nevet nem írtam, lejjebb találsz okosságot.

Még egyszer balesetmentes, hosszú gurulásokat kívánok nektek!

Szalacsi.
http://www.tesztmotor.hu/hir/kereskedoi/uj-szerviz-a-max
xpower-helyen.html
HI!

--- Ducati 848/1098 hátsó karbon kicsi sárvédő, műanyag alátéttel és rozsdamentes csavarral. új, UV álló, vákumtechnológiával készült...ára:22.000.- ft..
Ducati Monsterhez (nekem 695n voltak fent),
---karbon (eredeti) Ducati verseny performance fejidom. 69.000.- ft
---karbon hátsó sárvédő, 29.000.- ft
---karbon ülés alatti 2 oladal idom 20.000.- ft
a Monster cuccok egybe 100e ft

06702241000
Ez mind tok jo hir (hogy minden rendben van a playa korul) de az illetekesek (motogp szervezok) meg nem cafoltak/erositettek meg a hirt, hogy a futammal mi is a helyzet. Es amig ok nem foglalnak allast, addig ugyanugy aggodhatunk a futamert :(
Hát ez a simley beszart itt... :D
Szia,

10 ezrenként esedékes a szerviz. Tehát ha a 10e-es megvolt, legközelebb 20e-nél kell. Kivéve, ha nemrég vetted. Akkor egy olajcsere mindenképp elfér rajta, azt amúgy is érdemes 5-6 ezrenként cserélni. Itt meg tudod nézni, hogy mit kell rajta csinálni: http://ducatidibosco.hu/szervi...

Árakat csak becsülni tudnék, nem akarok hülyeséget mondani. A diBosco óradíja bruttó 6000, meg amiket cserélni kell. Esetleg felhívhatod Gál Tomit is. 06209170442

Egyébként állat a motor! Még egyszer nyáron állt mellettünk a Szentendrei úton békáson a lámpánál. Egész piros alatt bambultam ki a kocsiból és hallgattam a hangját. javascript:smile(document.frmmsg.body,'02');do
cument.frmmsg.body.focus()
Sziasztok!
Van egy 2004-es 1000-es Monsterem, szervizkönyves. Kb. 15 ekm van benne, állítólag esedékes a szerviz. Mit kell ilyenkor elvégezni? Mennyibe kerülhet márkaszervizben ill. van-e egyéb javaslat?
hát reméljük, én is ott szeretnék ülni az új pálya tribünjén , mint szerintem sok ezer magyar
De állítolag tényleg tartoznak a spanyolok Pécsnek és a vállalkozoknak. Egy ilyen gazdasági helyzetben a vállalkozok nem csinálják megadomra. Minden estre én már kezdek agodni! De ne legyen igazam.
Baszus nem lesz GP futam kis hazánkban
Olajcserével kellett volna kezdeni...mi ha vettünk másik motort,az volt az első.
Csak az a baj, hogy nem tudom mikor volt benne utoljára cserélve.(nemrég vettem a mocit)
A 10.000-es olajcsere faszság,5-6000-ként le kell cserélni.Ezt fogja mondani a Tomi is.
Sziasztok
Elsősorban Desmodokihoz lenne kérdésem.
A motoromban 9000e km van most. Tavasszal mit tegyek?
Elvigyem a 10 ezres szervízre vagy elmegy még azzal az olajjal 1000 km- ert ?
A tengelytáv nagyobb a villaszög laposabb!
Kösz az infót! Egyébként miben más a későbbi váz?
Ez egy 2001es Monster900i.e. Dark.

Az utolsó 888 vázas...

Az ezüst színű blokk pedig azt mutatja 2001 - től.

2002 - től már az ST2 módosított vázát kapta meg a Monster család.
Szia Szalacsi.Szét kell szedni az orád mert valoszinü a mutatót elengedte a ragasztás,vagy tönkre ment az ora az eséskor.pl megrepedt a panel,vagy az ora meghajto motorja kifingott.
Hali Tomi!

Természetesen tréfáltam az árral kapcsolatban (ott a szmájli is). Tavasszal lesz esedékes a kupplung felújítása, keresni foglak.

Viszont segítségedet kérném: tegnap nálunk 16 fok volt, 4 hónap után karikáztam egyet, kb. 80km-t. Az élvezkedés végén azt vettem észre, hogy a km óra mutatója vissza-vissza esik. Mire hazaértem, függetlenül a sebességtől, 40 és 60 km/ó között lebegett a mutató, tovább nem ment.
2002-es Monster 900 i.e-ről beszélünk.

Mi lehet ez?

Köszi, Szalacsi.
Köszi a biztató választ!Remélem beválnak!
Én már megelőlegeztem magamnak a ducatit